JP Komunalno Brčko uvodi Sistem upravljanja odnosima s kupcima
Potreba za nabavkom ovakvog sistema, čija implementacija će biti realizovana u roku od 180 dana, nametnula se zbog nepostojanja jedinstvenog sistema za upravljanje odnosima s kupcima.
Pomoćnik direktora za opšte i administrativne poslove u JP "Komunalno Brčko" Nikola Simikić i predsjednik Uprave "Sedam IT" iz Zagreba Ante Jurišić, jpotpisali su jučer ugovor za nabavku i implementaciju Sistema za upravljanje odnosima s kupcima.
Potreba za nabavkom ovakvog sistema, čija implementacija će biti realizovana u roku od 180 dana, nametnula se zbog nepostojanja jedinstvenog sistema za upravljanje odnosima s kupcima, što je jedan od najvažnijih segmenata našeg poslovanja.
Sadašnji sistemi koji se primjenjuju u odnosima s kupcima u JP "Komunalno Brčko" odnose se na Pozivni centar, HelpDesk sistem i obradu zahtjeva u Document Management System-u.
Uvođenjem Sistema za upravljanje kupcima, objedinjuju se u jedinstven sistem svi procesi upravljanja radom Pozivnog centra i besplatne info linije 0800 505 07, procesi upravljanja reklamacijama i zahtjevima kupaca, kao i procesi upravljanja internim aktivnostima u odnosima s kupcima.
Implementacija sistema za upravljanje kupcima omogućit će da svi zaposlenici koji su u procesu odnosa s kupcima, u svakom trenutku mogu da pristupe jedinstvenom registru ili bazi podataka kupaca i imaju uvid u sve što se tiče određenog kupca – od potpisivanja ugovora za isporuku usluga, redovnosti izmirenja obaveza, obraćanja putem zahtjeva, reklamacija, obavještenja ili opomena.
"Zadovoljan kupac je u središtu svih poslovnih procesa našeg preduzeća, a uvođenjem sistema kreiranog u skladu sa potrebama našeg preduzeća i naših kupaca, doprinijećemo povećanju zadovoljstva kupaca na viši nivo", navode iz JP Komunalno Brčko.
JP Komunalno Brčko je zvanično počelo sa radom 1.1.2008. godine i od tada do danas uslovi rada, razvoj poslovnih procesa i uvođenje savremenih tehnologija su išli samo uzlaznom putanjom, a danas su se stekli uslovi i za početak implementacije jednog savremenog i sveobuhvatnog sistema za upravljanje kupcima, koji će se nasloniti na dosadašnja softverska rješenja koja posjedujemo u Pozivnom centru, Help Desk sistemu, Document Management System-u, Biling-u i drugim sistemima za obračun i fakturisanje, te Geografski informacioni sistem.
JP "Komunalno Brčko" ima oko 40.000 kupaca, a mjesečno izdajemo oko 70.000 računa za isporučene usluge. U 2014. godini od ukupnog broja zahtjeva, reklamacija i žalbi pristiglih u pismenoj i usmenoj formi, 96,20 % je riješeno u definisanim rokovima.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.