Lukša Lulić: Da nije krize, web oglašavanje bi ojačalo i ranije

05.05.2015. 08:53 / Izvor: Oslobođenje
Lukša Lulić: Da nije krize, web oglašavanje bi ojačalo i ranije

Odnedavno se sve više budžeta ulaže u web oglašavanje i produkciju sadržaja kao trendovskim metodama oglašavanja.

Lukša Lulić, dekan Visoke poslovne škole u Zagrebu u intervjuu za portal 24sata.hr govorio je između ostalog o trendovima u digitalnom oglašavanju.

- U kontekstu digitalnog marketinga moram priznati da naše tržište sve više prati evropske ali i globalne trendove. Veće, odnosno ozbiljnije B2C kompanije u Hrvatskoj primjenjuju digitalnu tehnologiju u svojim marketinškim naporima. Odnedavno se sve više budžeta ulaže u web oglašavanje i produkciju sadržaja kao trendovskim metodama oglašavanja.

Da nije krize, vjerojatno bi taj trend ojačao i ranije, no upravo zbog nje je najveći dio budžetskog 'kolača' za oglašavanje išao i još uvijek ide u produkciju TV oglasa. Naš predavač direktnog marketinga Goran Luburić na primjer često spominje termin marketing conversion funnel koji, kada govorimo o digitalnoj tehnologiji oglašavanja, postavlja nove standarde u izgradnji svjesnosti o marki, prodaji i lojalnosti. Takvi trendovi se gotovo isključivo temelje na produkciji sadržaja i indirektnom uvjeravanju tj. stvaranju potrebe za proizvodima i uslugama.

Profesor Lulić potencirao je i značaj videa u mobilnoj sadašnjosti i budućnosti

"Video produkcija sadržaja ili popularno zvanog contenta je u eksponencijalnom uzletu, što zbog niskih troškova produkcije, što zbog široke dostupnosti takvog sadržaja putem weba i društvenih mreža. Više gotovo da i ne postoji ozbiljna kompanija koja na svojim web stranicama nema u obliku video materijala objašnjen svaki proces vezan uz proizvode/usluge koje nudi, kao i video svjedočanstva predstavnika kompanije i zadovoljnih kupaca. No, takva produkcija najviše dolazi do izražaja u gerila oglašavanju, u kojemu se sve teže razabire granica između sadržaja usmjerenog prodaji i povećanju svjesnosti o marki", kazao je Lulić.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti