Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(BiH) NABAVKA KOVERATA ZA TELEFONSKE RAČUNE - Telekomunikacije Republike Srpske a.d. Banja Luka
BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE" AD BANJA LUKA
PONOVNO
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 494
ROBE
Dio I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: +387 51 240 100
Faks: +387 51 211 150
E-mail: ts.office@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.1.
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.1.
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javno preduzeće
I.5.b na lokalnom nivou
Dio II: PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Robe
II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Da
II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Nabavka koverata za telefonske račune
II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA
Nabavka koverata za telefonske račune, koji se dostavljaju korisnicima na kraju svakog mjeseca. Roba se nabavlja u svrhu redovnog poslovanja Telekoma Srpske. Roba se isporučuje sukcesivno tj. jednom mjesečno.
II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Fco magacini kupca u Banjoj Luci, Kralja Petra I Karađorđevića 93, ili magacin "Metal", Pilanska bb.
II.7. PODJELA NA LOTOVE
Ne, ponude mogu dostavljati za jedan lot.
II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA?
(član 17. ZJN)
Ne
II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
12 mjeseci ili 365 dana od dodjele ugovora
Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Sve ponude koje prelaze iznos od 100.000,00 KM moraju biti propraćene garancijom ponude od 2 (dva) procenta ukupnog iznosa ponude.
III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16 - 17. UPZ)
Osiguranje ponude mora biti u obliku kako je naznačeno u tenderskoj dokumentaciji.
III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
Ne traži se
III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Ne traži se
III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA
(član 23. ZJN)
Da pravno lice nema ograničenja po čl. 23. Zakona o javnim nabavkama i čl.13. Zakona o javnim preduzećima (potrebni dokazi navedeni u tenderskoj dokumentaciji)
III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA
OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI
(član 24. ZJN)
Da priloži ovjerene kopije originalnih dokumenata koji definišu organizacioni i/ili pravni status, tj. izvod iz registracije iz kojeg se vidi mjesto registracije, vlasnička struktura i djelatnost
III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I
FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
Da dostavi izvještaje o finansijskoj situaciji ponuđača, kao što su bilans stanja i bilans uspjeha za prethodnu godinu
III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI
PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
Da prikaže uspješno izvršenje ugovora, iste ili slične prirode složenosti, za protekle dvije godine
Dio IV: POSTUPAK
IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni
IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
b) Ekonomski najpovoljnija ponuda u smislu niže navedenih kriterija
1) cijena učešće 85%
2) rezultati testiranja testnih uzoraka učešće 10%
3) bilans stanja i uspjeha učešće 5%
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG
TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
Primijenit će se u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama
IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE
DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbijediti do 02. 07. 2007. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 58,50 KM.
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
(član 8. ZJN)
Ponuda i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom koje ponuđač i ugovorni organ razmijene bit će na jednom od službenih jezika BiH.
IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA ZA
UČEŠĆE
09. 07. 2007. godine do 11,00 časova
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
Do 09. 09. 2007. godine ili 2 (dva) mjeseca ili 60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda
IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
(član 33. ZJN, član 13. UPZ)
09. 07. 2007. godine u 11,00 časova
Banja Luka, Vuka Karadžića 6, soba 15
Dio V: DODATNE INFORMACIJE
V.1. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE
Dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom u periodu od 12. 06. 2007. godine do 02. 07. 2007. godine od 7,30 do 15,30 sati.
Tenderska dokumentacija može se preuzeti na navedenoj adresi naručioca nakon plaćanja nepovratnog iznosa od 58,50 KM ili ekvivalentnog iznosa u drugoj konvertibilnoj valuti. Ponuđači koji su učestvovali na javnoj nabavci 494 dokumentaciju preuzimaju bez naknade.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj 56209900004057-60 kod NLB Razvojne banke a.d. Banja Luka, a uplate iz inostranstva u drugoj konvertibilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: NLB RAZVOJNA BANKA
AD BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom "Tenderska dokumentacija broj 494 - ponovljena nabavka koverata za telefonske račune".
Dokumentacija će nakon uplate i na osnovu zahtjeva biti odmah otpremljena kurirskom ili preporučenom poštom, ali u tom slučaju naručilac ne prihvata odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi dokumentacije.
V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA
U obzir će se uzeti ponude koje stignu do 11,00 časova 09. 07. 2007. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće se uzeti u razmatranje i bit će vraćene ponuđaču neotvorene.
V.3. OSTALE ODREDBE
"Telekom Srpske" a.d. Banja Luka ne snosi nikakve troškove ponuđača koje mogu imati u otvorenom postupku, te zadržava pravo da prihvati u potpunosti ili djelimično bilo koju ponudu, da bilo koju ponudu odbije, da poništi postupak nabavke u bilo kojem trenutku prije dodjele ugovora i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuđačima, niti je u obavezi objasniti razloge takve odluke.
Aneks A
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Direkcija za nabavku i magacinsko poslovanje, Vuka Karadžića 6
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: +387 51 222 402
Faks: +387 51 222 401
E-mail: s.jungic@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
(1-11-8032-07)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA