Vesna Beganović predsjednica žirija konferencije SEMPL 2014
Na šesnaestoj konferenciji SEMPL, koja se održava 27. i 28. novembra 2014. u Portorožu, svoja znanja i iskustva predstavit će više od dvadeset međunarodnih i regijskih predavača.
Na šesnaestoj konferenciji SEMPL, koja se održava 27. i 28. novembra 2014. u Portorožu, svoja znanja i iskustva predstavit će više od dvadeset međunarodnih i regijskih predavača. Kakve su uspješne medijske strategije, koji su trendovi i kako se s njima nose najbolje medijske agencije u regiji ima će priliku diskutirati i ocjenjivati regionalni žiri. Pod vodstvom Vesne Beganović, osnivača i direktorice marketinške agencije Via Media iz BiH, članovi žirija će da ocjenjuju prijavljene radove u šest takmičarskih kategorija.
"Imali smo priliku da pregledamo i ocijenimo veliki broj kvalitetnih kampanja koje su dostavile agencije iz regije. Ocjenjivali smo kampanje u šest kategorija, od strategije korištenja media mix-a, upotrebe inovativnih komunikacijskih kanala, najboljih social media kampanja, efektivnog upravljanja budžetom i povrata investicije. Vodili smo računa da ocjenjujemo efikasnost komunikacije, razumijevanje lokalne relevantnosti i kreativnu upotrebu medija, te da radovi odražavaju lokalnu relevantnost", kazala je Beganović i dodala da će pobjednici biti poznati po završetku prvog konferencijskog dana Sempla, 27. novembra, 2014. godine.
Kakvi su medijski trendovi, ima li promjena?
Mediji i komunikacijska industrija u svijetu kao i kod nas prolaze kroz fundamentalne promjene koje bi dovele do ponovnog rođenja industrije. U regiji se naziru medijske strategije koje dobro integriraju online i offline aktivnosti. Uočava se dosta dobrih primjera upotrebe digitalnih platformi, koje osim promocije i jačanja branda imaju i jake prodajne efekte. Kompanije se prilagođavaju novim navikama potrošača koji koriste smartphone kao glavni komunikacijski alat, putem kojeg pronalaze informacije o proizvodima i uslugama koje ih zanimaju. Nazire se trend shvaćanja važnosti produkcije kreativnog sadržaja koji pomaže da se potrošači povežu s proizvodom ili uslugom.
Šta je važno za učinkovite medijske kampanje?
Efikasna medijska strategija mora suziti marketinški fokus, detaljno poznavati idealnog kupca, pozicionirati svoj biznis i privući medijsku pažnju. Upotrijebiti taktike social brandinga – najuspješniji brandovi prilaze potrošačima konstantno kroz online svijet. Biti konstantan u strategiji, imati osjećaj u pravom momentu za pravu poruku, a nakon svega pratiti, izvještavati i ocjenjivati koliko je uspješna svaka aktivnost. I da ne zaboravim, savršena medijska strategija kupce treba da pronađe na mjestima koja će ih iznenaditi i povezati.
Članovi žirija
Prijavljene radove, osim predsjednice, ocjenjivat će i članovi žirija: Vanja Blumenšajn, suvlasnik i kreativni direktor u hrvatskoj oglašivačkoj agenciji Señor, Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica u hrvatskoj agenciji Dialog komunikacije i glavna izvršna direktorica digitalne agencije Proximity Zagreb, Sašo Dimitrievski, partner u slovenskoj agenciji Pristop, Polona Javornik, izvršna direktorica medijskih agencija OMG i OMD Slovenija, Aleksandra Kregar Brus, direktorica marketinga u Atlantic Grupi, Mario Lovrić, izvršni direktor medijske agencije Universal McCann iz Zagreba, Aleksandar Poznanić, direktor marketinga u srpskoj kompaniji Jaffa Crvenka, Ivan Stanković, vlasnik i direktor srpske oglašivačke agencije Communis DDB.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.