* This article is available only in B/H/S language.

Mali vozači, spremni za budućnost: Jumicar traži franšize i u BiH

Izvor: eKapija.BA, 1.8.2013 9:55:37

Jumicar, jedan od najoriginalnijih edukativnih programa za djecu, koji se već 23 godine, i kao dokazan poslovni koncept, širi kroz franšizu, traži i primatelje master franšize u zemljama Balkana..

Ideja za koncept se rodila u Finskoj 1989. Osnivač Jumicar-a Jukka Nappari došao je na ideju da od jednostavnog, zabavnog auto-poligona napravi edukativni centar: ponudio je djeci mogućnost da voze prave male automobile, ali po poligonu koji je simulirao i prave uvjete prometa. Pored toga što su učili kako se vozi, djeca su morala tumačiti prometne znakove, poštivati semafor, prvenstvo prolaza..., javlja portal franchising.hr.

Međutim, iako je novi koncept zabave nametao veliku odgovornost, djeca su obožavala Jumicar: neusporedivo brže i lakše su učila i prihvaćala pravila, kao što je bilo očito i da su s više entuzijazma željela učiti, jer, osim priče i predavanja, mogla su voziti prave automobile s benzinskim motorima - baš kao njihove tate i mame.

Jumicarovi automobili imaju sve što i pravi automobili s automatskim mjenjačem. Posebno su koncipirani i dizajnirani za djecu, imaju šasiju od polietilena koji bez ikakvog traga amortizira udarce do 20km/h. Sigurnost pojačavaju pojas za vezanje u tri točke i hidraulične disk-kočnice. Imaju ekološki četverotaktni benzinski motor. Potrošnja je oko 0,3 litre normala na sat, uz emitiranje buke od svega 52 decibela. Brzina automobila je ograničena na 15km/h. Motori iznimno dugo traju, jer rade u režimu niskih okretaja i opterećenja.

Nappari je odlučio ideju da razvije i prvi poligon izgradi u Njemačkoj, a godinu dana kasnije, koncept proširi kroz franšizu. Danas, Jumicar poligoni postoje u Austriji, Cipru, Velikoj Britaniji, Finskoj, Grčkoj, Maroku, Portugalu, Kataru, Španjolskoj, Turskoj, Ujedinjenim Arapskim Emiratima, ali i u Hrvatskoj i Sloveniji.

Jumicar, međutim, traži i primatelje master franšize i franšize u ostalim zemljama regije: Srbiji, Kosovu, Bosni i Hercegovini, Makedoniji i Crnoj Gori.

Primatelj franšize bi trebao osigurati zemljište za stacionarni poligon od najmanje 250 četvornih metara, ali bi idealno bilo od 400 kvadrata. Jumicar bi, kao dio podrške, pomogao pri izboru mjesta za poligon, kao i pri njegovom opremanju. Omogućio bi, također, povoljne nabavke svih potrebnih i dodatnih proizvoda potrebnih za rad.

Neophodna početna investicija, bez operativnih troškova poslovanja, iznosi od 26.000 do 36.000 eura, ovisno o vrsti automobila koji se nabavljaju - novi ili rabljeni. Investicija uključuje pet automobila, licencu za početnih pet godina (1.000 eura po automobilu) i osnovnu opremu - prometne znakove, semafore s upravljanjem, materijal za poligon, ostalu Jumicar opremu i startni paket sa materijalom za marketing.

Svojim budućim partnerima Jumicar može ponuditi višestruke mogućnosti zarade: na stacionarnim poligonima prihod se ostvaruje izdavanjem karata i vozila, pružanjem pratećih usluga i sadržaja za djecu i roditelje, kao i privlačenjem oglašivača i poslovnih partnera koji bi ovakav koncept mogli iskoristiti za niz promotivnih aktivnosti. U sklopu objekta mogu se prodavati i suveniri (majice, kape, kacige, rukavice ...), a poligoni se mogu najmiti za rođendane i proslave. Mobilne poligone bi, pak, mogli iskoristiti za promotivne potrebe auto-kuća, robnih kuća s parkingom ili garažom, sajmova, školskih natjecanja u poznavanju prometa i sl.

Jumicar, svakako, računa na ljude koji su poduzetni i spremni s puno entuzijazma razvijati posao u skladu s potrebama i odlikama lokalnog tržišta. Sa svoje strane, Jumicar svakom primatelju master franšize jamči teritorijalnu suverenost i konstantnu podršku u poslovanju.

Također, centrala Jumicar-a jamči svakom primatelju master franšize teritorijalnu ekskluzivnost, odnosno da nitko u datoj oblasti neće dobiti franšizu za pokretanje Jumicarovog parka za obuku djece. Centrala, također, detaljno pomaže pri izboru mjesta za poligon, kao i pri njegovom opremanju. Jumicar nudi i mogućnost povoljne nabave brojnih proizvoda potrebnih za rad. Dostavlja promotivni materijal i razvija marketinšku strategiju, a o svemu novom u ponudi i konceptu obavešatava primatelje franšize na godišnjim sastancima. Svaki operater dobiva i priručnik sa svim bitnim podacima o vođenju poligona, bilo stacionarnog, bilo mobilnog.

Aplikacija

 

 

Ukoliko želite ostaviti komentar morate biti registrovani i prijavljeni - Registrujte se




Foto galerija


Slične vijesti

Prikaži još vijesti iz ove rubrike

Učitavanje...