Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(BiH) NABAVKA USLUGA REVIZIJE FINANSIJSKIH IZVJEŠTAJA TELEKOMUNIKACIJA RS AD BANJA LUKA - Telekomunikacije Republike Srpske a.d. Banja Luka
BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE" A.D. BANJA LUKA
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 420
USLUGE
Dio I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d.
Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 400964000002
Telefon: 051/240-100
Faks: 051/211-150
E-mail: ts.office@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2.
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.2.
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javno preduzeće
I.5.b na entitetskom nivou
Dio II: PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Usluge
II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Ne
II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Nabavka brj 420 "Revizija finansijskih izvještaja "Telekomunikacije RS" a.d. Banja Luka za 2006. godinu"
II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA
Revizija finansijskih izvještaja "Telekomunikacija RS" a.d. Banja Luka za 2006. godinu
II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Telekom Srspke a.d. Banja Luka, Vuka Karadžića 6, 78000 Banja Luka
II.7. PODJELA NA LOTOVE
Ne
II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA?
(član 17. ZJN)
Ne
II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
180 dana od dodjele ugovora
Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Ne traži se
III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16.-17. UPZ)
Nije primjenljivo
III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
Ne traži se
III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Nije primjenljivo
III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA
(član 23. ZJN)
Pravo učešća u otvorenom ostupku imaju samo oni ponuđači koji dostave slijedeće dokumente:
1) potvrda nadležne poreske uprave o registraciji poreskog obveznika
2) uvjerenje nadležne poreske uprave da je ponuđač izmirio dospjele poreske obaveze danom izdavanja uvjerenja (za direktne i indirektne poreze)
3) uvjerenje o plaćenim doprinosima na lična primanja zaposlenih u skladu sa važećim zakonskim odredbama u BiH ili u zamlji u kojoj je registrovan
4) uvjerenje nadležnog suda da ponuđač nije pod stečajem ili pred likvidacijom niti da je u postupku proglašenja istih
5) uvjerenje nadležnog suda da ponuđač nije proglašen krivim za ozbiljan profesionalni prekršaj u periodu od posljednjih 5 godina
6) izjava da nema smetnji za učešće u otvorenom postupku u skladu sa članom 23. Zakona o javnim nabavkama BiH i članom 13. Zakona o javnim preduzećma
Svi traženi dokumenti ne mogu biti stariji od tri mjeseca od datuma podnošenja ponuda od strane ponuđača.
U slučaju konzorcijalnog nastupa više firmi, svaki od partnera treba da dostavi tražene dokumente.
III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA
OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI
(član 24. ZJN)
1) ovjerena fotokopija rješenja o upisu u sudski registar sa svim prilozima
2) dokaz da je preduzeće za reviziju upisano u odgovarajući registar preduzeća Ministarstva finansija RS
3) važeća licenca za ovlaštenog revizora izdata od strane Ministarstva finansija RS
U slučaju konzorcijalnog nastupa više firmi, svaki od partnera treba da dostavi tražene dokumente
III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I
FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
1) bilans stanja i bilans uspjeha za 2005. godinu
U slučaju konzorcijalnog nastupa više firmi, svaki od partnera treba da dostavi traženi dokument.
III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI
PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
1) referentna lista revizija obavljenih u skladu sa računovodstvenim standardima Republike Srpske i standardima revizije Republike Srspke, odnosno Međunarodnim standardima revizije (ISA) u posljednje tri godine
2) referentna lista revizija obavljenih u skladu sa Međunarodnim standardima finansijskog izvještavanja (IFRS) u posljednje tri godine u BiH i inostranstvu
3) dokazi o kvalifikovanom osoblju licenciranom/certifiko- vanom za tražene vrste revizije
4) izjava o prosječnom godišnjem broju zaposlenih i broju rukovodnog osoblja u posljednje tri godine
5) izjava o tehničkoj opremljenosti i osposobljenosti kojima raspolaže ponuđač za izvršenje usluga revizije i obezbjeđenje kvaliteta
U slučaju konzorcijalnog nastupa više firmi, svaki od partnera treba da dostavi tražena dokumenta.
Dio IV: POSTUPAK
IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni
IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
b) Ekonomski najpvoljnija ponuda po pitanju niže navedenih kriterija:
1) cijena učešće 50%
2) tehnička osposobljenost učešće 20%
3) ekonomska i finansijska podobnost
ponuđača učešće 20%
4) kadrovska sposobnost učešće 10%
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG
TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji, a u skladu sa Odlukom o obaveznom korištenju preferencijalnog tretmana domaćeg u postupku javnih nabavki ("Službeni glasnik BiH", br. 50/05).
IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE
DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbijediti do 6. 11. 2006. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 351,00 KM.
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
(član 8. ZJN)
Ponuda i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom koji ponuđač i ugovorni organ razmijene biće na jednom od službenih jezika u BiH.
IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA ZA
UČEŠĆE
6. 11. 2006. godine do 11,00 časova
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
Do 6. 11. 2006. godine ili 60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda
IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
(član 33. ZJN, član 13. UPZ)
6. 11. 2006. godine, na adresi navedenoj pod I.2
Dio V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija će biti dostavljena zainteresovanim ponuđačima u roku od tri dana od prijema pisanog zahtjeva sa punim nazivom i adresom ponuđača, brojem telefona i telefaksa, poreskim brojem (poreski broj trebaju navesti samo ponuđači registrovani u BiH) i imenom i prezimenom lica koje će preuzeti dokumentaciju ili nazanku da se dokumentacija dostavi kurirskom ili preporučenom poštom. Uz zahtjev treba priložiti kopiju dokaza o uplati naknade od 351,00 KM za ponuđače registrovane u BiH ili 180,00 EURO za ponuđače registrovane u inostranstvu. Iznos naknade sadrži PDV. Zahtjevi trebaju biti dostavljeni poštom ili telefaksom i primljeni na adresi navedenoj pod I.2. najkasnije sedam dana prije krajnjeg datuma određenog za podnšenje ponuda. Ponuđačima će nakon uplate naknade za tendersku dokumentaciju biti dostavljena poreska faktura u roku od sedam dana od primitka uplate.
U slučaju slawa tenderske dokumentacije kurirskom ili preporučnom poštom Telekom Srpske ne snosi odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj 56209900004057-60 kod Razvojne banke Jugoistočne Evrope a.d. Banja Luka, a uplate iz inostranstva u euro ili drugoj konvertibilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA
JUGOISTOČNE EVROPE
AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH
INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom "Tenderska dokumentacija broj 420 - "Revizija finansijskih izvještaja "Telekomunikacije RS" A.D. Banja Luka za 2006. godinu"
V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA
U obzir će se uzeti ponude koje budu primljene na protokolu Telekoma Srpske na adresi navedenoj pod tačkom I.2. do 11,00 časova 6. 11. 2006. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće biti uzete u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.
V. 3. OSTALE ODREDBE
Zainteresovani ponuđači mogu prije donošenja odluke o otkupu pregledati tendersku dokumentaciju na adresi navedenoj pod I.2.
Ponude će moći podnijeti samo oni ponuđači koji dostave pisani zahtjev i uplate naknadu za tendersku dokumentaciju.
Aneks A
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d.
Banja Luka
Adresa: Vuka Karadžića 6, Sektor za nabavku
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-120
Fax: 051/211-227
E-mail: tenders@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
(1-12-13034-06)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA