Henkel ostvario snažan rezultat u trećem kvartalu

24.11.2014. 13:16 / Izvor: eKapija.ba
Henkel ostvario snažan rezultat u trećem kvartalu

U trećem kvartalu 2014. godine, prodaja je u poređenju s istim kvartalom prethodne godine povećana za 1,2% na 4.236 miliona eura. Prilagođena negativnim učincima kursnih razlika od 2,2%, prodaja je porasla 3,4%

"Uprkos izazovnom tržišnom okruženju, Henkel je ostvario snažan rezultat u trećem kvartalu 2014. godine. Povećali smo organsku prodaju u svim poslovnim sektorima i još poboljšali profitabilnost", izjavio je predsjednik Uprave kompanije Henkel Kasper Rorsted. "Snažnim povećanjem organske prodaje, regije u razvoju su još jednom ostvarile iznadprosječan rast. Preuzimanje kompanije Bergquist u trećem kvartalu će još više osnažiti vodeću poziciju Poslovnog sektora ljepila i tehnologije. Tokom ove godine investirali smo oko 1,7 milijardi eura u sva tri poslovna sektora kako bismo još više osnažili portfelj", dodao je Rorsted.

Komentirajući tržišne uslove za ostatak fiskalne godine, Rorsted je izjavio: "Suočeni smo s neprekidnim sukobima između Rusije i Ukrajine, te upornim političkim nemirima na Bliskom Istoku. Ukratko, cjelokupno privredno okruženje postaje sve izazovnije. U ovom teškom tržišnom okruženju, agilnost i fleksibilnost su ključni faktori uspjeha. Zbog toga ćemo nastaviti s pojednostavljenjem i usklađivanjem naših struktura."

Predviđanja za 2014. godinu 

Rorsted je precizirao Henkelova predviđanja za 2014. godinu: "Nastavljamo s očekivanjima rasta organske prodaje između 3 i 5%. Povećali smo smjernice za prilagođenu EBIT maržu i sad očekujemo porast do ispod 16,0%. Također nastavljamo s očekivanjem porasta prilagođene zarade po preferencijalnoj dionici u jednoznamenkastim brojevima."

Prodaja i zarada u trećem kvartalu 2014. godine

U trećem kvartalu 2014. godine, prodaja je u poređenju s istim kvartalom prethodne godine povećana za 1,2% na 4.236 miliona eura. Prilagođena negativnim učincima kursnih razlika od 2,2%, prodaja je porasla 3,4%. Organska prodaja, koja isključuje utjecaj tečaja i akvizicija/dezinvestiranja, porasla je za 2,3%. Poslovni sektor proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu ostvario je snažan rast organske prodaje od 3,5%, poslovni sektor Beauty Care od 0,8%, a poslovni sektor ljepila i tehnologije od 2,7%.  Ako se uzmu u obzir jednokratni dobici, jednokratne naknade te troškovi restrukturiranja, prilagođena operativna dobit povećana je za 3,1% s 672 milona na 693 miliona eura. Prijavljena operativna dobit (EBIT) iznosila je 603 miliona eura u poređenju s 649 miliona eura u istom kvartalu prethodne godine.

Prilagođeni povrat od prodaje (EBIT marža) povećao se za 0,3 postotna boda na 16,4%. Prijavljeni povrat od prodaje dosegao je 14,2% u poređenju s 15,5% u trećem kvartalu 2013. godine.

Finansijski rezultat poboljšao se s -25 miliona eura u prošlogodišnjem kvartalu na -11 miliona eura u trećem kvartalu 2014. godine. Ovaj pozitivan razvoj je prvenstveno ostvaren zbog poboljšanja rezultata neto kamata. Razlozi za to uključuju otplate senior obveznica i dospijeće kamata u martu 2014. Porezna stopa iznosila je 24,0% u usporedbi s 24,8% u istom kvartalu prethodne godine.

Neto dobit za kvartal iznosila je 450 miliona eura u poređenju s 469 miliona eura u istom kvartalu prethodne godine. Nakon oduzimanja 10 miliona eura koji se pripisuju manjinskim interesima, neto dobit je iznosila 440 miliona eura (prošlogodišnji kvartal: 458 miliona eura). Prilagođena neto dobit za kvartal nakon oduzimanja manjinskih interesa povećana je za 6,7% s 476 miliona eura na 508 miliona eura. Prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici (EPS) iznosila je 1,01€ u usporedbi s 1,06€ u istom kvartalu prethodne godine. Nakon prilagodbe, EPS je povećan za 6,4% s 1,10€ na 1,17€. 

Predviđanja za Grupu Henkel 2014. godine

Henkel i dalje očekuje rast organske prodaje od 3 do 5% u fiskalnoj 2014. godini. Kao i ranije, Henkel očekuje da će poslovni sektori proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu, te ljepila i tehnologija ostvariti rast unutar ovih okvira. U poslovnom sektoru Beauty Care, Henkel sada očekuje organski rast od približno 2%. U skladu sa Strategijom do 2016. godine, Henkel očekuje lagani porast udjela u prodaji od tržišta u razvoju. Henkel u više detalja određuje smjernice za prilagođeni povrat od prodaje (EBIT). U poređenju s iznosom iz 2013. godine, Henkel sada očekuje porast od nešto ispod 16.0% (prije: oko 15,5%). Kao prije, Henkel očekuje povećanje prilagođene zarade po preferencijalnoj dionici u visokim jednoznamenkastim brojevima.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital