Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 16.06.2015. 11:15

Javni poziv za dodjelu granta podrške općinama, NVO i udruženjima za implementaciju Strategije u oblasti migracija i azila 2012-2015 pod nazivom Korištenje potencijala bosanskohercegovačkog iseljeništva za razvoj lokalnih zajednica u BiH

Izvor: eKapija.ba, 16.06.2015.

Ministarstvo za ljudska prava i izbjeglice

Bosne i Hercegovine

 

JAVNI POZIV

za dodjelu granta podrške općinama, NVO i udruženjima

za implementaciju Strategije u oblasti migracija i azila 2012-2015 pod nazivom

„Korištenje potencijala bosanskohercegovačkog iseljeništva

za razvoj lokalnih zajednica u Bosni i Hercegovini"

 

 

Sarajevo, juni/lipanj 2015. godine

 

 

1. Informacije o Javnom pozivu

1.1 Uvod

Ministarstvo za ljudska prava i izbjeglice BiH (u daljnjem tekstu: Ministarstvo) je u budžetu za 2015. godinu predvidjelo grant namijenjen implementaciji Strategije u oblasti migracija i azila 2012-2015. u svrhu podrške lokalnim zajednicama za jačanje njihovih kapaciteta u razvojnoj saradnji s iseljeništvom. U okviru osiguranih sredstava predviđa se grant podrške općinama, NVO i udruženjima za implementaciju Strategije u oblasti migracija i azila 2012-2015 pod nazivom „Korištenje potencijala bosanskohercegovačkog iseljeništva za razvoj lokalnih zajednica u BiH"(u daljnjem tekstu: Grant) koji će doprinijeti realizaciji aktivnosti 6.3.4 iz Strategije u oblasti migracija i azila 2012-2015. i pratećeg Akcionog plana - „Podrška općinama sa izraženom emigracijom stanovništva u jačanju njihovih kapaciteta za razvojnu saradnju s iseljeništvom ". Grant sredstva u iznosu od 125.000 BAM su osigurana iz budžeta Ministarstva.

U zadnjih nekoliko godina Sektor za iseljeništvo Ministarstva u saradnji sa jedinicama lokalne samouprave, iseljeništvom, nevladinim sektorom, akademskim institucijama i drugim relevantnim partnerima intezivno djeluje u oblasti vezivanja migracija s razvojem BiH. Globalni koncept Ujedinjenih nacija „Međunarodna migracija i razvoj" podrazumijeva sistemsko korištenje sveukupnog potencijala migranata u ključnim razvojnim procesima zemalja porijekla i odredišta. Ljudski, socijalni i finansijski kapital migranata može igrati važnu ulogu u razvoju, smanjenju siromaštva i ekonomskom rastu zemlje njihovog porijekla, kao i zemlje odredišta. Uticaj i posljedice migracija se najčešće odražavaju na nivou lokalne zajednice imajući utjecaj na dinamiku lokalnog tržišta rada, demografsku sliku, lokalni ekonomski i društveni razvoj.

Djelovanje i inicijative Ministarstva u ovoj oblasti su vođeni uvjerenjem da se potencijal migranata može uspješno usmjeriti u funkciju razvoja, čime bi se doprinijelo kreiranju novih radnih mjesta, poboljšanju javnih usluga, razmjeni znanja, kapitala i iskustava i novim investiranjima. U praksi se pokazalo da su takve razvojne inicijative najefektivnije realizirane na nivou lokalne zajednice kroz zajedničke napore jedinica lokalne samouprave, iseljeništva, nevladinog i privatnog sektora.

Bosna i Hercegovina je država sa izraženom emigracijom stanovništva. Tačni statistički podaci o ukupnom broju emigranata rođenih u BiH dostupni su samo za 15 zemalja prijema. Prema zvaničnim podacima zavoda za statistiku zemalja prijema, u tim zemljama živi 1.256.652 emigranta rođena u BiH . Prema podacima Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH, u zadnjih nekoliko godina raste broj osoba koje su se odjavile iz evidencije o prebivalištu i boravištu državljana BiH radi iseljenja u druge države. Također, BiH se suočava sa velikim socio-ekonomskim izazovima kao što su niska stopa aktivnosti na tržištu rada (44%), visoka stopa nezaposlenosti (27,5%) i visoka stopa nezaposlenosti mladih (59%) . Istovremeno, bh. iseljeništvo je u velikoj mjeri visokoobrazovano, zainteresovano za stalni, privremeni i povremeni povratak, odnosno transfer i razmjenu znanja, i posjeduje značajan finansijski resurs, što predstavlja ogroman neiskorišten razvojni potencijal. Specifične oblasti gdje se taj potencijal može staviti u funkciju razvoja lokalne zajednice su, između ostalog, razvoj turizma, pokretanje malih i srednjih preduzeća, ruralni razvoj , privlačenje investicija i jačanje socijalnog kapitala.

S tim u vezi, Ministarstvo će Grantom podržati projekte koji će svojom realizacijom doprinijeti uspješnijem korištenju potencijala iseljeništva za lokalni razvoj. S ciljem kreiranja zajedničkih inovativnih inicijativa Grant ima poseban fokus na stimulisanje lokalnog ekonomskog razvoja i poticanje otvaranja novih radnih mjesta. Uz vodeću ulogu jedinica lokalne samouprave i nevladinih organizacija, projekti koji će biti podržani moraju predvidjeti aktivan angažman iseljeništva u realizaciji projektnih aktivnosti.

 

1.2 Cilj Javnog poziva

Grant će se usmjeriti na realizaciju projekata koji jačaju kapacitete lokalnih zajednica i civilnog sektora da provode aktivnosti s iseljeništvom u svrhu efikasnijeg razvoja u BiH. U vezi s tim, osnovni ciljevi ovog Granta su:

• Podržati lokalne zajednice i njihove socio-ekonomske partnere da efektivno koriste potencijal iseljeništva za lokalni razvoj.

• Stimulisati aktivno uključivanje iseljeništva u razvoj u BiH.

 

1.3 Korištenje Granta

Da bi se uzeli u razmatranje za finansijsku podršku u okviru Granta, nužno je da su projektni prijedlozi u skladu s ciljevima ovog Javnog poziva, te da su osigurani svi pravni, tehnički i administrativni uvjeti za realizaciju projekta. Dodjela Granta će se temeljiti na stvarnim dokazima za postojanje potrebe za takvim projektom, kako bi se izvršio odabir najkvalitetnijih, najrelevantnijih i održivih inicijativa.

U sklopu odabranih projekata finansijski se mogu podržati sljedeće vrste aktivnosti:

• Otvaranje/proširenje malih i srednjih preduzeća/obrta/poljoprivrednih gazdinstava;

• Poticanje otvaranja novih radnih mjesta;

• Promocija lokalnih razvojnih potencij ala uz učešće iseljeništva;

• Transfer znanja i novih tehnologija od strane iseljeništva u svrhu ekonomskog razvoja i razvoja ljudskog kapitala;

• Edukacija, dokvalifikacija i prekvalifikacija (naročito za deficitarna zanimanja na području jedinica lokalne samouprave);

• Uspostavljanje novih i unaprjeđenje postojećih administrativno-informativnih usluga za iseljeništvo u jedinicama lokalne samouprave i/ili nevladinim organizacijama u lokalnoj zajednici;

• Uspostavljanje novih i unaprjeđenje postojećih informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (hardver i softver) koji su direktno povezani s provedbom projektnih aktivnosti (npr. virtuelni matičar, web stranica, baze podataka itd);

• Izrada i distribucija promotivnih materijala i druge aktivnosti na promociji, kao što su štampanje publikacija, brošura, video materijali i sl;

• Uspostavljanje novih i unaprjeđenje postojećih mehanizama za efektivno uključivanje iseljeništva u lokalni razvoj (npr. biznis forumi, investicijske konferencije, lokalni sajmovi i sl);

• Razvoj i promocija turističkih potencijala lokalne zajednice;

• Aktivnosti manjeg obima na rekonstrukciji/izgradnji javne infrastrukture ili objekata;

• Međuopćinsko/regionalno umrežavanje i suradnja.

Sve projektne aktivnosti finansirane Grantom moraju biti provedene na teritoriji Bosne i Hercegovine. Iseljeništvo (organizacije i fizičke osobe) uključeno u projekat može inicirati određene aktivnosti (promocije, sastanci i sl.) u svojim državama prijema koristeći vlastite resurse i finansijski doprinos.

 

1.4 Očekivani rezultati i mjerljivi indikatori

Realizacijom svih odobrenih projekata u okviru ovog Granta sveukupno se očekuj e postizanje sljedećih rezultata:

Rezultat 1: Kapaciteti lokalnih zajednica i njihovih socio-ekonomskih partnera da efektivno koriste potencijal iseljeništva za lokalni razvoj su ojačani kroz realizaciju projekata. Indikatori za mjerenje uspjeha:

• Uspostavljena i funkcionalna partnerstava između iseljeništva i lokalnih zajednica koji doprinose lokalnom razvoju;

• Uspostavljene administrativnih/informacione usluge za iseljeništvo koje koristi iseljeništvo;

• Povećano razumjevanje predstavnika jedinica lokalne samouprave, njihovih partnera i iseljeništva o konceptu „Migracije i razvoj" u svom radu;

• Realizirane aktivnosti koje promoviraju socio-ekonomski razvojni potencijal lokalne zajednice u inostranstvu, uz učešće iseljeništva.

Rezultat 2: Uspješne inicijative koje doprinose razvoju su realizirane uz aktivan angažman iseljeništva.

 

Indikatori za mjerenje uspjeha:

• Ostvarene uspješne inicijative koje su doprinjele otvaranju novih radnih mjesta;

• Iselj eništvo je prenij elo znanja i iskustava koj a doprinose razvoju.

 

1.5 Korisnici Granta

Za dodjelu Ganta mogu se prijaviti jedinice lokalne samouprave u BiH i nevladine organizacije registrirane i aktivne u BiH.

Ovisno o tome ko je podnosioc prijave, Grant je podijeljen na dva lota kako slijedi:

• LOT 1 je namjenjen projektima čiji je nosilac jedinica lokalne samouprave. Ukupna vrijednost ovog LOT-a je 80.000 BAM;

• LOT 2 je namjenjen projektima čiji je nosilac nevladina organizacija. Ukupna vrijednost ovog LOT-a je 45.000 BAM.

 

Korisnici sredstava za LOT 1

Korisnici Granta mogu biti isključivo jedinice lokalne samouprave u BiH uz obavezno uključivanje iseljeništva (udruženja iseljenika registrirana u BiH i/ili zemlji prijema i/ili pojedinci/neformalna grupa u iseljeništvu). Partneri također mogu biti druge jedinice lokalne samouprave, javne ustanove, nevladine organizacije i/ili privatni sektor. Partnerstvo ove vrste će se dodatno bodovati prilikom evaluacije projektnih prijedloga.

Prilikom pripreme projekata u okviru LOT 1 potrebno je imati na umu da isključivo jedinice lokalne samouprave mogu biti nosioci provedbe projekta, što znači da su odgovorne za realizaciju svih projektnih aktivnosti i upravljanje budžetom projekta.

 

Korisnici sredstava za LOT 2

Korisnici Granta mogu biti isključivo nevladine organizacije registrirane i aktivne u BiH uz obavezno uključivanje iseljeništva (udruženja iseljenika registrirana u BiH i/ili zemlji prijema i/ili pojedinci/neformalna grupa u iseljeništvu). Partneri također mogu biti druge nevladine organizacije, jedinice lokalne samouprave, javne ustanove i/ili privatni sektor. Partnerstvo ove vrste će se dodatno bodovati prilikom evaluacije projektnih prijedloga.

Prilikom pripreme projekata u okviru LOT 2 potrebno je imati na umu da isključivo nevladine organizacije registrovane u BiH mogu biti nosioci provedbe projekta, što znači da su odgovorne za realizaciju svih projektnih aktivnosti i upravljanje budžetom projekta.

Svi podnosioci prijave prilikom prijave za projekte u okviru oba LOT-a, trebaju navesti partnere u

projektu (iseljeništvo i/ili ostali) i priložiti Izjavu o partnerstvu (Obrazac VI).

 

1.6 Vrijednost pojedinačnih projekata i sufinansiranje

Da bi projektni prijedlog mogao biti uzet u razmatranje, isti mora biti u skladu sa dole navedenim finansijskim kriterijima:

• Finansijski doprinos Granta po pojedinačnom projektu kojim se aplicira u okviru LOT-a 1 ne može biti niži od 10.000 KM, niti viši od 40.000 KM.

• Finansijski doprinos Granta po pojedinačnom projektu kojim se aplicira u okviru LOT-a 2 ne može biti niži od 10.000 KM, niti viši od 22.500 KM.

Sufinansiranje od strane podnosioca prijave nije obavezno, ali je poželjno. Ukoliko je osigurano vlastito sufinansiranje isto će se dodatno bodovati prilikom evaluacije projektnih prijedloga.

Ukoliko se desi da sredstva nisu u potpunosti iskorištena u nekom od LOT-ova, Ministarstvo zadržava pravo da ista preusmjeri na drugi LOT, a prema rang listi projekata utvrđenoj evaluacijom.

Ukupno raspoloživa grant sredstva za oba LOT-a izdvojena iz budžeta Ministarstva iznose 125.000 KM.

 

1.7 Trajanje projekata

Ukupno trajanje projekta ne smije biti duže od 6 mjeseci od početka njegove realizacije, s tim da implementacija svih projektnih aktivnosti mora biti okončana do 29.02.2016. godine.

 

2. Pravila Javnog poziva

2.1 Uvjeti i kriteriji za procjenu projektnih prijedloga

Osnovni uvjeti

Da bi prijava bila razmatrana, ista mora biti dostavljena u propisanoj formi (u skladu s tačkom 3.1), u zadanom roku i zadovoljavati sve dole navedene osnovne uvjete:

• Projektni prijedlog mora odgovarati cilju Javnog poziva;

• Projekat uključuje obavezno partnerstvo sa iseljeništvom (dostavljena Izjava o partnerstvu);

• Traženi iznos finansiranja iz Granta mora biti u skladu s finansijskim kriterijima navedenim u tački 1.6. ovog poziva;

• Ukupno trajanje projekta ne može prelaziti 6 mjeseci od početka njegove realizacije, a mora biti okončano najkasnije do 29.02.2016.

Projekti koji ne ispunjavaju sve prethodno navedene osnovne uvjete će biti odbačeni.

Jedan podnosioc prijave se može prijaviti samo s jednim projektnim prijedlogom.

 

Kriteriji za procjenu projektnih prijedloga

Evaluacija i bodovanje prijava koje ispunjavaju osnovne uvjete će se vršiti na osnovu relevantnosti, logike, održivosti i kvaliteta samog projektnog prijedloga, jasno definisanog budžeta, kao i finansijskih i administrativnih kapaciteta podnosioca prijave. Svi kriteriji su detaljno razrađeni u tački 3.5, odnosno u Evaluacijskoj skali.

Prilikom evaluacije projektnih prijedloga, dodatno će se bodovati i projektni prijedlozi:

• koji imaju osigurano vlastito sufinansiranje;

• koji su jasno povezani sa razvojem u BiH.

 

Samo oni projektni prijedlozi koji nakon evaluacije i bodovanja ostvare 40 i više bodova od mogućih 80, uvrštavaju se na rang listu za finansiranje. Konačna odluka o projektnim prijedlozima koji će biti finansirani iz Granta će biti donesena na osnovu liste najbolje rangiranih projektnih prijedloga, a u okviru raspoloživih sredstava za svaki LOT.

 

2.2 Kategorizacija troškova Prihvatljivi troškovi

Prilikom izrade budžeta projekta, podnosioci prijave moraju imati na umu da se samo sljedeći troškovi smatraju prihvatljivim:

• Manji građevinski radovi vezani za izgradnju, rekonstrukciju, modernizacije javnih zgrada, poslovnih prostorija, drugih objekata i njihovog neposrednog okruženj a i okoline, direktno povezani sa samom realizacijom projekta;

• Troškovi kupovine opreme i materijala potrebnih za provedbu i održivost projekta;

• Troškovi štampanja promotivnih materijala, troškovi drugih aktivnosti vezanih za promociju, (publikacije, brošure, audio-vizualni materijal i sl);

• Troškovi organizacije skupova, edukacije i tehničke podrške;

• Troškovi kupovine i instaliranja informatičkih/komunikacijskih i audio/video rješenja (hardver i softver) koji su direktno povezani s provedbom projektnih aktivnosti;

• Putni troškovi u BiH i međunarodni putni troškovi za učesnike iz iseljeništva angažirane na projektnoj aktivnosti;

• Tekući troškovi za nabavku materijala i potrošne robe direktno vezane za projektne aktivnosti;

• Naknade za projektno osoblje i/ili njihove partnere koji su angažovani na projektu maksimalno u iznosu od 20% od iznosa sredstava dodijeljenih Grantom;

• Ostali troškovi koji su direktno vezani za provođenje projektnih aktivnosti, a nisu u suprotnosti sa dole navedenim neprihvatljivim troškovima.

Primjena prihvatljivih troškova se odnosi kako na sredstva iz granta, tako i na sredstva osigurana iz vlastitog sufinansiranja.

 

Neprihvatljivi troškovi

Prilikom izrade budžeta projekta, podnosioci prijava moraju imati na umu da se sljedeći troškovi smatraju neprihvatljivim:

• Dugovanja i rezerve za gubitke ili dugovanja;

• Dugovanja po kamati;

• Stavke već finansirane u sklopu nekog drugog projekta;

• Kupovina i iznajmljivanje zemljišta i postojećih zgrada;

• Troškovi režija (voda, struja, grijanje, internet i sl);

• Troškovi leasinga;

• Porezi i carinski troškovi;

• Kupovina korištene opreme;

• Troškovi jamstava i slični izdaci;

• Kreditiranje trećih osoba i sl;

• Studijske posjete, uz izuzetak da se mogu finansirati iz vlastitih sredstava;

• Kupovina vozila.

Projektni prijedlog koji u budžetu uključuje neprihvatljive troškove će biti odbijen. Podnosioci prijave su dužni pripremiti budžet na Obrascu III.

 

3. Način podnošenja prijava i njihova evaluacija

Sve prijave moraju biti dostavljene na jednom od službenih jezika u BiH, blagovremeno i na propisanim obrascima, uključujući sve obavezne dokumente i priloge.

Evaluacija prispjelih projektnih prijedloga se vrši u dvije faze, pri čemu se prva faza odnosi na ispunjavanje osnovnih uvjeta Javnog poziva, dok se u drugoj fazi vrši evaluacija i bodovanje prema kriterijima Javnog poziva.

 

3.1 Potrebna dokumentacija za prijavu

Obavezni dokumenti

Svaka prijava treba da sadrži popunjene propisane obrasce koji su sastavni dio ovog Javnog poziva i obavezne dokumente, kako slijedi:

1) Obrazac projektnog prijedloga (Obrazac I);

2)  Plan aktivnosti (Obrazac II);

3) Budžet projekta (Obrazac III);

4) Logički okvir (Obrazac IV);

5) Obrazac sa administrativnim i finansijskim podacima podnositelja prijave (Obrazac V);

6) Izjava o partnerstvu sa iseljeništvom (fizičke i/ili pravne osobe) i dokaz o registraciji za pravna lica  ili kratka biografija za fizička lica na jednom od služebenih jezika u BiH (Obrazac VI);

7) Uvjerenje o poreskoj registraciji i ID broj (ovjerene kopije);

8) Ugovor s bankom o otvaranju transakcionog računa (ovjerena kopija);

Pored navedenog, za LOT 2 je potrebno dostaviti i sljedeću obaveznu dokumentaciju:

9) Rješenje o registraciji (ovjerena kopija);

10) Bilans stanja i uspjeha za 2013. i 2014. godinu (ovjerena kopija);

11) Statut/Odluka o osnivanju (ovjerena kopija).

Svi Obrasci (I-VI) moraju biti popunjeni, potpisani i ovjereni od strane odgovorne osobe podnositelja prijave.

Nepotpune i neblagovremene prijave se neće razmatrati.

 

Ostali dokumenti

Ostali dokumenti koji nisu obavezujući, a na osnovu kojih će se vršiti dodatno bodovanje su sljedeći:

1) Dokaz da je projekat direktno povezan sa razvojem u BiH (kopija relevantnog dokumenta).

2) Izjava o osiguranom sufinansiranju.

Ukoliko prijava bude odobrena za finansiranje, podnosioc prijave je dužan prije potpisivanja ugovora Ministarstvu dostaviti popunjenu i ovjerenu bjanko mjenicu bez protesta, kao instrument osiguranja.

 

3.2 Način podnošenja prijave

Prijave se podnose isključivo putem pošte, u zatvorenoj koverti, na adresu: Ministarstvo za ljudska prava i izbjeglice BiH, Trg BiH 3, 71 000 Sarajevo sa naznakom:

„Javni poziv za dodjelu granta podrške općinama, NVO i udruženjima za implementaciju Strategije u oblasti migracije i azila BiH 2012-2015 pod nazivom „Korištenje potencijala bosanskohercegovačkog iseljeništva za razvoj lokalnih zajednica u Bosni i Hercegovini"

Prijave se podnose isključivo na obrascima prijave kao što je naprijed naznačeno, a koje se nalaze na web stranici Ministarstva: www.mhrr.gov.ba.

 

3.3 Krajnji rok za podnošenje prijava

Rok za podnošenje prijava je 20 dana od dana objavljivanja Javnog poziva u dnevnim novinama, a zaključno sa 06.07.2015. godine. Nepotpune i neblagovremene prijave neće biti razmatrane.

 

3.4 Dodatne informacije

Sva dodatna pitanja u vezi Javnog poziva se mogu dostaviti putem elektronske pošte, najkasnije 7 dana do isteka roka za podnošenje projektnog prijedloga, sa jasno naznačenim nazivom Javnog poziva u predmetu poruke, i to na sljedeću e-mail adresu: zlata.smajic@mhrr.gov.ba.

 

3.5 Evaluacija i odabir korisnika Granta

Evaluaciju svih prijava će vršiti komisija koju je formiralo Ministarstvo. Evaluacija svih prijava će se vršiti u dvije faze.

Prva faza: Otvaranje, administrativne provjere i ispunjavanje osnovnih uvjeta

• Provjerava se da li je prijava blagovremena.

• Provjerava se da li prijava sadrži sve elemente navedene u tački 3.1

• Provjerava se da li prijava ispunjava osnovne uvjete navedene u tački 2. ovog poziva. Ukoliko ovi kriterij nisu ispunjeni prijava će biti odbačena.

Druga faza: Evaluacija, bodovanje i rangiranje

• Projektni prijedlozi koji ispunjavaju uvjete iz prve faze su predmet evaluacije koja obuhvata ocjenu relevantnosti, kvalitete i održivosti projekta, a u skladu sa dole prikazanom evaluacijskom skalom.

• Evaluacijski kriteriji omogućavaju da se kvalitet prijavljenih projekata ocjenjuje u odnosu na ciljeve i prioritete postavljene u Javnom pozivu, te da se sredstva iz Granta dodjeljuju za aktivnosti koje daju veće razvojne efekte.

• Evaluacijski kriteriji su podijeljeni na kategorije i podkategorije, gdje se svaka podkategorija boduje u rasponu od 1 do 5 pri čemu je: 1 = loše, 2 = zadovoljavajuće; 3 = dobro, 4 = vrlo dobro; 5 = odlično.

 

Kriterij

Maksimalan broj bodova

Relevantnost projekta

30

Da li je projekat relevantan u odnosu na ciljeve Javnog poziva?

5x2*

Da li projekat rezultira osnaživanjem lokalnih zajednica i njihovih socio­ekonomskih partnera za efektivno korištenje potencijala iseljeništva za lokalni razvoj

5x2*

Da li projekat rezultira aktivnijim angažmanom iseljeništva u razvoju u BiH

5x2*

Kvalitet i logika projekta

15

Da li je projekat jasan, logičan i omogućava ostvarivanje očekivanih rezultata

5

Da li je plan aktivnosti izvodljiv i logičan

5

Da li su indikatori praćenja dobro definirani (mjerljivi i kvantificirani) i logički povezani sa očekivanim rezultatima i ishodima

5

Održivost projekta

5

Da li je projekat održiv u smislu funkcioniranja, upravljanja i daljnjeg finansiranja aktivnosti i nakon završetka projekta

5

Budžet projekta

10

Da li je predloženi budžet realan, jasan i povezan s očekivanim rezultatima

5

Da li budžet sadrži narativna pojašnjenja koja omogućavaju provjeru realnosti budžeta

5

Administrativni i finansijski kapaciteti podnosioca prijave

10

Administrativni kapaciteti podnosioca prijave (odgovarajuća organizaciona struktura koja omogućava kvalitetno i efikasno upravljanje projektom, ekspertiza, prethodno iskustvo u upravljanju projektima).

5

Finansijski kapaciteti podnosioca prijave (postojanje odgovarajućih procedura i unutarnje finansijske kontrole)

5

Dodatni kriteriji 10

10

Da li je projekat jasno povezan sa lokalnim razvojim prioritetima

5

Kriterij

Maksimalan broj bodova

Projekat ima osigurano vlastito sufinansiranje

5

Ukupan broj bodova:

80

* obzirom na važnost, ovi bodovi se množe sa 2.

 

Nakon ocjenjivanja projektnih prijedloga, u skladu sa navedenim kriterijima, definira se rang lista projekata za svaki LOT u skladu sa ostvarenim brojem bodova.

Samo oni projektni prijedlozi koji nakon evaluacije i bodovanja ostvare 40 i više bodova od mogućih 80, uvrštavaju se na rang listu za finansiranje.

Projektni prijedlozi koji ostvare manje od 40 bodova će biti odbijeni.

Konačni odabir projekata koji će se finansirati sredstvima Granta će biti zasnovan na poretku rang liste i raspoloživim finansijskim sredstvima za svaki LOT.

 

4. Obavijest o rezultatima Javnog poziva

Svi podnosioci prijava će biti pismeno obaviješteni o rezultatima Javnog poziva. Predviđeni indikativni vremenski okvir za okončanje procesa zaprimanja prijava je sljedeći:

AKTIVNOST

DATUM

Objavljivanje Javnog poziva

16.06.2015.

Krajni rok za dodatne upite i pojašnjenja

29.06.2015.

Krajnji rok za podnošenje prijava

06.07.2015.

 

5. Ugovaranje, način uplate sredstava i izvještavanje

5.1 Ugovaranje

Podnosiocima prijave čiji projektni prijedlozi budu odabrani za finansiranje ponuditi će se ugovor o saradnji na osnovu pravila i procedura Ministarstva (Obrazac VII). Potpisom na Ugovoru, podnosioc prijave čiji je projektni prijedlog odabran za finansiranje, izražava svoju saglasnost na uvjete ugovora.

 

5.2 Način uplate sredstava

Odobrena sredstva Granta se uplaćuju korisnicima sredstava nakon potpisivanja Ugovora.

 

5.3 Izvještavanje

Svaki korisnik Granta će biti obavezan da, u roku od 15 dana od dana završetka provedbe projekta, Ministarstvu dostavi Tehnički i finansijski izvještaj o provedbi projekta (Obrazac VIII). Izvještaj o realizaciji će osigurati informacije o projektnim aktivnostima, postignućima i rezultatima, kao i o troškovima i relevantnim plaćanjima nastalim u toku provedbe, koji će biti potkrijepljeni odgovarajućom finansijskom dokumentacijom.

Ministarstvo će nakon toga izvršiti tehničku kontrolu realizacije za svaki odobreni projekat iz Granta, kao i za njihov finansijski monitoring.

 

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: