Euro-Asfalt: Godina dobrih rezultata

31.12.2014. 13:15 / Izvor: eKapija.ba
Euro-Asfalt: Godina dobrih rezultata
OTVORI GALERIJU

Euro-Asfalt je u 2014. godini realizovao šest projekta u BiH, od kojih se pet odnosi na izgradnju autoceste na Koridoru Vc.Ukupna dužina trase budućeg evropskog trans Koridora Vc koja prolazi kroz BiH iznosi 336 km, od čega je dužina u FBiH 285 km a u RS 51 km.

Euro-Asfalt je u 2014. godini realizovao šest projekta u BiH, od kojih se pet odnosi na izgradnju autoceste na Koridoru Vc.Ukupna dužina trase budućeg evropskog trans Koridora Vc koja prolazi kroz BiH iznosi 336 km, od čega je dužina u FBiH 285 km a u RS 51 km.

Relizovani projekti

Poddionice Suhodol-Tarčin, Vlakovo-Lepenica i Lepenica-Suhodol čija ukupna dužina iznosi 19, 8 km nalaze se na dionici Vlakovo-Tarčin, gdje je bio angažovan Euro-Asfalt. Projekt je podrazumijevao izgradnju autoceste, petlji Vlakovo i Lepenica, objekata na cesti i to podvožnjaka, nadvožnjaka, potputnjaka, hidro tehničkih objekata i naplatnih mjesta Vlakovo i Lepenica. Uz potpuni angažman menadžmenta, radnika, inženjera, pomoćnog osoblja te upotrebom najsavremenije mehanizacije Euro-Asfalta ove tri poddionice završene su u roku.

U 2014. godini, Euro-Asfalt je realizovao i projekt izgradnje sekcije Drivuša-Gorica – Bilješevo na dionici Drivuša-Gorica čija je dužina trase 3,5 km. Izgradnja autoceste podrazumijevala je gradnju mostova i to: M čija je dužina 60 m, M1 dužine 120 m, M2 dužine 340 m i M3 čija je dužina 550 m, te centra za kontrolu prometa i naplatno mjesto.

Najveći građevinski objekat i prvu fazu radova (probijanje tunela i izradu primarne podgrade) na najvećem tunelu koji je u novijoj istoriji izgrađen ne samo u BiH, već i Jugoistočnoj Evropi radnici Euro-Asfalta i konzorcija završili su na Dan nezavisnosti BiH, 1. marta 2013. godine. Rok izgradnje prve faze bio je 33 mjeseca.

Druga faza, izrada sekundarne obloge je završena u rekordnom roku. Koristila se savremena metalna klizna oplata i dnevno se betoniralo sa tri oplate po 12 metara. Mjesečni učinak mogao se smatrati rekordnim a iznosio je oko 1000 metara. Kompletna druga faza završena je za šest mjeseci. Tunel 1. Mart sastoji se od dvije tunelske cijevi čije su dužine 2.949 m i 2.914 m, opremljen je nasavremenijom i najsofisticiranijom tehničkom opremom i to video nadzorom, internet konekcijom, sistemom vatro dojave i tunelskom saobraćajnom signalizacijom.

Projekt LOT 3A poznatiji kao Sarajevska obilaznica je locirana na sjeverozapadu Sarajeva u dolini rijeke Bosne. Riješen je kao autoput sa dvije odvojene kolovozne trake gdje se svaka sastoji od po dvije saobraćajne trake, i to vozna i preticajna za svaki smjer kretanja, i po jedna zaustavna traka urađena za prinudno zaustavljanje u svakoj kolovoznoj traci.

Poddionica Sarajevske obilaznice, Butila-Vlakovo, koja je duga 3.3 km, a na kojoj je bio angažovan Euro-Asfalt ,uspješno je završena u roku. Na ovom pravcu izgrađeni su vijadukt Bojnik koji je cijelom svojom dužinom lociran na pravcu i dva potputnjaka - Osijek i Treševine.

Euro-Asfalt bio je angažovan i na projektu rekonstrukcije i izgradnje sarajevske Stupske petlje. Prije angažmana ove renomirane kompanije, Stupska petlja bila je poznata kao glavni uzročnik velikih saobraćajnih gužvi, gdje su vozači u dugim kolonama gubili mnogo dragocjenog vremena.

Da bi se realizovao projekt morao je biti napravljen novi most, a zajedno sa mostom još dvije rampe za silazak. Proširena je gradska longitudinala, napravljene su nove pješačke staze, započeta je gradnja biciklističke staze, napravljen je podzemni pješački hodnik za siguran prijelaz koji izlazi na tramvajska stajališta, stari most je obnovljen.

Projekti u realizaciji

Dužina dionice Svilaj-Odžak, Koridora Vc je 10,8 kilometara. Ugovor o gradnji dodijeljen je konzorciju na čijem je čelu kompanija Strabag AG, Austrija, a izvođači radova su i bh. kompanije Euro – Asfalt d.o.o. Sarajevo i ŽGP d.d. Sarajevo.

U okviru ovog Ugovora pored izgradnje autoceste, izgradit će se i granični prijelaz Svilaj i dvije petlje Svilaj i Odžak. Značajniji objekti na navedenoj dionici su: dvije petlje Svilaj i Odžak, tri mosta, odmorište, tri nadvožnjaka.

Kao lider konzorcija GGM, Euro-Asfalt bio je angažovan i na projektu izgradnje Glavne gradske magistrale Zenica. Ukupna dužina sa servisnim saobraćajnicama i kružnim tokovima je 7,8 kilometara od čega je 3,2 kilometara glavne trase.

Projekt je obuhvatao kompletnu izgradnju dionice ceste sa izradom servisnih saobraćajnica regionalnog puta, mostova, betonskih konstrukcija, kompletnu odvodnju trase, rasvjetu, iskope u materijalu V i VI kat. 30 000 m3 sa transportom i ugradnjom asfalta.

Konzorcij bh. firmi koje čine Euro-Asfalt doo i ŽGP izabran je za izvođenje radova na projektu Sarajevska obilaznica, a koji će obuhvatati Lot 2a i Lot 2b. Radovi na Lotu 2a obuhvataju izgradnju vijadukta Briješće, rušenje i izgradnju novog mosta na cesti M17 i kružni tok Briješće. Lot 2b podrazumijeva izvođenje radova na izradi završnog sloja asfalta od Stupske petlje do kružnog toka u Briješću.

Euro-Asfalt angažovan je na projektu probijanja i izgradnje tunela “QAFE BUALL” Bulqize u Albaniji. Dužina tunela iznosi 460 metara od čega su 24 metra portalnog dijela i iskopa 436 m . Radovi u tunelu se izvode po Novoj austrijskoj tunelskoj metodi (NTAM).

U 2014. godini, Euro-Asfalt je angažovan za rad na projektu rekonstrukcije i sanacije postojeće spratne auto garaže, koja se nalazi u sklopu tržnog centra Euro Park u Mariboru, Slovenija. Riječ je o trgovinskom lancu koji je poznat u cijeloj Evropi. Zahvaljujući svojim referencama Euro-Asfalt je ovim angažmanom otvorio vrata slovenačkog tržišta, a namjera je pozicionirati se na duži period, objavili su iz Euro-Asfalta na svojoj FB stranici.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti