Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(BiH) NABAVKA USLUGA SERVISIRANJA I REMONTA ELEKTRO-AGREGATA - Telekomunikacije Republike Srpske a.d. Banja Luka
BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE" A.D. BANJA LUKA
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 510
USLUGE
ROBE
Dio I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: + 387 51 240 100
Faks: +387 51 211 150
E-mail: ts.office@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2.
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.2.
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javno preduzeće
I.5.b na entitetskom nivou
Dio II: PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Usluge
Robe
II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Da
II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Servisiranje i remont elektro-agregata
II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA
Servisiranje i remont elektro-agregata u svrhu redovnog poslovanja preduzeća.
II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Banja Luka, Prijedor, Bijeljina, I. Sarajevo, Foča, Trebinje
II.7. PODJELA NA LOTOVE
Ne
II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA?
(član 17. ZJN)
Ne
II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
Započinje 12 mjeseci ili 365 dana od dodjele ugovora
Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Ne traži se
III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16 - 17. UPZ)
Ne traži se
III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
Ne traži se
III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Ne traži se
III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA
(član 23. ZJN)
Da, pravno lice nema ograničenja po članu 23. Zakona o javnim nabavkama i čl. 13. Zakona o javnim preduzećima (dostaviti dokaze navedene u izjavi)
III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA
OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI
(član 24. ZJN)
Priložiti kopije originalnih dokumenata koji definišu organizacioni i/ili pravni status, tj. izvod iz registracije uz kojeg se vidi mjesto registracije, vlasnička struktura i djelatnost.
Dostaviti licencu za izvođenje navedenih radova.
III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I
FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
Da dostavi izvještaje o finansijskoj situaciji ponuđača, kao što su bilans stanja i bilans uspjeha za 2006. godinu, iz kojeg se vidi da firma nije pod stečajem.
Dio IV: POSTUPAK
IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni
IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
b) Ekonomski najpovoljnija ponuda po pitanju niže navedenih kriterija:
1) cijena učešće 70%
2) tehnička opremljenost i stručnost učešće 20%
3) rok završetka radova učešće 10%
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG
TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
Biće primijenjeno u skladu sa Odlukom o obaveznom korišćenju preferencijalnog tretmana domaćeg u postupku javnih nabavki, član 4. "Službeni glasnik BiH", broj 50/05, od 26. jula 2005. godine.
IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE
DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbijediti do 16. 05. 2007. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 36,00 KM sa PDV-om.
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
(član 8. ZJN)
Ponuda i svi dokumenti i korespodencija u vezi sa ponudom koje ponuđač i ugovorni organ razmijene biće na jednom od službenih jezika u BiH.
IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA ZA
UČEŠĆE
23. 05. 2007. godine do 11,00 časova
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda
IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
(član 33. ZJN, član 13. UPZ)
23. 05. 2007. godine, Banja Luka, Vuka Karadžića 6, Sektor za nabavku i magacinsko poslovanje, kancelarija brj 15
Dio V: DODATNE INFORMACIJE
V.1. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE
Tenderska dokumentacija će biti dostavljena zainteresovanim ponuđačima u roku od tri dana od prijema pisanog zahtjeva sa punim nazivom i adresom ponuđača, brojem telefona i telefaksa, poreskim brojem (poreski broj trebaju navesti samo ponuđači registrovani u BiH) i imenom i prezimenom lica koja će preuzeti dokumentaciju ili nazanku da se dokumentacija dostavi kurirskom ili preporučenom poštom. Uz zahtjev treba priložiti kopiju dokaza o uplati naknade od 36,00 KM za ponuđače registrovane u BiH ili 18,00 EUR za ponuđače registrovane izvan BiH. Iznos naknade za ponuđače registrovane u BiH sadrži PDV.
Zahtjevi trebaju biti dostavljeni poštom ili telefaksom i primljeni na adresi navedenoj pod I.2. najkasnije sedam dana prije krajnjeg datuma određenog za podnošenje ponuda. Ponuđačima će nakon uplate naknade za tendersku dokumentaciju biti dostavljena poreska faktura u roku od sedam dana od primitka uplate.
U slučaju slawa tenderske dokumentacije kurirskom ili preporučenom poštom Telekom Srpske ne snosi odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi.
Dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom u periodu od 23. 04. 2007. godine do 16. 05. 2007. godine od 7,30 do 15,30 časova na adresi naručioca navedenoj kao u I.2.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj: 56209900004057-60 kod NLB Razvojne banke a.d. Banja Luka, a uplate iz iznostranstva u drugoj konverbitilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA AD
BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom "Tenderska dokumentacija broj 510 - "Servisiranje i remont elektro-aparata"
V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA
U obzir će se uzeti ponude koje stignu do 11,00 časova 23. 05. 2007. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće se uzeti u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.
V. 3. OSTALE ODREDBE
Ponude mogu dostaviti samo oni ponuđači koji otkupe tendersku dokumentaciju.
Aneks A
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Sektor za nabavku i magacinsko poslovanje, Vuka Karadžića 6
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacijski broj: 1772902
Telefon: + 387 51 240 170
Faks: + 387 51 221 771
E-mail: r.bojinovic@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
(1-12-5189-07)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA