Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Kupovina poslovnog objekta za smještaj zaposlenih u RC Sarajevo
Bosna i Herzegovina
Uprava za indirektno-neizravno oporezivanje
Broj:01-16-12-185-1/14
Banja Luka, 29.01.2014. godine
Na osnovu člana 7. stav 1. Zakona o sistemu indirektnog oporezivanja u Bosni i Hercegovini („Službeni glasnik BiH", broj: 44/03), člana 61. stav 1. i stav 2. Zakona o upravi („Službeni glasnik BiH", broj: 32/02), člana 24. i 25. Zakona o Upravi za indirektno oporezivanje („Službeni glasnik BiH", broj 89/05), Uprava za indirektno oporezivanje BiH, objavljuje
JAVNI OGLAS
za prikupljanje ponuda za kupovinu poslovnog objekta za
smještaj zaposlenih u RC Sarajevo
1. Predmet ponude
Predmet javnog oglasa je prikupljanje ponuda za kupovinu poslovnog objekta za smještaj zaposlenih u Regionalnom centru Sarajevo.
Poslovni objekat, kao samostalan poslovni objekat, treba da se nalazi na području grada Sarajeva, udaljenosti ne većoj od dva kilometra od sjedišta Zajedničkih institucija u BiH.
2. Pravo sudjelovanja u nadmetanju
Pravo učešća imaju svi ponuđači koji u vlasništvu i bez tereta posjeduju nekretninu koja je predmet nabavke. Da bi učestvovao u proceduri javnog oglasa, ponuđač treba ispunjavati određene uslove i dostaviti potrebne dokaze propisane Tenderskom dokumentacijom.
3. Rok za dostavljanje ponuda
Krajnji rok za dostavljanje ponuda po ovom pozivu je 18.02.2014 godine, do 12:00 sati, na protokol Uprave za indirektno oporezivanje BiH, Banja Luka, ul. Bana Lazarevića bb.
4. Kriterij za dodjelu ugovora
Ugovor se dodjeljuje kyalificiranom ponuđaču na osnovu kriterija ekonomski najpovoljnije ponude, uz primjenu sli-jedecćh podkriterija:
a) ponuđena cijena objekata koji su predmet kupoprodaje: 85 bodova
b) kvalitet gradnje/estetske i funkcionalne karakteristike: 15 bodova
5. Preuzimanje tenderske dokumentacije
Tenderska dokumentacija se može preuzeti po objavi oglasa u dnevnim novinama novinama „Dnevni Avaz" i „Nezavisne novine", a najkasnije do 18.02.2014. do 12,00h, svakim radnim danom od 08,00h do 16,00h. Kontakt telefon: 051/335-123 i 051/335-304.
Preuzimanje tenderske domentacije dobavljači mogu vršiti u prostorijama UIO BiH u Banja Luci, Bana Lazarevića bb, Naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 10,00 KM. Ovaj iznos je nerefundirajući.
Uplata naknade za tendersku dokumentaciju vrši se u skladu sa Naredbom o izmjenama i dopunama Naredbe o uplatnim računima za administrativne takse SI. glasnik BiH , broj: 3/12, kako slijedi:
Vrsta uplate za svaku uplatu treba biti: O
Vrsta prihoda: 722153
Opština.: treba da sadrži šifru opštine sjedišta uplatioca
Budžetska organizacija: 1601001
Poziv na broj: 0
Nazivi i brojevi uplatnih računa za administrativne takse su JRT trezor BiH Depozitni račun.
Broj računa:
3380002210018390 UniCredit Bank
5520040002547572 Hipo Alpe Adria Banja Luka
1610000010751006 Raiffaisen Bank
6. Podnošenje ponuda
Ponuđač je obavezan propisno kovertiranu i zatvorenu ponudu u originalu dostaviti na protokol Središnjeg ureda UIO BiH , Bana Lazarevića bb, Banja Luka, najkasnije do 18.02.2014. godine do 12,00 sati, s naznakom:
„Ponuda za kupovinu poslovnog objekta, na području grada Sarajeva,- Ne otvarati, otvara komisija"
Ponuđač je dužan na poleđini koverte naznačiti naziv i adresu dobavljača i broj telefona.
Ponude koje su dostavljene nakon isteka roka određenog za podnošenje ponuda, ne razmatraju se i vraćaju se ponuđačima neotvorene.
7. Otvaranje ponuda
Javno otvaranje ponuda će se održati dana 18.02.2014. godine u 12,30h u Upravi za indirektno oporezivanje BiH, Banja Luka, Bana Lazarevića bb, u prostorijama ugovornog organa, sala 226. Dobavljači ili njihovi predstavnici, uz pismeno ovlaštenje, mogu prisustvovati otvaranju ponuda.
8. Ostale odredbe:
Ponude će se smatrati validnim za period od 60 (šezdeset) dana od dana podnošenja ponude.
Shodno članu 5. stav 1. tačka e) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH", broj 49/04), na predmetni postupak ne primjenjuju se odredbe navedenog Zakona.
DIREKTOR
Dr. Miro Džakula
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
BAR-FLOOR d.o.o. Kiseljak - Obala hrvatske mladeži 31 71250 Kiseljak
-
KJKP RAD d.o.o. Sarajevo - ul. Paromlinska br. 57 71000 Novo Sarajevo
-
SUTON d.o.o. ŠIROKI BRIJEG - Varaždinska br. 2A 88220 Široki Brijeg
-
REAL-kem d.o.o. Konjic - Ul. Donje polje br. 42 88400 Konjic
-
Balkanika d.o.o. Konjic - Seljani do broja 13 a 88400 Konjic
-
PMP MIKRON-METALNO d.o.o. Lukavac - ul. Tuzlanski odred bb 75300 Lukavac
-
SALKIĆ d.o.o. Jablanica bb-Tešanj - Jablanica bb 74260 Tešanj
-
PREMIUM GROUP d.o.o. Visoko - Industrijska zona Ozrakovići bb 71300 Visoko
-
TTD Dolac d.o.o. Tomislavgrad - Šujica b.b. 80240 Tomislavgrad