Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Javni poziv za kandidovanje Programa utroška dijela sredstava utvrđenih u Razdjelu 17. Budžeta FBiH za 2014. godinu Federalnom ministarstvu energije, rudarstva i industrije Izdaci za finansijsku imovinu - Ostala domaća pozajmljivanja (Kreditiranje pod povoljnim uslovima u poplavljenim područjima)
Na osnovu člana 9. Zakona o federalnim ministarstvima i drugim tijelima federalne uprave ("Službene novine Federacije BiH", br. 19/03, 38/05, 2/06 i 8/06), odredaba Odluke o usvajanju Programa utroška dijela sredstava utvrđenih u Razdjelu 17. Budžeta Federacije Bosne i Hercegovine za 2014. godinu Federalnom ministarstvu energije, rudarstva i industrije „Izdaci za finansijsku imovinu - Ostala domaća pozajmljivanja", ("Službene novine Federacije BiH", broj 52/14) , Federalno ministarstvo energije, rudarstva i industrije o b j a v l j u j e
JAVNI POZIV
ZA KANDIDOVANJE PROGRAMA UTROŠKA DIJELA SREDSTAVA UTVRĐENIH U RAZDJELU 17. BUDŽETA FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE ZA 2014. GODINU FEDERALNOM MINISTARSTVU ENERGIJE, RUDARSTVA I INDUSTRIJE „IZDACI ZA FINANSIJSKU IMOVINU - OSTALA DOMAĆA POZAJMLJIVANJA"
(Kreditiranje pod povoljnim uslovima u poplavljenim područjima)
I. PREDMET POZIVA
Predmet poziva je prikupljanje zahtjeva za odabir korisnika kreditnih sredstava, u skladu sa Odlukom o usvajanju Programa utroška dijela sredstava utvrđenih u Razdjelu 17. Budžeta Federacije Bosne i Hercegovine za 2014. godinu Federalnom ministarstvu energije, rudarstva i industrije „Izdaci za finansijsku imovinu - Ostala domaća pozajmljivanja" ("Službene novine Federacije BiH", broj 52/14)(u daljem tekstu:Program).
II. PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća na Javni poziv za Mjeru 1. Programa imaju privredna društva sa teritorije sljedećih kantona: Unsko-sanskog, Zeničko-dobojskog, Posavskog, Tuzlanskog, Srednje-bosanskog i Sarajevskog iz sljedećih sektora industrijske proizvodnje:
- Metalna, elektro i automobilska industrija,
- Građevinska industrija,
- Drvna i papirna industrija,
- Proizvodnja tekstila, odjeće, kože i obuće i
- Hemijska industrija i industrija gume i plastike
Za Mjeru 2. Programa pravo učešća imaju sva privredna društva sa teritorije Federacije Bosne i Hercegovine koja ispunjavaju uslove, iz naprijed navedenih sektora industrijske proizvodnje.
III. SVRHA POZAJMLJIVANJA SREDSTAVA
Cilj programa je odobravanje namjenskih kreditnih sredstava privrednim društvima sa teritorije sljedećih kantona: Unsko-sanskog, Zeničko-dobojskog, Posavskog, Tuzlanskog, Srednje-bosanskog i Sarajevskog koja su pogođena poplavama i koja su pretrpjela štetu, kao i ostalim privrednim društvima koja su indirektno pretrpjela štetu od elementarnih nepogoda, usljed poremećaja robnih tokova i poslovnog ambijenta na tržištu Federacije Bosne i Hercegovine. Predviđeno je da se ova kreditna sredstva utroše za osiguranje uslova koji će rezultirati nastavkom rada i očuvanjem radnih mjesta u privrednim društvima.
Očekivani efekti Programa su:
- sanacija posljedica izazvanih prirodnom nesrećom;
- nastavak rada privrednih društava;
- očuvanje radnih mjesta.
1. PROGRAM POZAJMLJIVANJA SREDSTAVA I MJERE
Program pozajmljivanja sredstava će se vršiti kroz sljedeće mjere:
MJERA 1.
Sanacija šteta i nastavak rada privrednih društava
Pozajmljivanje sredstava vrši se za podsticanje ulaganja u:
- Sanacija, rekonstrukcija i izgradnja postojećih i novih proizvodnih, skladišnih i poslovnih objekata,
- Popravka i /ili nabavka mašina, postrojenja i oprema za proizvodnju i informatičke opreme usmjerene ka proizvodnji itd.,
- Značajnije aktivnosti na osnovu promjene sveukupnog proizvodnog procesa i stanja postojeće poslovne djelatnosti društva (reinžinjering)
MJERA 2.
Pozajmljivanje za finansiranje uplate za PIO/MIO
Pozajmljivanje po ovoj mjeri vrši se za izmirenje dugovanja privrednog društva za neuplaćene doprinose samo po osnovu PIO/MIO, zaposlenicima koji su u privrednom društvu koje aplicira za Mjeru 2., stekli uslove za odlazak u penziju, najkasnije do kraja 2014. godine.
IV. KRITERIJI ZA IZBOR KORISNIKA
Mjera 1.
Pozajmljivanje sredstava po ovom Javnom pozivu znači kredit obezbijeđen putem Union banke d.d. Sarajevo (u daljem tekstu: Banka), regulisan ugovorom o kreditu po kamatnoj stopi ispod tržišne, sa odgodom plaćanja („grace" periodom) od 2 godine i maksimalnim brojem do 48 mjesečnih rata, te eventualne mogućnosti dobivanja grant sredstava (oprosta određenog broja zadnjih rata) u visini od 20% od glavnice pozajmljenih sredstava, ukoliko se sve obaveze uredno servisiraju na način, u iznosu i u vremenu predviđenom ugovorom.
Pozajmljivanje sredstava prema ovom Javnom pozivu može biti odobreno:
- privrednim društvima koja su pretrpjela štetu izazvanu poplavama čiji su objekti sa područja Unsko-sanskog, Zeničko-dobojskog, Posavskog, Tuzlanskog, Srednje -bosanskog i Sarajevskog kantona,
- privrednim društvima čija je primarna djelatnost definisana djelatnostima proizvodnje u sektorima navedenim u tački 2. Javnog poziva,
- ako zapošljavaju najmanje 20 zaposlenika.
Prednost prilikom dodjele kreditnih sredstava imaju privredna društva koja su pretrpjela direktnu štetu od elementarnih nepogoda.
Kao posebni kriteriji uzimati će se u obzir sljedeće:
- stepen oštećenja cjelokupne imovine izračunat po dostavljenoj procjeni nadležne općinske komisije ili osiguravajućeg društva,
- visina investicije i ulog vlastitog kapitala u investiciji,
- broj zaposlenika,
- ravnomjerna teritorijalna zastupljenost po ugroženim kantonima,
- dužina poslovanja.
Navedeni kriteriji će biti detaljnije precizirani u aktu Komisije - Posebni kriteriji za realizaciju programa utroška dijela sredstava utvrđenih u razdjelu 17. Budžeta Federacije Bosne i Hercegovine za 2014. godinu Federalnom ministarstvu energije, rudarstva i industrije „Pozajmljivanje i učešće u dionicama-ostala domaća pozajmljivanja".
Mjera 2.
Pozajmljivanje sredstava po ovom Javnom pozivu znači kredit obezbijeđen putem Banke, regulisan ugovorom o kreditu po kamatnoj stopi ispod tržišne, sa odgodom plaćanja („grace" periodom) od 1 godine, maksimalnim brojem do 60 mjesečnih rata, te eventualne mogućnosti dobivanja grant sredstava (oprosta određenog broja zadnjih rata) u visini od 10% od glavnice pozajmljenih sredstava, ukoliko se sve obaveze uredno servisiraju na način, u iznosu i u vremenu predviđenom ugovorom.
Korisnici sredstava
Pozajmljivanje sredstava prema ovome Javnom pozivu, može biti odobreno:
- privrednim društvima sa sjedištem u Federaciji Bosne i Hercegovine čija je primarna djelatnost definisana djelatnostima proizvodnje u sektorima navedenim u tački 2. Javnog poziva,
- ako zapošljavaju najmanje 40 zaposlenika.
Korisnici kreditnih sredstava po ovom Javnom pozivu ne mogu biti privredna društva:
- u stečaju, osim privrednih društava u stečaju u kojima se vrši restrukturiranje (što se dokazuje odgovarajućim dokumentom),
- u postupku likvidacije,
- koja imaju nepodmiren dug prema federalnim i državnim institucijama, osim ako isti nije reprogramiran važećim dokumentom i ako Programom nije drugačije definisano (ova tačka se ne odnosi na privredna društva koja apliciraju za Mjeru 2.),
- kojima je zatražen povrat dosadašnjih podsticaja,
- koja ne ispunjavaju uslove za otvaranje transakcijskog računa kod Banke(ova tačka se ne odnosi na privredna društva koja apliciraju za Mjeru 2.),
- koja bez prekida posluju kraće od 6 mjeseci i/ili ne posjeduju zvanične finansijske izvještaje,
- koja imaju iskazan gubitak iznad visine kapitala prema posljednjem zvaničnom bilansu stanja i
- koja prema CRK izvještaju Centralne Banke BiH imaju tekuće plasmane u finansijskim institucijama u kategoriji lošijoj od B (osim u slučaju da obezbijede dokaz o urednom izmirivanju obaveza).
V. SREDSTVA PREDVIĐENA ZA POZAJMLJIVANJE
Sredstva za provođenje Programa obezbijeđena su u Budžetu Federacije Bosne i Hercegovine za 2014. godinu.
Navedena sredstva za Mjeru 1. su kreditnog karaktera, sa:
- odgodom plaćanja („grace" periodom) do 24 mjeseca,
- godišnjom kamatnom stopom u visini 0,9% i
- naknadom za obradu kredita-jednokratno u visini 0,6%. Navedena sredstva za Mjeru 2. su kreditnog karaktera, sa:
- odgodom plaćanja („grace" periodom) do 12 mjeseci,
- godišnjom kamatnom stopom u visini 0,9% i
- naknadom za obradu kredita-jednokratno u visini 0,6%.
Dodjeljena sredstva korisnici vraćaju u maksimalno 48 mjesečnih anuiteta za Mjeru 1., i 60 anuiteta za Mjeru 2., što zavisi od visine dodijeljenih sredstava. Početak povrata kredita, dinamika vraćanja, kao i drugi bitni elementi kredita bit će definisani ugovorom.
Dodijeljena sredstva isključivo će se isplaćivati na račune korisnika kredita kod Banke, čime će se omogućiti i kontrola utroška dodijeljenih sredstava, osim ukoliko se radi o sredstvima iz Mjere 2. Programa i uz saglasnost Federalnog ministarstva energije, rudarstva i industrije (u daljem tekstu Ministarstva), odnosno ukoliko je Ministarstvo uvažilo okolnosti zbog kojih račun u Banci ne može biti otvoren. Sredstva za provođenje Programa odobravati će se u visini novčanih sredstava, na način kako je to dato u Tablici broj 1. za Mjeru 1. i Tablici broj 2. za Mjeru 2.
Tablica broj 1.
|
(2) Pored mjenica
Tablica 2.
Redni broj |
Visina dodijeljenih sredstava u KM |
Odgoda plaćanja (grace period) u mjesecima do |
Broj anuiteta vraćanja sredstava |
1. |
20.000,00 - 50.000,00 |
12 |
24 |
2. |
50.001,00 - 100.000,00 |
12 |
25 - 36 |
3. |
100.001,00 -150.000,00 |
12 |
37 - 48 |
4. |
150.001,00 -200.000,00 |
12 |
49 - 60 |
Vrijednost nekretnina koje se uzimaju kao kolateral mora biti minimalno 1,5:1 u odnosu na iznos kredita.
Vrijednost opreme koja se uzima kao kolateral mora biti minimalno 3:1 u odnosu na iznos kredita.
Ukoliko je namjena kredita nabavka pokretnih stvari, obavezno je da se iste zalažu kao dodatni kolateral, bez obzira na ostale vrste kolaterala.
Broj anuiteta vraćanja sredstava i za Mjeru 1. i za Mjeru 2. određivat će se proporcionalno dobijenim sredstvima, u skladu sa podacima iz Tablice broj 1. i Tablice broj 2.
Privrednim društvima, koja blagovremeno vrše povrat dobijenih sredstava, Ministarstvo na njihov zahtjev, može predložiti Vladi Federacije Bosne i Hercegovine donošenje odluke o oslobađanju povrata ostataka duga u iznosu od 20% za Mjerul., odnosno 10% za Mjeru 2. od glavnice.
Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o izvršavanju Budžeta Federacije Bosne i Hercegovine za 2014. godinu („Službene novine Federacije BiH, br. 99/13, 31/14 i 45/14) Ministarstvu je u razdjelu 17. na poziciji, „Izdaci za finansijsku imovinu - Ostala domaća pozajmljivanja", obezbijeđeno ukupno sredstava u iznosu od 7.600.000,00 KM, koja su raspoređena Programom.
Od cjelokupnog iznosa raspoloživih sredstava, za realizaciju Mjere 1. predviđeno je ukupno 6.600.000,00 KM, s tim da će se raspodjela izvršiti na način kako je to prikazano u Tablici broj 3.
Tablica broj 3.
SEKTORI INDUSTRIJSKE PROIZVODNJE |
PREDVIĐENA SREDSTAVA U KM |
Metalna, elektro i automobilska industrija |
1.700.000,00 |
Građevinska industrija |
900.000,00 |
Drvna i papirna industrija |
1.800.000,00 |
Proizvodnja tekstila,odjeće, kože i obuće |
1.200.000,00 |
Hemijska industrija i industr. gume i plastike |
1.000.000,00 |
UKUPNO u KM |
6.600.000,00 |
Od cjelokupnog iznosa raspoloživih sredstava za realizaciju Mjere 2., predviđeno je ukupno 1.000.000,00 KM.
VI. PROVOĐENJE PROGRAMA
Kod prijave na Javni poziv, potencijalni korisnici kreditnih sredstava trebaju dostaviti sljedeću dokumentaciju:
• Dokumentacija na obrascima Banke:
- Zahtjev za kredit,
- Karton deponovanih potpisa,
- Popunjen upitnik o povezanim licima,
- Saglasnost za pristup podacima iz centralnog registra kredita,
- Izjava ovlaštenog lica o nepostojanju računa nad kojim je određena mjera zabrane raspolaganja novčanim sredstvima*,
- Pregled postojećih kreditnih obaveza sa informacijama o namjeni i obezbjeđenju* i
- Poslovni plan koji uključuje i plan investiranja sa efektima utroška sredstava*.
• Dokumentacija potencijalnih Korisnika kredita:
- Rješenje o registraciji,
- Aktuelni izvod iz u sudskog registra (ne stariji od 30 dana),
- Statut i odluka/akt o osnivanju,
- Uvjerenje o poreznoj registraciji kod Porezne uprave - ID broj,
- Uvjerenje o registraciji obveznika poreza na dodatnu vrijednost - PDV broj,
- Obavještenje nadležnog zavoda za statistiku o razvrstavanju prema djelatnosti,
- Uvjerenja nadležne organizacione jedinice Porezne uprave/UINO da nema neizmirenih obaveza po osnovu javnih prihoda*,
- Identifikacioni dokument osnivača,
- Lične karte i CIPS potvrde o prebivalištu lica ovlaštenih za zastupanje,
- Zvanični finansijski izvještaji za posljednje tri godine (ukoliko je privredno društvo osnovano u periodu koji je kraći od tri godine, dostaviti finansijske izvještaje za cjelokupni period poslovanja),
- Analitički bruto bilans na posljednji dan prethodnog mjeseca u odnosu na dan podnošenja zahtjeva za kredit,
- Pregled potraživanja od kupaca na posljednji dan prethodnog mjeseca u odnosu na dan podnošenja zahtjeva za kredit,
- Pregled obaveza prema dobavljačima na posljednji dan prethodnog mjeseca u odnosu na dan podnošenja zahtjeva za kredit,
- Dokumentacija u vezi sa imovinom koja se nudi kao obezbjeđenje kredita: procjena sudskog vještaka (ne starija od šest mjeseci) i ZK izvod/izvod iz registra zaloga (ne stariji od 30 dana)*,
- Spisak zaposlenika iz matične evidencije aktivnih osiguranika, izdat od strane nadležne službe ne stariji od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva (min. 20 zaposlenika za Mjeru 1. i 40 zaposlenika za Mjeru 2.),
- Procjena štete izvršena od strane osiguravajuće kuće ili od općinskog organa nadležnog za sačinjavanje procjene štete(samo za privredna društva koja su pretrpjela direktnu štetu od elementarnih nepogoda),
- Ostala dokumentacija u skladu sa zahtjevima Banke i/ili Ministarstva, kao i dokumenti za koje klijent smatra da su interesantni za Banku.
Obrasci Banke za popunjavanje mogu se preuzeti direktno u Banci ili na internet stranici Union banke d.d. Sarajevo (www.unionbank.ba)
Svi traženi dokumenti trebaju biti originali ili ovjerene kopije ne starije od 30 dana od dana podnošenja kreditnog zahtjeva.
NAPOMENA: Privredna društva koja apliciraju za dodjelu kreditnih sredstava za Mjeru 2. Javnog poziva, dužna su uz navedenu dokumentaciju dostaviti spisak zaposlenika koji su ostvarili uslove za odlazak u penziju/mirovinu usaglašen sa podacima iz Federalnog Zavoda PIO/MIO, sa datumom sticanja tog prava (najkasnije do 31.12. 2014. godine) i iznosom duga samo po osnovu PIO/MIO, ovjeren i potpisan od strane nadležne osobe privrednog društva i Federalnog Zavoda PlO/MIO. Privredna društva koja apliciraju za dodjelu kreditnih sredstava po Mjeri 2. Javnog poziva (tačka 6 podtačka 2. Programa), nisu obavezna dostaviti dokumentaciju označenu sa *.
Prilikom formiranja liste korisnika uzimati će se u obzir najraniji datumi sticanja prava na penziju.
VII. KANDIDOVANJE PROGRAMA
Pismeni zahtjev za kredit sa ostalom potrebnom dokumentacijom po Javnom pozivu, uvezan i poredan po tačkama Javnog poziva, podnosi se Ministarstvu na memorandumu društva, potpisan od strane ovlaštenog lica sa preciznom namjenom sredstava kredita, iznosom i rokovima otplate kredita, te sa naznakom iz kojeg se industrijskog sektora traže sredstva (Metalna, elektro i automobilska industrija; Građevinska industrija; Drvna i papirna industrija; Proizvodnja tekstila, kože i obuće; Hemijska industrija i industrije gume i plastike).
Zahtjevi za kreditna sredstva koji su veći od maksimalnog predviđenog iznosa iz Tablice br.1. i br. 2. po Javnom pozivu, smatrati će se formalno neispravnim i neće se uzeti u razmatranje.
Namjena utroška kreditnih sredstava, kao i ponuđeni kolateral za obezbjeđenje kredita, ne može se mijenjati u toku postupka obrade kreditnog zahtjeva od strane Ministarstva i Banke.
Privredno društvo po Javnom pozivu može dostaviti jednu aplikaciju za Mjeru 1. ili Mjeru 2.
VIII. PRIPREMA
Podnosilac zahtjeva snosi sve troškove u vezi pripreme i kandidovanja programa.
Zahtjevi za dodjelu kredita sa odgovarajućim prilozima i dokumentacijom iz poglavlja VI. Javnog poziva, dostavljaju se preporučeno poštom ili lično u zapečaćenoj, neprovidnoj koverti na adresu: Federalno ministarstvo energije, rudarstva i industrije Mostar, Alekse Šantića b.b. 88 000 Mostar s naznakom: Ne otvarati - po Javnom pozivu za kandidovanje programa za korištenje dijela sredstava utvrđenih u Razdjelu 17. Budžeta Federacije Bosne i Hercegovine za 2014. godinu Federalnom ministarstvu energije, rudarstva i industrije „Izdaci za finansijsku imovinu - Ostala domaća pozajmljivanja".
Na poleđini koverte obavezno navesti naziv podnositelja zahtjeva, adresu i kontakt telefon i ovjeriti pečatom.
Podnosilac zahtjeva može izmijeniti ili povući svoj zahtjev prije isteka roka za dostavljanje zahtjeva, a Federalno ministarstvo energije, rudarstva i industrije mora o tome biti obaviješteno u pisanoj formi prije isteka roka za podnošenje zahtjeva. Izmjena ili povlačenje ponude mora biti izvršeno u skladu sa ovim poglavljem. Osim toga, na koverti u kojoj se nalazi obavještenje o izmjeni ili povlačenju zahtijeva ponuđača treba pisati „IZMJENA ZAHTJEVA" ili „POVLAČENJE ZAHTJEVA".
Povrat dokumentacije se vrši isključivo na pismeni zahtjev podnosioca.
Odluke i Rješenja o dodijeljenim sredstvima privrednim društvima po Javnom pozivu objavljuju se u „Službenim novinama Federacije BiH" i na internet stranici Ministarstva.
Ovaj poziv ostaje otvoren trideset (30) dana od dana posljednjeg javnog objavljivanja i objavit će se u "Službenim novinama Federacije BiH" i dnevnim novinama "Oslobođenje" i "Dnevni list".
Nepotpune i neblagovremene prijave neće biti uzete u razmatranje.
Detaljnije podatke i informacije, vezano za Program i Javni poziv, mogu se pronaći na službenoj internet stranici Federalnog ministarstva energije, rudarstva i industrije: www.fmeri.gov.ba.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
EUROGUMA d.o.o. Sarajevo - Safeta Zajke 386 B 71160 Sarajevo
-
INDEX d.o.o. Gračanica - Branilaca Kule Grada bb 75320 Gračanica
-
Metal-as d.o.o. Visoko - Ulica Kakanjska broj 4 71300 Visoko
-
ALFA d.o.o. Donje Putićevo, Travnik - Donje Putićevo bb 72270 Travnik
-
LIŠĆEVICA-PROMETd.o.o.Ilijaš - ul. Moševićka bb 71380 Ilijaš
-
TABAKPLAST d.o.o. Tomislavgrad - Vukovarska 58 80240 Tomislavgrad
-
TEMPO-Vranica d.d. Mostar - Put za Aluminij bb. 88000 Mostar
-
STANDARD FURNITURE FACTORY d.d. Sarajevo - Bosanski put broj 103 71000 Ilijaš
-
TOLA COMPANY d.o.o. Zenica - Prof. Juraja Neidharta bb 72000 Zenica
-
FAIK d.o.o. Novi Travnik - ulica Bratstvo br. 9 72290 Novi Travnik