Zvezdana Žujo: Iznjedrili smo odlične kampanje za domaće i ino tržište

28.02.2015. 08:01 / Izvor: eKapija.ba
Zvezdana Žujo: Iznjedrili smo odlične kampanje za domaće i ino tržište

Nedavno smo kupili TGI istraživanje, koje daje sve bazične informacije o potrošačima, brendovima, ciljnoj grupi, konkurenciji, medijima, kaže direktorica Communisa.

Iza marketinške agencije Communis godina je velikih uspjeha, jer smo zadržali sve naše postojeće klijente sa kojima sarađujemo dugi niz godina, a nekoliko novih klijenata poklonilo nam je povjerenje, izjavila je za Poslovni portal eKapija.ba direktorica Communisa Zvezdana Žujo.

Prema njenim riječima, Communis je iznjedrio nekoliko odličnih kampanja za domaće i inostrano tržište i istakla da su za Communis svi klijenti jednako bitni.

Maksimalna posvećenost klijentu

"Trudimo se maksimalno posvetiti svakom klijentu, upoznati njegov proizvod ili uslugu, razumjeti način na koji ih plasira na tržište, upoznati konkurenciju, iznaći prednosti, nedostatke i mogućnosti.  Slušamo šta nam klijent govori i preporučuje, a to veoma poštujemo, jer ipak svako najbolje zna svoj posao", rekla je Žujo.

Podcrtala je da Communis kupuje sva dostupna istraživanja na tržištu Bosne i Hercegovine, kako bi se klijentu pružila najbolja usluga.

"Nedavno smo kupili TGI istraživanje, koje daje sve bazične informacije o potrošačima, brendovima, ciljnoj grupi, konkurenciji, medijima. Podaci koje dobijamo ukrštanjem na nekoliko nivoa fascinantni su i pomažu nam klijenta ispravno i argumentovano posavjetovati, kako bi zajednički došli do željenih ciljeva", navela je Žujo.

Nezaobilazna riječ - emocija

Prema njenim riječima, nezaobilazna riječ u Communisu je emocija.

"Mi volimo svoje klijente, volimo brendove za koje radimo, energiju kojom radimo na projektima, volimo prezentacije, naše ideje, posebno kada ih klijent prihvati", kazala je direktorica Communisa.

Spomenula je da Communis ima 23 stalno zaposlena radnika, kao i mrežu sa više od 250 spoljnih saradnika, koje Agencija angažuje za ad hoc projekte.

Šta je drugačije u posljednjih 17 godina

Govoreći o dugogodišnjem radu Communisa, Žujo je rekla da je 17 godina rada na jednom trzištu savršena prilika uvidjeti i osjetiti sve promjene koje su se desile za to vrijeme.

"Promjene su se skoro pa svakodnevno  dešavale i na mikro (agencijskom) i na makro nivou (tržištu). Kako se mijenjaju ljudi, tako se mijenjaju i prilike. U vrijeme kada smo mi počeli business u BiH, postojalo je nekoliko marketinskih agencija, a sada ih ima na stotine. Medija je bilo neuporedivo manje, sada je ta brojka vrlo značajno narasla. Mnogo internacionalnih kompanija došlo je na naše tržište, ali isto tako mnogo njih zatvorilo je svoja predstavništva i prebacili sve na regionalnu komunikaciju i jedan point of contact", rekla je Žujo. 

Dodala je da su se agencijske naknade smanjile, ali su se zato povećavali zahtjevi klijenata.

"Agencije su sve više u potrazi za neponovljivim idejama koje se dugo godina mogu eksploatisati, a da je izvedba relativno prihvatljiva shodno smanjenim budžetima", objasnila je Žujo.

K.S.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti