Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

(BiH) NABAVKA POTROŠNOG KANCELARIJSKOG MATERIJALA- "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka

Izvor: Službeni glasnik BiH, 14.11.2005.



BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE" A.D. BANJA LUKA


PONOVLJENO
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 214
ROBE

Dio I: UGOVORNI ORGAN


I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-100
Faks: 051/211-150
E-mail: ts.office@telekomsrpske.com.
Internet adresa: www.telekomsrpske.com

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A

I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2.

I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.2.

I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javno preduzeće
I.5.b na entitetskom nivou

Dio II: PREDMET UGOVORA


II.1. VRSTA UGOVORA
Robe

II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Da

II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Ponovljena nabavka broj 214 "nabavka kancelarijskog i promotivnog materijala, tonera, kertrixa, sitne računarske opreme te sredstava za održavanje higijene

II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA

Nabavka potrošnog kancelarijskog materijala:
LOT 2 sredstva za arhiviranje
LOT 6 sitna računarska oprema
LOT 10 tekstilni promotivni artikli i
LOT 15 štampani obrasci u svrhu redovnog
poslovanja Preduzeća, te nabavka promotivnog
marketinškog materijala koji se koristi u promotivne svrhe

II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji, razvrstano u 4 (četiri) lota

II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
FCO magacini kupca u Banja Luci, Kralja Petra I Karađorđevića 93, ili magacin "Metal" Pilanska bb

II.7. PODJELA NA LOTOVE
Da, ponude se mogu dostavljati za jedan lot, nekoliko lotova i sve lotove

II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA?
(član 17. ZJN)
Ne

II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
12 mjeseci ili 365 dana od dodjele ugovora

Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Sve ponude moraju biti propraćene osiguranjem od minimalno 2 (dva) procenta ukupnog iznosa ponude

III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16.-17. UPZ)
Osiguranje ponude mora biti u obliku bankarske garancije, čiji iznos ne može biti manji od 2.000,00 KM

III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
Ne traži se

III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Ne traži se

III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA
(član 23. ZJN)
- da pravno lice nema ograničenja po članu 23. Zakona o javnim nabavkama i člana 13. Zakona o javnim preduzećima (potrebni dokazi navedeni u tenderskoj dokumentaciji)
- uvjerenje poreske uprave, ne starije od 3 (tri) mjeseca na dan otvaranja ponuda

III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA
OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI
(član 24. ZJN)
Da priloži kopije originalnih dokumenata koji definišu organizacioni i/ili pravni status, tj. izvod iz registracije iz kojeg se vidi mjesto registracije, vlasnička struktura i djelatnost

III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I
FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
- da dokaže pristup ili raspoloživost likvidnim sredstvima, neopterećenim nekretninama ili drugim finansijskim sredstvima u iznosu od najmanje 15.000,00 KM
- da dostavi izvještaje o finansijskoj situaciji ponuđača, kao što su bilans stanja i bilans uspjeha za prethodnu 2004. godinu

III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI
PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
Da prikaže uspješno izvršenje ugovora slične prirode i složenosti, kao i vrijednost prikazanih ugovora za protekle tri godine

Dio IV: POSTUPAK


IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni

IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
b) Ekonomski najpovoljnija ponuda u smislu niže navedenih kriterija:
1) cijena učešće 50%
2) kvalitet robe sa tri potkriterija učešće 50%

IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG
TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
Primjenjivat će se preferencijalni tretman domaćeg

IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE
DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbijediti do 5. 12. 2005. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 50,00 KM.

IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
(član 8. ZJN)
Ponuda i svi dokumenti i korespodencija u vezi sa ponudom koje ponuđač ugovorni organ razmjene biće na jednom od službenih jezika BiH

IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA
ZA
UČEŠĆE

12. 12. 2005. godine do 11,00 časova

IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
Do 12. 2. 2006. godine ili 2 mjeseca ili 60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda

IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
(član 33. ZJN, član 13. UPZ)
12. 12. 2005. godine
Banja Luka, Mladena Stojanovića 8 - tender sala

Dio V: DODATNE INFORMACIJE


V.1. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE
Dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom u periodu od 15. 11. 2005. do 5. 12. 2005. godine od 7,30 do 15,30 časova.
Tenderska dokumentacija može se preuzeti na navedenoj adresi naručioca nakon plaćanja nepovratnog iznosa od 50,00 KM ili ekvivalentnog iznosa u drugoj konvertibilnoj valuti.
Ponuđači koji su učestvovali na javnom oglasu broj 214, dokumentaciju podižu bez naknade.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj 56209900004057-60 kod Razvojne Banke Jugoistočne Evrope a.d. Banja Luka, a uplate iz inostranstva u drugoj konvertibilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA JUGOISTOČNE EVROPE AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom "Tenderska dokumentacija za ponovljeni javni oglas broj 214- nabavka kancelarijskog i promotivnog materijala, tonera, kertrixa i sredstava za održavanje higijene".
Dokumentacija će nakon uplate i na osnovu zahtjeva biti odmah otpremljena kurirskom ili preporučenom poštom, ali u tom slučaju naručilac ne prihvata odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi dokumentacije.

V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA
U obzir će se uzeti ponude koje stignu do 11,00 časova 12.12. 2005. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće se uzeti u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.

V.3. OSTALE ODREDBE
"Telekom Srpske" a.d. Banja Luka ne snosi nikakve troškove ponuđača koje mogu imati u otvorenom postupku, te zadržava pravo da prihvati u potpunosti ili djelimično bilo koju ponudu, da bilo koju ponudu odbije, da poništi postupak nabavke u bilo kojem trenutku prije dodjele ugovora i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuđačima, niti je u obavezi objasniti razloge takve odluke.

Aneks A

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Direkcija za nabavku i magacinskog poslovanje, Vuka Karadžića 6
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/222-402
Fax: 051/222-401
E-mail: s.jungic@telekomsrpske.com.
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
(1-11-9398-G-05)

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: