Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(RS) NABAVKA I MONTAŽA KANCELARIJSKOG NAMJEŠTAJA – Telekomunikacije Republike Srpske a. d. Banja Luka
U skladu sa članom 8 Zakona o postupku nabavke robe, usluga i ustupanju radova („Sl. gl. RS" broj 20/01) i člana 44 Statuta, Telekomunikacije Republike Srpske a. d. Banja Luka, ul. K. P. I Karađorđevića 93, objavljuje:
JAVNI OGLAS TPN -10/05 Nabavka i montaža kancelarijskog namještaja
I - PREDMET NADMETANjA
Predmet nadmetanja je nabavka i montaža kancelarijskog namještaja za potrebe Telekoma Srpske
II - PRAVO UČESTVOVANjA
Pravo učestvovanja na javnom oglasu imaju sva pravna lica koja uz ponudu prilože:
1. Da su registrovani kod nadležnog suda za obavljanje ponuđenih poslova; (ovjerena fotokopija)
2. Izjavu o ispunjenosti uslova iz čl. 24 Zakona o postupku nabavke robe, usluga i ustupanju radova (prema priloženom obrascu);
3. Bilans stanja i bilans uspjeha za 2004. godinu; (ovjerena fotokopija)
4. Uvjerenje o izmirenim poreskim obavezama ne starije od tri mjeseca na dan otvaranja ponuda;
III - USLOVI NUĐENjA
1. Navesti jedinične cijene FCA Telekom Srpske - montirano (sa uračunatim porezom na promet, transportnim troškovima i troškovima montaže u naznačenim lokacijama iz tenderske dokumentacije) i ukupnu vrijednost ponude;
2. Rok isporuke;
3. Mjesto isporuke FCA lokacije Telekoma Srpske prema tenderskoj specifikaciji;
4. Validnost ponude minimalno 60 dana;
5. Obavezan katalog namještaja sa detaljnim opisom;
IV - KRITERIJUMI ZA IZbOR NAJPOVOLjNIJEG PONUĐAČA
1. Cijena - 60 bodova
2. Rok isporuke - 30 bodova
3. Način plaćanja -10 bodova
V - UVID U POSTO JEĆU DOKUMENTACIJU
Tehnička specifikacija se može preuzeti u kancelariji Direkcije za nabavku i magacinsko poslovanje, br. 8, na adresi datoj ispod, nakon plaćanja nepovratnog iznosa od 30 KM ili protivvrijednosti u bilo kojoj drugoj konvertibilnoj valuti. Uplate u valuti KM izvršiti na račun broj: 56209900004057-60 kod Razvojne banke Banja Luka, a uplate iz inostranstva u drugoj konvertibilnoj valuti na:
ACCOUNT WITH INSTITUTION : EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005 WITH BANK:
RAZVOJNA BANKA AD, BANJA LUKA
SWIFTCODE: RAZBBA22
CORRESPODENT OUTSIDE BOSNIA: DEUTSCHE BANK AG, FRANKFURT AM MAIN
SWIFT: DEUTDEFF
U korist Telekoma Srpske pod nazivom:
Paket ponuda TPN-10/05 „Nabavka i montaža kancelarijskog namještaja".
Za sva razjašnjenja raspoložive tehničke specifikacije možete se obratiti na kontakt telefon broj 051/222-400, broj faks 221-771, kontakt osoba Branka Bjelajac, svakim radnim danom od 7.30 do 15.30 časova.
VI - ROK ZA DOSTAVLjANjE PONUDA
Samo one strane koje kupe oglasnu dokumentaciju moći će podnijeti svoje ponude.
Ponude dostaviti u posebno zapečaćenoj koverti sa punim nazivom i adresom ponuđača, imenom kontakt osobe i naznakom: Paket ponuda TPN -10/05 „Nabavka i montaža kancelarijskog namještaja".
Ponude moraju biti dostavljene najkasnije do i uključujući 24.5.2005. godine do 11 časova, poštom ili lično na adresu:
TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE a. d.
BANjA LUKA
Ul. Vuka Karadžića br. 6 (kancelarija protokola)
78 000 BANjA LUKA
REPUBLIKA SRPSKA, BiH
VII - OTVARANjE PONUDA
Otvaranje ponuda obaviće se dana 24.5.2005. godine u 11.30 časova u tender sali TELEKOMUNIKACIJA REPUBLIKE SRPSKE, a.d. Banja Luka, ul. Mladena Stojanovića br 8.
Otvaranju ponuda može prisustvovati zakonski zastupnik ili opunomoćeni predstavnik ponuđača. O rezultatima oglasa svi učesnici će biti pismeno obaviješteni u zakonskom roku, a sa najpovoljnijim ponuđačem zaključiće se ugovor.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA