Javne nabavke: Planiranje, rad komisije, ugovaranje, izvještavanje

06.03.2015. 08:06 / Izvor: eKapija.ba
Javne nabavke: Planiranje, rad komisije, ugovaranje, izvještavanje

Najveći izazovi u nabavkama obično se dogode prije nego što je postupak nabave otpočeo. Neadekvatno planiranje, najvećim djelom, dovodi do problema koji, u odmakloj fazi stvaraju gotovo nerješive probleme

REC d.o.o. organizuje:

JEDNODNEVNI SEMINAR

JAVNE NABAVKE

PLANIRANJE – RAD KOMISIJE – UGOVARANJE - IZVJEŠTAVANJE

 

Mjesto

Datum

Mjesto održavanja

Početak

Bihać

23. 03. 2015

Hotel "Park"

09:30

Sarajevo

24. 03. 2015.

Holywood - Ilidža

09:30

Najveći izazovi u nabavkama obično se dogode prije nego što je postupak nabave otpočeo. Neadekvatno planiranje, najvećim djelom, dovodi do problema koji, u odmakloj fazi stvaraju gotovo nerješive probleme: prekoračenje vremeskog toka nabave, povećanje troškova nabave, nemogućnost okonačanja poslova nabave posebno, usluga i radova, zbog neadekvatnog istraživanja potreba, tržišta i planiranje. Na osnovu zahtijeva i sugestija učesnika predhodnih seminara koji nisu imali priliku učestvovati na radionicama o planiranju javnih nabavki – radu komisije za javne nabavke – ugovaranje – podugovaranje i izvještavanje o realizaciji ugovora. REC d.o.o. je ranije pripremio Priručnik za planiranje javnih nabavki kako bi zaposlenicima u ugovornim organima i ponuđača olaškali cjelokupan proces. Takođe smo pripremili i Modele internih akta i  akata koji su vezani za rad komisije za javne nabavke.

U sadržajnom smislu, seminar korespondira sa novim Zakonom o JN posebno zbog toga što je odredbama Zakona planiranje javne nabavke, rad komisije i izvještavanje svih realiziranih ugovora uspostavljeno kao obaveza ugovornih organa za čije kršenje su predviđene prekršajne sankcije.

PROGRAM SEMINARA:

  1. Utvđivanje potreba nabave i izrada Plana javne nabavke
  • Utvrđivanje stvarnih potreba za svaku pojedinačnu nabavku, način iskazivanja potreba, provjera iskazanih potreba
  • Ciljevi istraživanja tržišta nabavke i izvori informacija
  • Način planiranja nabavki
  • Faze planiranja - hronološki prikaz aktivnosti koje trebaju biti obavljane u sklopu planiranja
  • Kriteriji za planiranje nabavki
  • Izrada i donošenje plana nabavki
  • Prednosti postupka planiranja javne nabavke
  • Posljedice neplaniranja nabavke
  • Interna akta kod planiranja nabavki
  • Postupak izmjene Plana nabavki
  • Pitanja i odgovori.
  1. Formiranje i rad Komisija za nabavke
  • Izbor i imenovanje Komisije za javne nabavke
  • Interna akta
  • Način rada komisije za javne nabavke, izrada internih akta unutar ugovornog organa
  • Odgovornost članova  Komisije za javne nabavke
  • Greške koje najčešće mogu napraviti ugovorni organ ili njegovi uposlenici u prvim fazama provođenja postupka javne nabavke
  • O čemu treba da vodi računa ponuđač kako bi se zaštitio od prebimnih zahtijeva ugovornog organa
  • Pitanja i odgovori.
  1. Zaključenje, praćenje i izvještavnje realizacije ugovora,
  • Ugovori
  • Podugovaranje
  • Realizacija ugovora
  • Pravila za dostavljanje ugovora i potrebne dokumentacije unutar ugovornog organa
  • Pravila komunikacije sa drugom ugovornom stranom
  • Određivanje lica za praćenje izvršenja ugovora
  • Kriteriji, pravila i način provjere kvantiteta i kvaliteta predmeta ugovora
  • Pravila za potpisivanje dokumenata o izvršenom prijemu predmeta ugovora
  • Pravila postupanja u slučaju reklamacija u vezi sa izvršenjem ugovora
  • Pravila prijema i ovjere faktura i dr. dokumenata za plaćanje
  • Pravila realizacije ugovorenih sredstava osiguranja izvršenja ugovora
  • Izvještavanje o realizaciji ugovora
  • Pitanja i odgovori

PREDAVAČI:

Bihać:

  • Belma Šećivović – trener za JN – Agencija za javne nabavke BiH 
  • Dr. Ostoja Kremenović – član URŽ BiH/KRŽ BiH
  • Dragana Kovačević – trener za javne nabavke

Sarajevo:

  • mr. Dragan Vukajlović – trener za JN 
  • Amir Rahmanović – trener za JN
  • Fuad Kozadra – trener za JN
  • Dr. Tarik Rahić – ekspert za JN

TRAJANJE SEMINARA:

U vremenu 9.30 – 15.30 časova

SEMINAR JE NAMIJENJEN:

  • Zaposlenicima kod ugovornih organa i ponuđača ali i svima onim koje interesuje navedena tematika.

KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):

  • 195,oo KM po jednom učesniku;
  • 185,oo KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
  • 175,oo KM po osobi za pretplatnike na časopis "Pravni savjetnik"

Kotizacija uključuje:

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara,
  • Priručnik Planiranje javnih nabavki,
  • Modeli internih akata na CD-u
  • Materijal za pisanje,
  • Osvježenje u pauzama i zajednički ručak,
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

Iznos kotizacije uplaćuje se prije početka održavanja radionice na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca. Nakon dostavljenog prijavnog obrasca dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.

PRIJAVA ZA SEMINAR:

Obavezna prijavu za seminar putem prijavnog obrasca:

Tel:   + 387 33 21 45 82          Fax:  + 387 33 21 45 82

Mob: + 387 61 19 11 85          Mob: + 387 61 15 04 54

E-mail: rec@rec.ba, rec.doo@bih.net.ba

POSEBNA PONUDA:

Priručnik – Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 86,00 KM sa PDV-om

Priručnik – CD Modeli tenderske dokumentacije za konkurentski i otvoreni postupak – 85,00KM sa PDV-om

 

 

PREUZMI DOKUMENT:
Prijavni_obrazac_za_seminar_-_JN_Planiranje_-_Bihac_i_Sarajevo.doc

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave