Kako da upravljate kao profesionalac kada nemate pojma šta radite?

21.04.2014. 14:14 / Izvor: eKapija.ba
Kako da upravljate kao profesionalac kada nemate pojma šta radite?

Postavite uslove pod kojima će se određeni projekat smatrati uspješno realizovanim. Kada članu svog tima dodjeljujete zadatak, detaljno razjasnite šta sve treba uraditi i na koji način.

Pitate se kako da upravljate kao profesionalac kada nemate pojma šta radite?

Donosimo vam nekolio savjeta:

- Ne igrajte na popularnost. Fokusirajte se na rezultate.

- Napravite mapu puta i krećite se u okvirima koje ste postavili.

- Postavite uslove pod kojima će se određeni projekat smatrati uspješno realizovanim. Kada članu svog tima dodjeljujete zadatak, detaljno razjasnite šta sve treba uraditi i na koji način.

- Nemojte nestati nakon što nekome date zadatak. Budite u toku sa tim dokle se stiglo sa realizacijom.

- Kada je zadatak obavljen, posao menažera nije završen. Vi treba da ocijenite uspješnost realizacije i da naučite što više iz tog iskustva.

- Razmotrite najbolji pristup konkretnom projektu. Neće iste tehnike biti primjenjive u svim situacijama i projektima.

- Stavite "upravljanje timom" na svoju listu stvari koje treba uraditi, ali bukvalno.

(businessinsider.com)

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Karijera