Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

(BiH) REVIZIJA FINANSIJSKIH IZVJEŠTAJA - "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka

Izvor: Službeni glasnik BiH, 14.11.2005.



BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE" a.d. BANJA LUKA


OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 226
USLUGE

Dio I: UGOVORNI ORGAN


I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-100
Faks: 051/211-150
E-mail: ts.office@telekomsrpske.com.
Internet adresa: www.telekomsrpske.com

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A

I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2.

I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.2.

I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javno preduzeće
I.5.b na entitetskom nivou

Dio II: PREDMET UGOVORA


II.1. VRSTA UGOVORA
Usluge

II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Ne

II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Nabavka broj 226: "Revizija finansijskih izvještaja "Telekomunikacije RS" a.d. Banja Luka za 2005. godinu"

II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA

Revizija finansijskih izvještaja "Telekomunikacije RS" a.d. Banja Luka za 2005. godinu

II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Banja Luka, Vuka Karadžića 6

II.7. PODJELA NA LOTOVE
Ne

II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA?
(član 17. ZJN)
Ne

II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
180 dana od dodjele ugovora

Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Ne traži se

III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16.-17. UPZ)
Nije primjenljivo

III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
Ne traži se

III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Nije primjenljivo

III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA
(član 23. ZJN)
Pravo učešća u otvorenom postupku imaju samo oni ponuđači koji dostave slijedeće dokumente:
1) potvrda nadležne poreske uprave o registraciji poreskog obveznika (dokaz o podnesenom zahtjevu za registraciju PDV obveznika, ili dokaz o registraciji zavisno šta je raspoloživo)
2) uvjerenje nadležne poreske uprave da je ponuđač izmirio dospjele poreske obaveze danom izdavanja uvjerenja
3) uverenje o plaćenim doprinosima na lična primanja zaposlenih u skladu sa važečim zakonskim odredbama u BiH ili u zemlji u kojoj je registrovan
4) uvjerenje nadležnog suda da ponuđač nije pod stečajem ili pred likvidacijom, niti da je u postupku proglašenja istih
5) uvjerenje nadležnog suda da ponuđač nije proglašen krivim za ozbiljan profesionalni prekršaj u periodu od posljednjih 5 godina
6) izjava da nema smetnji za učešće u otvorenom postupku u skladu sa članom 23. stav 1. tačke a) i b).
Sva tražena dokumenta ne mogu biti starija od tri mjeseca
U slučaju zajedničkog nastupa više firmi, svaki od partnera treba da dostavi tražena dokumenta

III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA
OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI
(član 24. ZJN)
Zahtijevana dokumenta:
1) ovjerena fotokopija rješenja o upisu u sudski registar sa svim prilozima
2) dokaz da je preduzeće za reviziju upisano u odgovarajući registar preduzeća ovlaštenih za reviziju kod nadležnog organa
U slučaju zajedničkog nastupa više firmi, svaki od partnera treba da dostavi tražena dokumenta

III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I
FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
Zahtijevana dokumenta:
Bilans stanja i bilans uspjeha za 2004. godinu i polugodišnje bilanse stanja i uspjeha za 30. 6. 2005. godine ukoliko su raspoloživi.
U slučaju zajedničkog nastupa više firmi, svaki od partnera treba dostavi traženi dokument

III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI
PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
Zahtijevana dokumenta:
1) referentna lista revizija obavljenih u skladu sa Računovodstvenim standardima Republike Srpske i Standardima revizije Republike Srpske u posljednje tri godine
2) referentna lista revizija obavljenih u skladu sa Međunarodnim standardima finansijskog izvještavanja (IFRS) u posljednje tri godine u BiH i inostranstvu)
dokaze o kvalifikovanom osoblju licenciranom/ certifikovanom za tražene vrste revizije
4) izjava o prosječnom godišnjem broju zaposlenih i broju rukovodnog osoblja u posljednje tri godine
5) izjava o tehničkoj opremljenosti i osposobljenosti kojima raspolaže ponuđač za izvršenje usluga revizije i obezbjeđenje kvaliteta
6) dokaze da je uspješno završio najmanje 5 projekata u posljednje tri godine čija je pojedinačna vrijednost jednaka ili viša od vrijednosti ponude
U slučaju zajedničkog nastupa više firmi, svaki od partnera treba da dostavi tražena dokumenta

Dio IV: POSTUPAK


IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni

IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
b) Ekonomski najpovoljnija ponuda u smislu niže navedenih kriterija:
1) tehnička osposobljenost učešće 40%
2) cijena učešće 30%
3) ekonomska i finansijska
podobnost ponuđača učešće 20%
4) kadrovska sposobnost učešće 10%

IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG
TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji, a u skladu sa odlukom o obaveznom korištenju preferencijalnog tretmana domaćeg u postupku javnih nabavki "Službeni glasnik BiH" 50/05)

IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE
DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbijediti do 5. 12. 2005. godine
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 300,00 KM.

IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
(član 8. ZJN)
Ponuda i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom koje ponuđač i ugovorni organ razmijene biće na jednom od službenih jezika BiH

IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA ZA
UČEŠĆE
12. 12. 2005. godine do 12,00 časova


IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda

IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
(član 33. ZJN, član 13. UPZ)
12. 12. 2005. godine
Na adresi navedenoj pod I.2.

Dio V: DODATNE INFORMACIJE


V.1. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE
Tenderska dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom u periodu od 14. 11. do 5. 12. 2005. godine od 7,30 do 15,30 časova na adresi ugovornog organa navedenoj pod tačkom I.2. nakon plaćanja nepovratnog iznosa od 300,00 KM ili ekvivalentnog iznosa u drugoj konvertibilnoj valuti.
Dokumentacija će nakon uplate, a na osnovu zahtjeva biti odmah otpremljena kurirskom ili preporučenom poštom.
U slučaju dostave poštom ugovorni organ ne prihvata odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi dokumentacije.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj 56209900004057-60 kod Razvojne Banke Jugoistočne Evrope a.d. Banja Luka, a uplate iz inostranstva u drugoj konvertibilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA JUGOISTOČNE EVROPE AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom "Tenderska dokumentacija broj 226"

V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA
Zapečaćene ponude sa naznakom "Nabavka br. 226 - Revizija finansijskih izvještaja "Telekomunikacije RS" a.d. Banja Luka za 2005. godinu - NE OTVARATI", da bi bile uzete u razmatranje moraju biti primljene na adresi navedenoj pod I.2. najkasnije do 12 časova 12. 12. 2005. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće biti uzete u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.

V.3. OSTALE ODREDBE
Zainteresovani ponuđači mogu pregledati tendersku dokumentaciju prije otkupa na adresi navedenoj pod I.2.

Aneks A

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Sektor za nabavku,Vuka Karadžića 6
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-120
Faks: 051/211-227
E-mail: tenders@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
(1-12-9396-G-05)

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: