Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

(RS) SNIMANJE KATASTRA KOMUNALNIH INSTALACIJA - "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka

Izvor: Glas Srpske, 24.05.2005.


U skladu sa članom 19. i 20. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine («Službeni glasnik BiH», broj 49/04) i člana 56 Statuta «Telekomunikacije Republike Srpske» a.d. Banja Luka, objavljuje:

OBAVJEŠTENjE O NABAVCI BR. 176
SNIMANjE KATASTRA KOMUNALNIH INSTALACIJA


I. UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
“Telekomunikacije Republike Srpske” a.d. Banja Luka
Kralja Petra I Karađorđevića 93
78000 Banja Luka
Republika Srpska, Bosna i Hercegovina
Identifikacijski broj: 1772902
broj telefona: +387 51 240 100
broj faksa: +387 51 211 150
e-mail: ts.office@telekomsrpske.com
web: www.telekomsrpske.com

I. 2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
“Telekomunikacije Republike Srpske” a.d. Banja Luka
Projektna implementaciona jedinica, kancelarija br.8
Vuka Karadžića 6
78000 Banja Luka
Republika Srpska, Bosna i Hercegovina
broj telefona: +387 51 240 120
broj faksa: +387 51 211 227
e-mail: tenders@telekomsrpske.com

I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2

I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLjAJU PONUDE
Kao pod I.2

I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA
Javno preduzeće na entitetskom nivou.

II. PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Nabavka usluga

II.2. ZAKLjUČENjE OKVIRNOG SPORAZUMA
Nije predviđeno

II.3. NAZIV POD KOJIM JE UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Snimanje katastra komunalnih instalacija

II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA
Snimanje katastra komunalnih instalacija u skladu sa Zakonom o premjeru i katastru nepokretnosti RS

II.5. UKUPNA KOLIČINA
Količine su navedene u tenderskoj dokumentaciji

II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA:
Snimanje na lokacijama prema tenderskoj dokumentaciji

II.7. PODJELA NA LOTOVE
Izvršena je podjela na LOT-ove i ponude se mogu dostavljati za nekoliko LOT-ova

II.8. PRIHVATLjIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA
Alternativne ponude nisu dozvoljene.

II.9. TRAJANjE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENjA
Započinje danom upisivanja u dnevnik radova i završava 60 dana po završetku građevinskih radova

III. PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU
Sve ponude moraju biti propraćene osiguranjem od minimalno 2 (dva) procenta ukupnog iznosa ponude

III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU
Osiguranje ponude mora biti u obliku bankarske garancije

III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENjE UGOVORA
10 (deset) % od vrijednosti ugovora

III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARNCIJOM ZA IZVRŠENjE UGOVORA
Biće u valuti ugovora ili u drugoj slobodno konvertibilnoj valuti prihvatljivoj za Ugovornog organa i biće u jednoj od sledećih formi:

a) garancija banke ili neopozivi akreditiv koji je izdala renomirana banka
locirana u zemlji Ugovornog organa ili u inostranstvu, prihvatljiva za Ugovornog organa, u formi definisanoj u tenderskoj dokumentaciji i
b) blagajnički ili ovjereni ček


III.5. USLOVI UČEŠĆA – LIČNA SITUACIJA

Da pravno lice nema ograničenja po članu 23. Zakona o javnim nabavkama i članu 13. Zakona o javnim preduzećima

III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOST ZA OBAVLjANjE PROFESIONALNE DJELATNOSTI

a) Rješenje da je ponuđač registrovan kod nadležne Uprave u skladu sa Zakonom o premjeru i katastru nepokretnosti (Službeni glasnik RS 55/03)
b) Izvod iz sudskog registra sa svim prilozima (važi i za eventualne podizvođače)

III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE – EKONOMSKA I FINANSIJSKA PODOBNOST

Finansijski izvještaji o poslovanju za 2004. godinu:
a) Bilans stanja,

b) Bilans uspjeha.

III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE – TEHNIČKA I/ILI PROFESIONALNA SPOSOBNOST

a) Podatke o tehničkoj opremljenosti (vrsta i broj geodetskih instrumenata sa osnovnim tehničkim karakteristikama, licencni softveri i ostalo što utiče na kvalitet izvršenja posla)
b) Referenc lista radova koje je ponuđač samostalno izvodio, a koji su predmet ugovora.

IV. POSTUPAK
IV.1. VRSTA POSTUPKA

Ugovor se dodjeljuje putem otvorenog postupka.

IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA

Ekonomski najpovoljnija ponuda po pitanju navedenih kriterija:
1) Cijena učešće 70%
2) Rokovi završetka učešće 10%
3) Tehnička opremljenost učešće 10%
4) Ocjena izvršenja navedenih poslova po prethodnim ugovorima učešće 10%

IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG

U skladu sa odredbama Uputstva o primjeni zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (Službeni glasnik BiH 03/05)

IV.4. USLOVI ZA DOBIJANjE TENDERSKE DOKUMENTACIJE

Tenderska dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom u periodu od 23.05. do 29.06.2005. godine od 7:30 do 15:30 na adresi Naručioca navedenu kao u I.2. nakon plaćanja nepovratnog iznosa od 100,00 KM ili ekvivalentnog iznosa u drugoj konvertibilnoj valuti.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj: 56209900004057-60 kod Razvojne Banke Jugoistočne Evrope a.d. Banja Luka, a uplate iz inostranstva u drugoj konvertibilnoj valuti na:

ACCOUNT NO:5401004101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA JUGOISTOCNE EVROPE AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE:RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK:DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE:DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION:EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist “Telekoma Srpske” a.d. Banja Luka sa naznakom: “Tenderska dokumentacija br. 176 – Snimanje katastra komunalnih instalacija”.
Dokumentacija će nakon uplate i na osnovu zahtjeva biti odmah otpremljena kurirskom ili preporučenom poštom, ali u tom slučaju Naručilac ne prihvata odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi dokumentacije.

IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE

Ponuda i svi dokumenti i korespodencija u vezi sa ponudom koje ponuđač i ugovorni organ razmjene biće za domaće ponuđače na jednom od službenih jezika BiH , a za inostrane ponuđače na engleskom jeziku.

IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA

U obzir će se uzeti ponude koje budu primljene na adresi navedenoj kao u I.2. do 11. časova 06.07.2005. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće se uzeti u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.

IV.7. MINIMALNI ROK VAŽENjA PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI

Ponude trebaju ostati validne u periodu od 60 (šezdeset) kalendarskih dana od nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda.

IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANjA PONUDA

Otvaranje ponuda će se obaviti u prostorijama ugovornog organa na adresi navedenoj kao u I.2, dana 06.07.2005. godine sa početkom u 11 časova.

V. DODATNE INFORMACIJE "Telekom Srpske" a.d. Banja Luka ne snosi nikakve troškove ponuđača koje mogu imati u otvorenom postupku, te zadržava pravo da prihvati u potpunosti ili djelimično bilo koju ponudu, da bilo koju ponudu odbije, da poništi postupak nabavke u bilo kojem trenutku prije dodjele ugovora i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuđačima, niti je u obavezi objasniti razloge takve odluke.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: