Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Izvođenje radova na izgradnji stambenog objekta K-93, K-94 i K-95 u naselju Šip Sarajevo

Izvor: Službeni glasnik BiH, Broj 59, 29.07.2013

FOND KANTONA SARAJEVO ZA IZGRADNJU
STANOVA
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 252-1-3-11-15/13
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: Fond Kantona Sarajevo za izgradnju stanova
Kontakt osoba: Jakić Jesenka dipl ing i Senada Milavica dipl ing
Adresa: Hivzi Bjelevca 54
Poštanski broj: 71210
Opština/Grad: Ilidža
IDB/JIB: 4200683530003
Telefon: 033776180
Faks: 033776196
Elektronska pošta: fondstanŽbih.net.ba
Internet adresa:www.fondstan.org
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
Kao pod I.1
I.3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I.1
I.4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I.1
I.5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.5.a. Vrsta: Javni subjekt
I.5.b. Nivo: Kanton Sarajevo
I.5.c. Djelatnost: Ostalo
I.6. Zajednička nabavka
Ne
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Radovi, Opća gradnja zgrada i građevinski radovi
II.2. Podjela na lotove
Ne
II.3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta ugovora
Stambeni objekat K-93, K-94 i K-95 naselje Šip Sarajevo
II.4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izgradnja stambenog objekta K-93, K-94 i K-95 u naselju Šip
Sarajevo
II.5. Ukupna količina ili obim ugovora
42 stambene jedinice površine cca 2.350 m2
II.5.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u
KM
1.900.000,00
II.6. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja
radova
Naselje Šip Sarajevo
II.7. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II.8. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
dvanaest mjeseci
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE
INFORMACIJE
III.1. Da li se zahtjeva garancija za ponudu?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 23. Zakona o javnim nabavkama
BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III.5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dokaz da je pravno lice registrovano za izgradnju objekata
visokogradnje - djelatnost koja je predmet ovog tedera
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III.6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Pozitivan izvještaj o finansijskom poslovanju preduzeća za 2011 i
2012 godinu (bilans stanja i bilans uspjeha) koji treba biti veći od 80
% vrijednosti ponude.
Dokaz o plaćenim porezima
Izvod iz jedinstvenog registra traksakcijskih računa ili ovjerena
kopija ne starija od 3 mjeseca da u zadnja tri mjeseca nijedan račun
ponuđača nije bio blokiran
III.7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV.1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV.2.a. Podkriteriji
1. Cijena, učešće:75,00 %
2. Uslovi i način plaćanja, učešće:20,00 %
3. Rokovi izvođenja, učešće:5,00 %
IV.3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
IV.3.a. Datum: Može se obezbjediti/dostaviti zahtjev do 22.8.2013.
godine
IV.3.b. Novčana naknada: Da
IV.3.b-1 Iznos novčane naknade: 50,00
IV.4. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum: 28.8.2013. Vrijeme: 10:00
IV.5. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum: 28.8.2013. Vrijeme: 11:00
Mjesto: Hivzi Bjelevca br 54/1 Sarajevo
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
1) Uplata za tender: UniCredit bank Sarajevo na traksakcioni račun
3389002205671273
2) Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti lično ili preporučenom
poštom sa naznakom ,,Ponuda za izgradnju objekta K-93, K-94 i
K-95 Šip Sarajevo ne otvarati". Na koverti obavezno naznačiti punu
adresu ponuđača, broj telefona i faxa.
3) Javnom otvaranju ponuda mogu prisustvovati i ovlaštena lica
ponudioca
4) Ugovorni organ može obustaviti postupak dodjele ugovora u
skladu sa odredbama člana 12 ZJN
5) Svi zahtjevani dokumenti moraju biti originalni ili ovjerene
kopije, izdati u skladu relevantnim zakonima i propisima u Bosni i
Hercegovini ili u zemlji u kojoj je ponuđač registrovan i ne smiju
biti stariji od 3 (tri) mjeseca računajući od datuma predaje ponude.
6) Ponuđač ima pravo uvida u tendersku dokumentaciju prije uplate
____________________
SARAJEVO CANTON FUND FOR
CONSTRUCTION OF APARTMENTS
PROCUREMENT NOTICE
INTERNATIONAL PUBLICATION
Part I: CONTRACTING AUTHORITY
I.1. Contracting authority data
Official name: Sarajevo Canton Fund for construction of apart-
ments
Contact person: Jaki} Jesenka graduate engineer and Senada
Milavica graduate engineer
Address: Hivzi Bjelevca 54
Postal code: 71210
Municipality/City: Ilidža
Identification number: 4200683530003
Telephone: 033776180
Fax: 033776196
E-mail:fondstan@bih.net.ba
Internet address: www.fondstan.org
I.2. Address for obtaining tender documents
As in I.1
I.3. Type of the contracting authority, level and main activity
I.3.a. Type of contracting authority: Public subjects
I.3.b. Level of government where contracting authority belong to:
Cantonal level,Kanton Sarajevo
I.3.c. Main activity of contracting authority: Other
Part II: OBJECT OF THE CONTRACT
II.1. Type of the contract
Work, General construction of building and civil engineering
njorks
II.1.a. Title of the object of the contract
Residential facility K-93, K-94 and K-95 Sip Sarajevo
II.1.b. Description of the object of the contract
Construction of residential facility K-93, K-94 and K-95 in settle-
ment Sip of Sarajevo
II.1.c. Total quantity (number of units) or scope of the con-
tract
42 housing units of approximately 2.350 m2 floor space
Part III: PROCEDURE
III.1. Type of procedure
Open procedure
III.2. Conditions for obtaining tender documents
III.2.a. Obtainable until: 22.8.2013.
III.2.b. Price of tenders documents, if a fee is required
50,00 KM
III.3. Deadline and address for receipt of tenders/request to
participate
Date: 28.8.2013.
Time: 10:00
Address and place: Hivzi Bjelevca 54 Sarajevo
Part IV: ADDITIONAL INFORMATION
1) Payment for bid invitation: UniCredit bank Sarajevo transaction
account number 3389002205671273
2) The bid is to be submitted in closed envelope and delivered in
persons or by registered mail as ?Bid for construction of facility
K-93, K-94 and K-95 Sip Sarajevo, do not open". The envelope
must obligatorily contain full address of the bidder, telephone num-
ber as njell as fax number.
3) Persons authorized by the bidder may also be present during pub-
lic opening of the bids.
4) The contractual organ may suspend procedure of assigning con-
tract in conformity with provisions of the Article 12 of the Law on
Public Procurements.
5) All required documents must be originals or certified copies, is-
sued in conformity with relevant laws and provisions in Bosnia and
Herzegovina or in the country where the bidder is registered and
should not be older than 3 (three) months from the day when the bid
is being delivered.
6) The bidder has the right to access tender documentation prior to
making payment.
(M1-E-10860-13)

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: