Mobilno bankarstvo Moje banke: Brzo, sigurno, dostupno

10.12.2014. 08:56 / Izvor: eKapija.ba
Mobilno bankarstvo Moje banke: Brzo, sigurno, dostupno
OTVORI GALERIJU

Instalirajte aplikaciju sa odgovarajućeg marketa i uđite u vlastitu poslovnicu Moja Banka d.d. Sarajevo kad god Vam to odgovara. Sve što Vam treba je „pametni“ mobilni telefon i mBanking je tu uz Vas.

Instalirajte aplikaciju sa odgovarajućeg marketa i uđite u vlastitu poslovnicu Moja Banka d.d. Sarajevo kad god Vam to odgovara. Sve što Vam treba je „pametni“ mobilni telefon i mBanking  je tu uz Vas.
Uz jednostavno korištenje u bilo koje doba dana, bez obzira gdje se nalazite imate potpunu kontrolu nad svojim računima, kao i uvid u razne informacije.

Šta je mobilno bankarstvo?
Mobilno bankarstvo (mBanking)  je namijenjeno klijentima Banke, fizičkim licima, koji imaju otvoren tekući račun u Banci. Usluga omogućava obavljanje finansijskih transakcija, upravljanje sredstvima i pregled stanja računa putem Vašeg mobilnog uređaja (mobitel) i istovremeno pruža:

Dostupnost – mogućnost obavljanja finansijskih transakcija u svakom trenutku bez odlaska u poslovnicu Banke

Sigurnost - maksimalna sigurnost i diskrecija uz primjenu najsavremenijih sigurnosnih tehnologija

Nezavisnost - korištenje usluge na Vašem mobilnom uređaju gdje god je omogućen pristup Internetu

Uštedu na vremenu – bez čekanja u redovima na bankovnim šalterima, 24 sata na dan

Uštedu u novcu - uz povoljnije naknade za obavljanje finansijskih transakcija

Kontrolu – samostalno, u svakom trenutku, imate brz i jednostavan pristup Vašim računima

Usluga mobilnog bankarstva Vam omogućava obavljanje finansijskih transakcija od kojih posebno izdavajamo mogućnost uplate rate kredita i uplate obaveza po kreditnim karticama, te pregled stanja i upravljanje sredstvima na svim računima otvorenim u Moja Banka d.d. Sarajevo :

  • Uvid u stanje i pregled promjena po tekućem računu
  • Uvid u stanje i pregled promjena po štednim a'vista računima
  • Uvid u stanje i pregled promjena po žiro računima
  • Uvid u stanje oročenih depozita u Banci
  • Uvid u stanja i promete, te uplate po kreditnim partijama
  • Uvid u stanja i promete, te uplate po platnim karticama
  • Pregled izvršenih naloga i njihove strukture
  • Davanje i izvršenje naloga platnog prometa u korist primaoca unutar Banke 
  • Davanje i izvršenje naloga platnog prometa u korist primaoca čiji se račun nalazi van Banke
  • Davanje naloga ranije ili na datum izvršenja 
  • Pregled izvoda po računima za željeni period
  • Kupovina, prodaja i konverzija deviza po povoljnijim uslovima

Pored klasičnih finansijskih platnih i preglednih transakcija, mBanking nudi i niz korisnih funkcija kao što su:

  • Uvid u važeću kursnu/tečajnu listu
  • Pregled lokacija poslovnica i bankomata, brojevi telefona, e-mail adrese, web stranica
  • Obavještenja o novostima u poslovanju Banke (novi proizvodi, usluge i sl.)

Korisnici
Korisnici Usluge mogu biti fizičke osobe, građani Bosne i Hercegovine, koji u Moja Banka d.d. Sarajevo imaju otvoren tekući račun.

Preduslovi za korištenje usluge

  • Otvoren tekući račun u Moja Banka d.d. Sarajevo
  • Osnovni tehnički preduslov za korištenje usluge mobilnog bankarstva je mobilni telefon koji odgovara zahtjevima za korištenje aplikacije mobilnog bankarstva na način kako je to definisano Uputstvom za korištenje usluge mobilnog bankarstva,  sa mogućnošću pristupa Internetu
  • Prihvatanje Opštih uslova za korištenje usluge mobilnog bankarstva

Kako postati korisnik usluge mobilnog bankarstva?
Da biste koristili uslugu mobilnog bankarstva, potrebno je da popunite i potpišete Pristupnicu/Zahtjev za otvaranje usluge, te uz prezentovanje odgovarajućeg identifikacijskog dokumenta, predate isti u jednu od poslovnica Moja Banka d.d. Sarajevo. Ukoliko ste u međuvremenu, od otvaranja tekućeg računa, promijenili adresu stanovanja, potrebno je da obezbijedite i CIPS prijavu prebivališta, kako bi Vaši kontakt podaci bili ažurirani.

Korištenje usluge?
Na osnovu prethodno popunjenog Zahtjeva za otvaranje Usluge i uz odgovarajuću dokumentaciju, usluga mobilnog bankarstva se ugovara u Banci, potpisom ugovorne dokumentacije i preuzimanjem aktivacijskih podataka neophodnih za aktiviranje usluge.
Nakon odobrenja/ugovaranja Usluge, Korisniku se automatski dodjeljuju prava za korištenje mobilnog bankarstva. Korisnik Usluge preuzima i instalira aplikaciju na svoj mobilni uređaj (mobitel) sa odgovarajućeg marketa.  Android aplikacija dostupna je na Google Play Store-u, a iOS aplikacija na App Store-u i možete je besplatno preuzeti. Aplikaciju za Android preuzmite OVDJE , a za iOS OVDJE.

Po preuzimanju aplikacije, prilikom prve prijave, Korisnik unosi aktivacijske podatke u cilju aktivacije usluge Mobilnog bankarstva. Nakon aktivacije Usluge, Korisnik putem korisničkog imena i lozinke, pristupa usluzi mobilnog bankarstva.  Način korištenja Usluge detaljno je opisan u Uputstvu za korištenje usluge mobilnog bankarstva. Dokument je Korisnicima Usluge dostupan i u svim poslovnicama Banke.

Informacije
Sve dodatne informacije o Usluzi možete dobiti:

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti