Uredski menadžment: Efikasno upravljanje poslovima, vremenom i stresom

05.01.2015. 14:05 / Izvor: eKapija.ba
Uredski menadžment: Efikasno upravljanje poslovima, vremenom i stresom

Ovaj seminar omogućava da svoju ulogu u poslovnoj atmosferi vidite na drugačiji način i da dobijete više samopouzdanja, kao i da profesionalno napredujete.

Uredski menadžment : Efikasno upravljanje poslovima, vremenom i stresom

Dubrovnik, 28. - 30.01.2015.

Seminar je namijenjen direktorima, rukovodio- cima, menadžerima, administrativnim djelatnicima svih razina koji se bave poslovima upravljanja administracijom: voditeljima ureda (office managerima), tehničkim sekretarima, poslovnim sekretaricama/tajnicama, sekretarima organa upravljanja, administrativnim djelatnicima kao i svima koji žele unaprijediti  svoje poslovne kompetencije. 

Ovaj seminar omogućava da svoju ulogu u poslovnoj atmosferi vidite na drugačiji način i da dobijete više samopouzdanja, kao i da profesionalno napredujete. 

Savremeni poslovni trendovi od nas zahtijevaju brzinu i efikasnost kod obavljanja poslova. Kvalitetno i dobro organizirano uredsko poslovanje preduslov je dobro organizovanog poslovanja. Savremeni trendovi poslovanja i sve veći opseg poslova učinili su dodatno usavršavanje nužnošću. Uspjeh poslovnih ljudi zavisi od njihovih organizacijskih vještina za uspješno vođenje ureda, o poznavanju komunikacije te poznavanje kompletnog uredskog poslovanja. 

Edukacijom se pojašnjavaju elementi organizacijske klime, norme, vrijednosti, očekivanja, poslovna komunikacija, saradnja i rad u timu, stvaranja odnosa sa drugima, reagovanje u konfliktim situacijama, vođenje i motivisanje, efikasno upravljanje stresom  u savremenom radnom okruženju i procedure koje utiču na ponašanje zaposlenika na radnom mjestu.  Cilj seminara: Razvoj poslovnih kompetencija u korištenju tehnika i metoda za efikasno unapređenje uredskog poslovanja, povećanje nivoa radne uspješnosti i ličnog profesionalnog razvoja.

Predavač: 

Alen Buljubašić dipl. pedagog-psiholog

Program seminara: 

  • Strateški menadžment - upravljanja uredom i uredsko poslovanje;
  • Uloga i osobnost osoblja u savremenom okruženju; 
  • Psihologija poslovnog komuniciranja i poslovni bonton;
  • Rad sa klijentima/strankama;
  • Usklađivanje radnih zadataka i upravljanje vremenom;
  • Organizovanje i vođenje sastanka;
  • Motivacija: ključ radnog uspjeha;
  • Strategije za uspješno snalaženje u današnjem poslovnom svijetu;
  • Međuljudski odnosi-Konflikt menadžment;
  • Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu.

Način rada na seminaru: 

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara, izradu praktičnih vježbi i upitnika. Od metoda rada primjenjuje se: individualni  rad, rad u grupama, analiza slučajeva i predavanje.

Prijave poslati do 23.01.2015.

Tel:   + 387 33 762 545  Fax:  + 387 33 762 546 Mob: + 387 61 307 131 e-mail:  info@interquality.ba    e-mail: alen.buljubasic@interquality.ba

Voditelj seminara: Alen Buljubašić

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave