Naputak o uvjetima i načinu objave obavijesti i dostavljanja izvješća

26.12.2014. 15:48 / Izvor: Agencija za javne nabavke/nabave BiH
Naputak o uvjetima i načinu objave obavijesti i dostavljanja izvješća

Ovim uputstvom se uređuju uslovi i način objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki u Informacionom sistemu E-nabavke.

Na osnovu člana 61. stav (1) Zakona o upravi („Službeni glasnik BiH", br. 32/02 i 102/09), člana 36. stav (2) i člana 75. stav (1) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), uz saglasnost Odbora Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine, direktor Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine donosi

 

UPUTSTVO

O USLOVIMA I NAČINU OBJAVLJIVANJA OBAVJEŠTENJA I

DOSTAVLJANJA IZVJEŠTAJA U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI U

INFORMACIONOM SISTEMU „E-NABAVKE"

 

DIO PRVI

OPŠTE ODREDBE

Član 1.

(Predmet)

(1) Ovim uputstvom se uređuju uslovi i način objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki u Informacionom sistemu E-nabavke (u daljem tekstu: sistem „E-nabavke").

(2) Sistem „E-nabavke" objedinjava Informacioni sistem za elektronsko objavljivanje obavještenja u postupcima javnih nabavki (Go-Procure), Informacioni sistem za dostavu izvještaja o dodjeli ugovora u postupcima javnih nabavki iz Poglavlja II i Poglavlja III Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (WisPPA) i Elektronski Registar ugovornih organa i ponuđača u Bosni i Hercegovini (Registar).

(3) Sistem „E-nabavke" omogućava:

Objavljivanje obavještenja u postupcima javnih nabavki,

Dostavljanje izvještaja o postupcima javnih nabavki,

Pretragu ugovornih organa i privrednih subjekata.

Član 2.

(Korisnici sistema „E-nabavke")

Korisnici sistema „E-nabavke" su:

a) Ugovorni organ iz čl. 4. ili 5. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), (u daljem tekstu: Zakon) i

b) Privredni subjekat iz člana 2. stav (1) tačka c) Zakona.

 

DIO DRUGI

REGISTRACIJA KORISNIKA SISTEMA „E-NABAVKE"

Član 3.

(Postupak registracije)

(1) Korisnik sistema „E-nabavke" je dužan prije početka korištenja sistema izvršiti registraciju, na način da popuni odgovarajuću registracijsku formu. Nakon popunjavanja registracijske forme generisat će se odgovarajući obrazac, koji korisnik štampa, te sa potpisom odgovorne osobe, otiskom pečata i odgovarajućim prilogom dostavlja Agenciji za javne nabavke (u daljem tekstu: Agencija).

(2) Registracijski obrazac minimalno sadrži slijedeće podatke o korisniku sistema „E- nabavke":

a) Naziv,

b) IDB/JIB,

c) Nivo (za ugovorni organ),

d) Djelatnost,

e) Lokaciju,

f) Kontakt podatke,

g) Podatke o operateru,

Korisnik sistema „E-nabavke" je odgovoran za tačnost podataka.

(3) Nakon prijema pismene potvrde podatka Agencija je dužna bez odlaganja aktivirati korisnika, a najkasnije u roku od tri dana.

(4) Korisnici sistema iz člana 1. stav (2) ovog uputstva neće biti obavezni izvršiti ponovnu registraciju u sistem „E-nabavke".

 

Član 4. (Obaveze i prava Agencije)

(1) Agencija se obavezuje da za korisnike sistema iz člana 1. stav (2) ovog uputstva izvrši prenos podataka u sistem „E-nabavke" i izvrši aktiviranje korisnika.

(2) Ukoliko se nakon prijema registracijskog obrasca utvrdi da se podaci iz dokumentacije dostavljene u prilogu ne podudaraju sa podacima iz registracijskog obrasca, Agencija ima pravo izvršiti ispravku/promjenu u skladu sa podacima navedenim u dokumentaciji dostavljenoj u prilogu.

(3) Agencija ima pravo deaktiviranja korisnika u slučaju prestanka postojanja istog.

 

Član 5.

(Upis ispravke/promjene podataka)

(1) Ispravku/promjenu podataka iz člana 3. stav (2) tač. a) do d) ovog uputstva vrši Agencija na osnovu pismenog zahtjeva korisnika sistema iz člana 2. stav (1) tačka a) ovog uputstva.

(2) Ispravku/promjenu podataka iz člana 3. stav (2) tač. a) i b) ovog uputstva vrši Agencija na osnovu pismenog zahtjeva korisnika sistema iz člana 2. stav (1) tačka b) ovog uputstva.

 

Član 6.

(Posebne mogućnosti za privredne subjekte)

(1) Kao korisnici sistema „E-nabavke", privredni subjekti iz člana 2. stava (1) tačka b) imaju mogućnost da nakon aktiviranja samostalno izvrše unos podataka o privrednom subjektu, a u cilju prezentacije i promocije (detaljan opis djelatnosti, reference, postavljanje kataloga, brošura i sl.)

(2) Veličina dokumenata koji se postavljaju je ograničena.

(3) Korisnik je odgovoran za sadržaj dodatnih podataka koje se unose u sistem „E- nabavke".

(4) Agencija zadržava pravo brisanja svakog neprimjerenog sadržaja koji je javno dostupan u sistemu „E-nabavke".

 

DIO TREĆI OBAVJEŠTENJA

Član 7.

(Vrste obavještenja, način i rokovi objavljivanja)

(1) Ugovorni organ sva obavještenja objavljuje putem sistema „E-nabavke".

(2) Objavljena obavještenja su javno dostupna na Portalu javnih nabavki u roku od 24 sata, a izuzetno najkasnije od 72 sata od trenutka slanja na objavu.

(3) Sažetak obavještenja se objavljuje u „Službenom glasniku BiH".

(4) Obavještenja koja se primjenjuju su:

a) Obavještenje o nabavci, uključujući i sažetak obavještenja o nabavci na engleskom jeziku,

b) Obavještenje o dodjeli ugovora,

c) Obavještenje o poništenju postupka javne nabavke,

d) Dobrovoljno ex ante obavještenje o transparentnosti,

e) Predhodno informativno obavještenje,

f) Obavještenje o uspostavljanju sistema kvalifikacije,

g) Ispravka obavještenja.

(5) Objavljivanje obavještenja u ime korisnika sistema „E-nabavke" iz člana 2. stav (1) tačka a) u skladu sa ovim uputstvom obavljaju glavni operater i pomoćni operateri.

 

Član 8. (Sadržaj obavještenja)

(1) Obavještenje o nabavci, obavještenje o dodjeli i obavještenje o poništenju sadrže podatke o:

a) ugovornom organu,

b) zajedničkoj nabavci,

c) nabavci u ime drugih ugovornih organa,

d) predmetu ugovora,

e) okvirnom sporazumu,

f) lotovima, u slučaju podjele na lotove,

g) predmetu nabavke iz Jedinstvenog rječnika javne nabavke,

h) ukupnoj količini ili obimu ugovora,

i) mjestu isporuke roba ili izvršenja usluge ili izvođenja radova,

j) alternativnoj ponudi,

k) trajanju ugovora/okvirnog sporazuma ili roku izvršenja,

l) vrsti postupka,

m) kriteriju za dodjelu ugovora,

n) e-aukciji.

 

(2) Obavještenje o nabavci izuzev podataka iz stava (1) ovog člana, kako je primjereno, sadrži podatke o:

a) procijenjenoj ukupnoj vrijednosti ugovora/okvirnog sporazuma,

b) pravnim, ekonomskim i tehničkim informacijama,

c) uslovima i načinu preuzimanja tenderske dokumentacije,

d) prethodnom informacijskom obavještenju,

e) roku za prijem ponuda/zahtjeva za učešće,

f) roku, adresi i mjestu otvaranja ponuda.

Sažetak obavještenja o nabavci na engleskom jeziku sadrži podatke o:

a) ugovornom organu,

b) predmetu ugovora,

c) predmetu nabavke iz Jedinstvenog rječnika javne nabavke,

d) ukupnoj količini ili obimu ugovora,

e) vrsti postupka,

f) uslovima za dobivanje tenderske dokumentacije,

g) roku za prijem ponuda/zahtjeva za učešće,

h) e-aukciji.

 

(3) Obavještenje o dodjeli ugovora i dobrovoljno ex ante obavještenje izuzev podataka iz stava (1) ovog člana, kako je primjereno, sadrže podatke o:

a) vrijednosti ugovora/okvirnog sporazuma,

b) najpovoljnijem ponuđaču/ponuđačima,

c) datumu zaključenja,

d) podugovaranju,

e) broju primljenih i prihvatljivih ponuda i vrijednosti najniže i najviše prihvatljive ponude,

f) korištenju pravnih lijekova.

 

(4) Obavještenje o poništenju izuzev podataka iz stava (1) ovog člana, kako je primjereno, sadrži podatke o:

a) razlogu poništenja postupka javne nabavke,

b) datumu poništenja,

c) broju primljenih i prihvatljivih ponuda i vrijednosti najniže i najviše prihvatljive ponude.

 

(5) Predhodno informacijsko obavještenje, kako je primjereno, sadrže podatke o:

a) ugovornom organu,

b) nabavci u ime drugih ugovornih organa,

c) predmetu ugovora,

d) okvirnom sporazumu,

e) lotovima, u slučaju podjele na lotove,

f) predmetu nabavke iz Jedinstvenog rječnika javne nabavke,

g) ukupnoj količini ili obimu ugovora,

h) mjestu isporuke roba ili izvršenja usluge ili izvođenja radova,

i) planiranom datumu početka postupka nabavke,

j) pravnim, ekonomskim i tehničkim informacijama.

 

(6) Obavještenje o uspostavljanju sistema kvalifikacije, kako je primjereno, sadrži podatke o:

a) ugovornom organu,

b) zajedničkoj nabavci,

c) nabavci u ime drugih ugovornih organa,

d) predmetu sistema kvalifikacije,

e) lotovima, u slučaju podjele na lotove,

f) predmetu nabavke iz Jedinstvenog rječnika javne nabavke

g) trajanju sistema kvalifikacije,

h) pravnim, ekonomskim i tehničkim informacijama,

i) kriteriju za dodjelu ugovora.

 

(7) Ispravka obavještenja sadrži podatke o:

a) ugovornom organu,

b) obavještenju koji se ispavlja (broj i datum objavljivanja),

c) tekstu ispravke.

 

DIO ČETVRTI

IZVJEŠTAJ O POSTUPKU JAVNE NABAVKE

Član 9.

(Izvještaj o postupku javne nabavke)

(1) Za postupke javne nabavke za koje je propisana obaveza objavljivanja obavještenja o dodjeli ugovora, objavom obavještenja o dodjeli ugovora smatra se da je dostavljen izvještaj o postupku javne nabavke iz člana 75. Zakona.

(2) Nakon što se obavještenje o dodjeli ugovora objavi, aplikacija omogućuje generisanje izvještaja o postupku javne nabavke koji sadrži podatke o:

a) ugovornom organu

b) vrsti postupka,

c) lotovima,

d) predmetu nabavke iz Jedinstvenog rječnika javne nabavke

e) datumu računa/zaključenja ugovora,

f) vrijednosti računa/ ugovora (bez PDV-a),

g) dobavljaču,

h) datumu kreiranja/unosa izvještaja.

(3) Za postupke javne nabavke za koje nije propisana obaveza objavljivanja obavještenja o dodjeli ugovora ugovorni organ je dužan unijeti izvještaj u sistem „E-nabavke" u roku od 30 dana od dana okončanja postupka javne nabavke, nakon čega aplikacija omogućuje generisanje izvještaja o postupku javne nabavke koji sadrži podatke iz stava (2) ovog člana.

(4) U slučaju dodjele ugovora iz čl. 10. i 86. Zakona ugovorni organ je obavezan unijeti izvještaj u sistem „E-nabavke" u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora, nakon čega aplikacija omogućuje generisanje izvještaja koji sadrži podatke iz stava (2) tač. a), d), e), f), g) i h).

(5) Ugovorni organ je odgovoran za tačnost podataka.

 

DIO PETI

USLOVI KORIŠTENJA SISTEMA „E-NABAVKE" I USLOVI PLAĆANJA

Član 10.

(Uslovi za korištenje sisteme „E-nabavke")

Korisnik sistema „E-nabavke" je obavezan da obezbjedi minimum tehničkih uslova

potrebnih za korištenje sistema, i to:

a) pristup internetu i

b) internet preglednik.

 

Član 11.

(Način i uslovi plaćanja)

Način i uslovi plaćanja za objavu obavještenja u sistemu „E-nabavke" regulisati će se

posebnim pravilnikom koji donosi Vijeće ministara Bosne i Hercegovine na prijedlog

Agencije i uz prethodnu saglasnost Ministarstva finansija i trezora Bosne i Hercegovine.

 

DIO ŠESTI

OBJAVA SAŽETAKA OBAVJEŠTENJA U SLUŽBENOM GLASNIKU BIH

Član 12.

(Objava sažetaka)

(1) Sažetak obavještenja iz člana 7. stav (4) ovog uputstva objavljuje se u „Službenom glasniku BiH"- Oglasnik javne nabavke.

(2) Sažetak obavještenja o nabavci, kako je primjereno, sadrži podatke o:

a) ugovornom organu,

b) vrsti ugovora,

c) podjeli na lotove,

d) nazivu predmeta ugovora,

e) predmetu nabavke iz Jedinstvenog rječnika javne nabavke,

f) procijenjenoj ukupnoj vrijednosti ugovora/okvirnog sporazuma,

g) trajanju ugovora/okvirnog sporazuma ili roku izvršenja,

h) vrsti postupka,

i) kriteriju za dodjelu ugovora,

j) roku za preuzimanje tenderske dokumentacije,

k) roku za prijem ponuda/zahtjeva za učešće,

l)  roku, adresi i mjestu otvaranja ponuda.

Sažetak sažetka obavještenja o nabavci na engleskom jeziku, kako je primjereno, sadrži podatke o:

a) ugovornom organu,

b) vrsti ugovora,

c) nazivu predmeta ugovora,

d) predmetu nabavke iz Jedinstvenog rječnika javne nabavke,

e) vrsti postupka,

f) roku za preuzimanje tenderske dokumentacije,

g) roku za prijem ponuda/zahtj eva za učešće.

(3) Sažetak obavještenja o dodjeli ugovora i dobrovoljno ex ante obavještenje, kako je primjereno, sadrži podatke o:

a) ugovornom organu,

b) vrsti ugovora,

c) podjeli na lotove,

d) broju lotova za koje se dodjeljuje ugovor/okvirni sporazum

e) nazivu predmeta ugovora,

f) predmetu nabavke iz Jedinstvenog rječnika javne nabavke,

g) vrsti postupka,

h) kriteriju za dodjelu ugovora.

(4) Sažetak obavještenja o poništenju, kako je primjereno, sadrži podatke o:

a) ugovornom organu,

b) vrsti ugovora,

c) podjeli na lotove,

d) broju lotova koji se poništavaju,

e) nazivu predmeta ugovora,

f) predmetu nabavke iz Jedinstvenog rječnika javne nabavke,

g) vrsti postupka,

h) kriteriju za dodjelu ugovora.

(5) Sažetak prethodnog informacijskog obavještenja, kako je primjereno, sadrži podatke o:

a) ugovornom organu,

b) vrsti ugovora,

c) podjeli na lotove,

d) nazivu predmeta ugovora,

e) predmetu nabavke iz Jedinstvenog rječnika javne nabavke.

(6) Sažetak obavještenja o uspostavljanju sistema kvalifikacije, kako je primjereno, sadrži podatke o:

a) ugovornom organu,

b) vrsti ugovora,

c) podjeli na lotove,

d) nazivu predmeta ugovora,

e) predmetu nabavke iz Jedinstvenog rječnika javne nabavke,

f) kriteriju za dodjelu ugovora.

(7) Sažetak ispravke obavještenja sadrži podatke o:

a) ugovornom organu,

b) obavještenju koji se ispavlja (broj i datum objavljivanja).

c) Grafički izgled i formu Oglasnika javne nabavke uređuje JP NIO Službeni list BiH. Korisnici sistema obavezni su dostaviti narudžbenicu i sažetak obavještenja u roku od 24 sata od trenutka slanja obavještenja na objavu.

d) Način, uslovi plaćanja, te termin i rok objavljivanja sažetka bit će regulisani posebnim aktom koji donosi Upravni odbor JP NIO Službeni list BiH.

 

DIO SEDMI

PRELAZNE I ZAVRŠE ODREDBE

Član 13. (Prelazne odredbe)

(1) Postupci javne nabavke koji nisu okončani do momenta početka primjene Zakona bit će okončani prema odredbama Zakona o javanim nabavka koji je na snazi u vrijeme pokretanja postupka javne nabavke i pratećih podzakonskih akata.

(2) Za postupke iz stava (1) ovog člana, Informacioni sistem za elektronsko objavljivanje obavještenja u postupcima javnih nabavki (Go-Procure) i Informacioni sistem za dostavu izvještaja o dodjeli ugovora u postupcima javnih nabavki iz Poglavlja II i Poglavlja III Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (WisPPA) koristit će se do 30.06.2015. godine.

(3) Početkom primjene Zakona prestaje primjena Elektronskog Registra ugovornih organa i ponuđača u Bosni i Hercegovini (Registar)

 

Član 14. (Prestanak važenja)

Stupanjem na snagu ovog uputstva prestaju da važe:

a) Uputstvo o načinu obavljivanja obavještenja u postupcima javnih nabavki („Službeni glasnik BiH", br. 43/11, 47/11, 46/13),

b) Uputstvo o pripremi i dostavi izvještaja o dodjeli ugovora u postupcima javnih nabavki iz Poglavlja II i Poglavlja III Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH", broj 81/09),

c) Uputstvo o načinu upisa u elektronski registar ugovornih organa i ponuđača u Bosni i Hercegovini („Službeni glasnik BiH", broj 7/13).

 

Član 15. (Stupanje na snagu)

Ovo uputstvo stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku BiH", a primjenjuje se od 27.11.2014. godine.

 

Broj:01 -02-2-2237-2/14

Datum:11.11.2014.godine

 

Direktor

Đinita Fočo

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Legislativa