Mladi BiH u nacionalnoj kampanji promocije domaćih proizvoda

13.05.2015. 08:39 / Izvor: eKapija.ba
Mladi BiH u nacionalnoj kampanji promocije domaćih proizvoda

Mladi Bosne i Hercegovine predvođeni Studentskim poslovnim klubom Burč Univerziteta, protekle sedmice pokrenuli su nacionalnu kampanju promocije domaćih proizvoda.

Mladi Bosne i Hercegovine predvođeni Studentskim poslovnim klubom Burč Univerziteta, protekle sedmice pokrenuli su nacionalnu kampanju promocije domaćih proizvoda.

Kampanja je dio 3. Foruma o domaćoj proizvodnji koji ove godine Studentski poslovni klub organizuje u saradnji sa Centralnom bankom BiH.

"U cilju promocije pozitivnih primjera bh. ekonomije, te podsticanja poduzetničkog duha i poslovne inicijative mladih u BiH odlučili smo se ove godine u saradnji sa Centralnom bankom Bosne i Hercegovine organizovati treći po redu Forum o domaćoj proizvodnji. Pored animiranja mladih da se pokrenu u promociji domaće proizvodnje, kampanjom želimo poslati jasnu poruku da građani ove zemlje svakodnevno kupujući domaće proizvode mogu raditi za dobrobit cijele države. Kupujući domaće proizvode, ulažemo u Bosnu i Hercegovinu", istakao je Kemal Nedžibović, PR Foruma o domaćoj proizvodnji BiH.

Tema ovogodišnjeg foruma je  "Uloga maloprodajnih objekata u razvoju domaće proizvodnje“ a bit će održan 19. maja u prostorijama Centralne banke BiH.

Treći Forum o domaćoj proizvodnji BiH predstavlja susret predstavnika maloprodajnih objekata koji će putem panel diskusije razmijeniti dosadašnja iskustva o isticanju domaćih proizvoda, mogućnostima za naredni period, te preprekama koje stoje na putu promovisanja i isticanja domaćih proizvoda (zakonski akti, kvalitet domaćih proizvoda, potražnja i sl.).

"Pokrenuli smo kampanju na državnom nivou sa ciljem uključivanja mladih u kupovinu i promociju domaćih proizvoda.  Kampanja predstavlja Facebook takmičenje u okviru kojeg mladi ljudi kupuju domaći proizvod a nakon toga prave fotografiju koja ulazi u veliko takmičenje.  Najvrijedniji učesnici bit će proglašeni Ambasadorima promocije domaće proizvodnje BiH. Partneri na realizaciji su Europski omladinski parlament BiH, Mreža Savjeta-Vijeća učenika BiH, Asocijacija srednjoškolaca BiH i Omladinska novinska asocijacija", dodala je Aldina Rastoder, predsjednica Organizacionog odbora Foruma.

Panelisti Foruma su: Bingo Tuzla - Hoše Komerc - Amko Komerc - Penny Plus i Klas.

Moderator panel diskusije Foruma će biti Lejla Bičakčić, direktorica Centra za istraživačko novinarstvo. Očekuje se da će i na ovogodišnjem Forumu biti prisutni gosti iz privrede, društveno-političke zajednice, nevladinog sektora i akademske zajednice, te studenti sa univerziteta u BiH.

Partner u realizaciji Foruma o domaćoj proizvodnji i ove godine je Udruženje "Kupujmo i koristimo domaće".

Poslovni portal eKapija.ba je web medijski pokrovitelj događaja.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave