Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

(BiH) NABAVKA KANCELARIJSKOG MATERIJALA, TONERA, KERTRIDŽA, FILMOVA ZA FAKS APARATE, DIJELOVA ZA RAČUNARE, SREDSTAVA ZA ODRŽAVANJE HIGIJENE - Telekomunikacije Republike Srpske a.d. Banja Luka

Izvor: Službeni glasnik BiH, 19.03.2007.


BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE" AD BANJA LUKA

OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 497
ROBE

Dio I: UGOVORNI ORGAN


I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: + 387 51 240 100
Faks: + 387 51 211 150
E-mail: ts.office@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A

I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2.

I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.2.

I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javno preduzeće
I.5.b na entitetskom nivou

Dio II: PREDMET UGOVORA


II.1. VRSTA UGOVORA
Robe

II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Da

II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Nabavka 497 "nabavka tonera, kertrixa, sastavnih dijelova za računare i sredstava za održavanje higijene"

II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA

Nabavka potrošnog kancelarijskog materijala: LOT 1 - Tonera, kertrixa i filmova za faks aparate, LOT 2 - Sastavni dijelovi za računare, sitna periferna oprema i baterije, LOT 3 - Sredstva za održavanje higijene. Roba se nabavlja u svrhu redovnog poslovanja Telekoma Srpske.

II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
FCO magacini kupca u Banjoj Luci, magacin Metal, ul. Pilanska bb

II.7. PODJELA NA LOTOVE
Da, ponude se mogu dostavljati za jedan lot, nekoliko lotova i sve lotove.

II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA?
(član 17. ZJN)
Ne

II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
12 mjeseci ili 365 dana od dodjele ugovora

Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Sve ponude koje prelaze iznos od 100.000,00 KM moraju biti propraćene garancijom ponude od 2 (dva) procenta ukupnog iznosa ponude.

III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16 - 17. UPZ)
Osiguranje ponude mora biti u obliku bankarske garancije, čiji iznos ne može biti manji od 2.000,00 KM

III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
Ne traži se

III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Ne traži se

III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA
(član 23. ZJN)
Da pravno lice nema ograničenja po čl. 23. Zakona o javnim nabavkama i čl. 13. Zakona o javnim preduzećima (Potrebni dokazi navedeni u tenderskoj dokumentaciji)

III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA
OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI
(član 24. ZJN)
Da priloži ovjerene kopije originalnih dokumenata koji definišu organizacioni i/ili pravni status, tj. izvod iz registracije iz kojeg se vidi mjesto registracije, vlasnička struktura i djelatnost

III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I
FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
Da dokaže pristup ili raspoloživost likvidnim sredstvima, neopterećenim nekretninama ili drugim finansijskim sredstvima u iznosu od najmanje 20.000,00 KM.
Da dostavi izvještaje o finansijskoj situaciji ponuđača, kao što su bilans stanja i bilans uspjeha za prethodnu godinu, sa uslovom da je ponuđač pozitivno poslovao.

III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI
PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
Da prikaže referenc listu uspješno izvršenih ugovora iste prirode složenosti, kao i vrijednost prikazanih ugovora za protekle dvije godine. Minimalno tri ugovora.

Dio IV: POSTUPAK


IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni

IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
b) Ekonomski najpovoljnija ponuda u smislu niže navedenih kriterija:
1) cijena učešće 70%
2) kvalitet robe učešće 30%

IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG
TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
Primjenjivat će se.

IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE
DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbijediti do 11. 04. 2007. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 58,50 KM.

IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
(član 8. ZJN)
Ponuda i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom koje ponuđač i ugovorni organ razmijene biće na jednom od službenih jezika u BiH.

IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA
ZA
UČEŠĆE

18. 04. 2007. godine do 11,00 časova

IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
Do 18. 06. 2007. godine ili 2 mjeseca ili 60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda

IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
(član 33. ZJN, član 13. UPZ)
18. 04. 2007. godine, Banja Luka, Mladena Stojanovića 8 - tender sala

Dio V: DODATNE INFORMACIJE


V.1. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE
Dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom u periodu od 17. 03. 2007. godine do 11. 04. 2007. godine od 7,30 do 15,30 časova.
Tenderska dokumentacija može se preuzeti na navedenoj adresi naručioca nakon plaćanja nepovratnog iznosa od 58,50 KM ili ekvivalentnog iznosa u drugoj konvertibilnoj valuti.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj: 56209900004057-60 kod NLB Razvojne Banke a.d. Banja Luka, a uplate iz inostranstva u drugoj konvertibilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: NLB RAZVOJNA BANKA AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom "Tenderska dokumentacija broj 497 - Nabavka tonera, kertrixa, sastavnih dijelova za računare i sredstava za održavanje higijene".
Dokumentacija će nakon uplate i na osnovu zahtjeva biti odmah otpremljena kurirskom ili preporučenom poštom, ali u tom slučaju naručilac ne prihvata odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi dokumentacije.

V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA
U obzir će se uzeti ponude koje stignu do 11,00 časova 18. 04. 2007. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće se uzeti u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.

V.3. OSTALE ODREDBE
"Telekom Srpske" a.d. Banja Luka ne snosi nikakve troškove ponuđača koje mogu imati u otvorenom postupku, te zadržava pravo da prihvati u potpunosti ili djelimično bilo koju ponudu, da bilo koju ponudu odbije, da poništi postupak nabavke u bilo kojem trenutku prije dodjele ugovora i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuđačima, niti je u obavezi objasniti razloge takve odluke.

Aneks A

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Direkcija za nabavku i magacinsko poslovanje, Vuka Karadžića 6
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: +387 51 222 402
Faks: +387 51 222 401
E-mail: s.jungic@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
(1-11-3456-07)

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: