Bosch u Sarajevu otvorio novi servisno-školski centar toplinske tehnike
Robert Bosch d.o.o. je u suradnji sa tvrtkom Bios otvorio novi servisno-školski centar u Sarajevu za potrebe tržišta BiH. Bosch će tako osigurati korisnicima uređaja toplinske tehnike kvalitetnu i lako dostupnu servisnu
Robert Bosch d.o.o. je u suradnji sa tvrtkom Bios otvorio novi servisno-školski centar u Sarajevu za potrebe tržišta BiH. Bosch će tako osigurati korisnicima uređaja toplinske tehnike kvalitetnu i lako dostupnu servisnu podršku kroz rješenja koja su istodobno inovativna i korisna.
Novi servisni centar ima cilj osigurati kvalitetnu i lako dostupnu servisnu uslugu, s popravkom uređaja pri prvom dolasku servisera. Visoka razina kvalitete servisne usluge zahtijeva logističku, stručnu i obrazovnu podršku na licu mjesta, što tvrtka Bosch ostvaruje servisnim i školskim centrom na svakom pojedinom tržištu gdje je poslovno prisutna.
"Ono što su oduvijek bile jake strane Boscha i na što smo iznimno ponosni jesu naša snaga inovativnosti, kvaliteta proizvoda i tehnoloških znanja, koja planski i strukturiramo prenosimo na poslovne partnere", izjavila je Mirsada Kudrić, direktorica tvrtke Robert Bosch d.o.o., Zagreb.
Nermin Kadrić, direktor tvrtke Bios ovom prigodom je izjavio: "Osobita nam je čast i zadovoljstvo biti partner tvrtke Bosch na projektu servisnog centra u BiH".
Samo u 2013. godini grupa Bosch uložila je oko 4,5 milijardi eura u istraživanje i razvoj te prijavila oko 5000 patenata, što u prosjeku čini 20 patenata dnevno. Tako Bosch diljem svijeta nudi "tehnologiju za život". Novi servisni-školski centar ide u prilog Boschevoj želji da omogući što kvalitetniju uslugu klijentima.
"Između ostaloga, Bosch kontinuirano nudi školovanja za servisne partnere, instalatere, projektante i ostale interesne stručne skupine", izjavila je Kudrić. Školovanja u servisnom centru će održavati djelatnici Bosch toplinske tehnike i specijalizirani suradnici, tijekom kojih će pružati podršku serviserima u korištenju aplikacija, uređaja s potrebom za servisnom intervencijom te biti savjetodavno mjesto za potencijalne kupce.
U novome će se centru osim školovanja odvijati i prodaja te zamjena rezervnih dijelova koja se provodi u jamstvu mreža ovlaštenih servisa "My Service", globalnog partnera Boscha u odjelu toplinske tehnike. U sklopu servisa distribuirat će se dokumentacije, medijski materijali, tehničke i tržišne informacije, dok će uslugu centra za suradnicima i prostorom pružiti tvrtka Bios, ugovorni poslovni partner Bosch toplinske tehnike.
Bosch je posvećen pružanju pouzdanih, energetski učinkovitih i održivih rješenja za grijanje kako bi omogućio i informativnu podršku za širenje servisne mreže. U novome bi se centru trebao vršiti prijenos informacija o potrebama i očekivanjima servisera i korisnika uređaja, te ostalih značajnih događaja na servisnoj i korisničkoj razini.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.