Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(BiH) PROŠIRENJE KAPACITETA PREMA GRX PROVAJDERU - "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE"
A.D. BANJA LUKA
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 298
USLUGE
Dio I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-100
Faks: 051/211-150
E-mail: ts.office@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2.
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.2.
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javno preduzeće
I.5.b na entitetskom nivou
Dio II: PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Usluge
II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Ne
II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Nabavka broj 298 - Proširenje kapaciteta prema GRX provajderu
II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA
Porširenje kapaciteta prema GRX provajderu. Detalji navedeni u tenderskoj dokumentaciji.
II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Količine su navedene u tenderskoj dokumentaciji.
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Telekomunikacije Republike Srpske
RJ Banja Luka
TK Centar Telekoma Srpske
Mladena Stojanovića 8
78000 Banja Luka
Republika Srpska, BiH
II.7. PODJELA NA LOTOVE
Ne
II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA?
(član 17. ZJN)
Ne
II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
60 dana od dodjele ugovora
Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Sve ponude moraju biti propraćene osiguranjem od minimalno 2 (dva) procenta ukupnog iznosa ponude, a najmanje 2.000,00 KM
III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16 - 17. UPZ)
Osiguranje ponude mora biti u obliku bankarske garancije, kao što je naznačeno u tenderskoj dokumentaciji
III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
10 (deset) % od vrijednosti ugovora
III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA
(član 23. ZJN)
Da pravno lice nam ograničenja po čl. 23. Zakona o javnim nabavkama BiH i čl. 13. Zakona o javnim preduzećima. Potrebni dokazi navedeni u tenderskoj dokumentaciji.
III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA
OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI
(član 24. ZJN)
Da priloži izvod iz registracije preduzeća.
III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I
FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
Da dostavi bilans stanja i bilans uspjeha za prethodnu godinu.
III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI
PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
Da dostavi referenc listu izvršenih ugovora slične prirode i složenosti sa količinama i vrijednošću tih ugovora za protekle tri godine.
Dio IV: POSTUPAK
IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni
IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
a) Samo najniža cijena
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG
TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
Nije primjenljivo.
IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE
DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbijediti do 6. 4. 2006. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 234,00 KM.
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
(član 8. ZJN)
Ponuda i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom koje ponuđač i ugovorni organ razmijene biće za domaće ponuđače na jednom od službenih jezika BiH, a za inostrane ponuđače na engleskom jeziku.
IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE
6. 4. 2006. godine do 11,00 časova
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda
IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
(član 33. ZJN, član 13. UPZ)
6. 4. 2006. godine
Na adresi navedenoj pod tačkom I.2.
Dio V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija će biti dostavljena zainteresovanim ponuđačima u roku od tri dana od prijema pisanog zahtjeva sa punim nazivom i adresom ponuđača, brojem telefona i telefaksa, poreskim brojem (poreski broj trebaju navesti samo ponuđači registrovani u BiH) i imenom i prezimenom lica koje će preuzeti dokumentaciju ili naznaku da se dokumentacija dostavi kurirskom ili preporučenom poštom. Uz zahtjev treba priložiti kopiju dokaza o uplati naknade od 234,00 KM za ponuđače registrovane u BiH ili 120,00 EURO za ponuđače registrovane u inostranstvu. Iznos naknade za ponuđače sadrži PDV. Zahtjevi trebaju biti dostavljeni poštom ili telefaksom i primljni na adresu navedenoj pod I.2. najkasnije sedam dana prije krajnjeg datuma određenog za podnošenje ponuda. Ponuđačima će nakon uplate naknade za tendersku dokumentaciju biti dostavljena poreska faktura u roku od sedam dana od primitka uplate.
U slučaju slawa tenderske dokumentacije kurirskom ili preporučenom poštom Telekom Srpske ne snosi odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj: 56209900004057-60 kod Razvojne banke Jugoistočne Evrope a.d. Banja Luka, a uplate iz inostranstva u evrima ili drugoj konvertibilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA
JUGOISTOČNE EVROPE AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA 22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom "Tenderska dokumentacija broj 298. "Proširenje kapaciteta linka prema GRX provajderu".
V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA
U obzir će se uzeti ponude koje budu primljene na protokolu Telekoma Srspke na adresi navednoj pod tačkom I.2. do 11,00 časova 6. 4. 2006. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće biti uzete u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.
V.3. OSTALE ODREDBE
Zainteresovani ponuđači mogu prije donošenja konačne odluke o otkupu pregledati tendersku dokumentaciju na adresi navedenoj pod I.2.
Ponude će moći podnijeti samo oni ponuđači koji dostave pisani zahtjev i uplate naknadu za tendersku dokumentaciju.
Aneks A
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja LUka
Adresa: Vuka Karadžića 6
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-120
Faks: 051/211-227
E-mail: tenders@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
PROCUREMENT NOTICE
No. 298
Services
Section I: CONTRACTING AUTHORITY
I.1. OFFICIAL NAME AND ADDDRESS OF THE CONTRACTING AUTHORITY
Organization: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Address: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Postal code: 78000
Town: Banja Luka
ID number: 1772902
Telephone: +387 51 240 100
Fax: +387 51 211 150
Electronic mail: ts.office@telekomsrpske.com
Internet address(URL): www.telekomsrpske.com
I.2. ADDRESS FROM WHICH FURTHER INFORMATION CAN BE OBTAINED
If different, see Annex A
I.3. ADDRESS FROM WHICH DOCUMENTATION CAN BE OBTAINED
As in I.2
I.4. ADRESS TO WHICH TENDERS/REQUEST TO PARTICIPATE MUST BE SENT
As in 1.2.
I.5. TYPE OF CONTRCTING AUTHORITY (art.3 PPL)
I.5. a. Public enterprise
I.5.b. Entity level
Section II: SUBJECT OF THE CONTRACT
II.1. TYPE OF CONTRACT
Services
II.2. IS IT A FRAMEWORK AGREEMENT?
No
II.3. TITLE/REFERENCE ATTRIBUTED TO THE CONTRACT BY THE CONTRACTING AUTHORITY
Procurement No.298- Provisioning of GPRS Roaming eXchange (GRX) Service.
II.4. DESCRIPTION OF THE SUBJECT OF THE CONTRACT: (use continuation sheet if necessary)
Provisioning of GPRS Roaming eXchange (GRX) Service
Details specified in tender documents
II.5. TOTAL QUANTITY (NUMBER OF UNITS) AND/OR SCOPE OF THE CONTRCT
According to the tender documents.
II.6. SITE OF DELIVERY OR LOCATION OF PLERFORMANCE OF SERVICES OR WORKS
Telekomunikacije Republike Srpske
RJ Banja Luka
TK Centar Telekoma Srpske
Mladena Stojanovica 8
78000 Banja Luka
Republika Srpska, BiH
II.7. DIVISION INTO LOTS
No
II.8. WILL VARIAUTS BE ACCEPTED) (art. 17 PPL)
No
II.9. DURATION OF THE CONTRCT OR TIME LIMIT FOR COMPLETION
60 days from the award of contract
Section III: LEGAL, ECONOMIC AND TECHNICAL INFORMATION
III.1. AMOUNT OF TENDER SECURITY (art. 16 PPL)
Tender security shall be 2 (two) per cent of the tender amount, minimum 2,000 KM
III.3. AMOUNT OF PERFORMANCE SECURITY
(art. 16 PPL)
10% of the contract amount
III.4. OTHER DREQUIREMENTS REGARDING PERFORMANCE SECURITY (art.19 IR)
According to the tender documents
III.5. CONDITIONS FOR PARTICIPATION - PERSONAL SITUATION (art. 23 PPL)
Legal entity must satisfy conditions stated in Article 23 Law on Public Procurement and Article 13 Law on Public Enterprises.
III.6. CONDITIOS FOR PARTICIPATION - SUITABILITY TO POURSUE PROFESSIONAL ACTIVITY (art. 24 PPL)
Excerpt from the Court Registre.
III.7. CONDITIONS FOR PARTICIPATION - ECONOMIC AND FINANCIAL STANDING (art. 25 PPL)
Reports on the financial standing of the tenderer, such as profit and loss statements and balance sheet from the previous year
III.8. CONDITIONS FOR PARTICIPATION - TECHNICAL AND/OR PROFESSIONAL ABILITY (art. 26. PPL)
Reference list showing execution of contracts of a similar nature and complexity listing the quantity and value of the similar contracts for the last three years.
Section IV: PROCEDURE
IV.1. TYPE OF PROCEDURE
Open
IV.2. CONTRACT AWARD CRITERIA (art.34 PPL)
a) Lonjest price only
IV.3. APLICATION OF DOMESTIC PREFERENCES (art. 20 IR)
Non-acceptable
IV.4. CONDITIONS FOR OBTAINING TENDER DOCUMENTS (art. 18 PPL)
Obtainable until 6. 4. 2006.
Price of tenders documents, is 234,00 KM or 120,00 EUR.
IV.5. LANGUAGE REQUIREMENTS REGARDING TENDER
The tender and all documents shall be for domestic tenderers in the one of official languages spoken in BiH and for foreign tenderers in English language.
IV.6. TIME LIMIT FOR RECELPT OF TENDERS(REQUESTS TO PARTICIPATE
6. 4. 2006. (date), 11:00 AM (time)
IV.7. MINIMUM TIME FRAME DURING WHICH THE TENDERER MUST MAINTAIN VALIDITY OF ITS TENDER
60 days from the deadline for submission of tenders
IV.8. DATE AND PLACE OF TENDER OPENING
(art 33 PPL, art. 13 IR)
6. 4. 2006. Time: 11:00 AM
At the address specified in I.2.
Section V: ADDITIONAL Information
V.1. TAKING OVER OF THE TENDER DOCUMENTS
Tender documents will be delivered three days after receiving of the written request containing following data: name and address of the tenderer, telephone and fax number, VAT number (only for tenderers registered in BiH) and name of the person who will take over documents or request for delivery of documents by mail. Request should be accompanied with proof of payment of a non-refundable fee of 234,00 KM (VAT included) for the tenderers registered in BiH or 120 EUR (VAT included) for the tenderers registered outside the Purchaser`s country.
Request for the tender documents must be received by fax or mail on address written in para. I.2. at least seven days before tender opening. Corresponding invoices consent tender fee will be sent to the tenderer seven days after receiving of the payment.
If tender documents is dispatched by courier or registered mail, Telekom Srpske does not accept liability for its loss or late delivery.
Payment is to be made to the account of Telekom Srpske a.d. Banja Luka at:
Razvojna Banka Jugoistocne Evrope a.d. Banja Luka, account No.56209900004057-60 for tenderers registered in the Purchaser`s country, and outside the Purchaser`s country,
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA
JUGOISTOČNE EVROPE
AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN, GERMANY
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
in favour of: Telekom Srpske a.d. Banja Luka
under reference: Zender Package No.298. Provisioning of GPRS Roaming eXchange (GRX) Service.
V.2. DEADLINE FOR SUBMISSION TENDERS
Only tenders received on or before 6. 4. 2006. until 11:00 AM local time the latest will be taken into consideration.
The tenders received after the time and date specified above will not be accepted and will be returned unopened to the tenderer.
V.3. OTHER
Prospective tenders may obtain further information from, and inspect, and acquire the tender documents at of "Telekom Srpske" a.d. Banja Luka (office No.8), Vuka Karadžića 6, Banja Luka.
Only the Tenderers that purchase the tender documents will be eligible to submit their tenders.
Annex A
I.2. ADRESS FROM WHICH FURTHER INFORMATION CAN BE OBTAINED
Organization: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Address: Vuka Karadžića 6
Postal code: 78000
Town: Banja Luka
ID number: 1772902
Telephone: +387 51 240 120
Fax: +387 51 211 227
Electronic mail (email): tenders@telekomsrpske.com
Internet address (URL): www.telekomsrpske.com
(1-12-2547-06)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA