Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(BiH) NABAVKA I PREDŠTAMPA KOVERATA, PAPIRA I TRANSPORTNIH KUTIJA ZA TELEFONSKE RAČUNE – "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE RS" A.D. BANJA LUKA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI BROJ 194 ROBE
Dio I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 387 51 240-100
Faks: +387 51 211-150
E-mail: ts.office@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2.
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.2.
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javno preduzeće
I.5.b na entitetskom nivou
Dio II: PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Robe
II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Ne
II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Nabavka i predštampa koverata, papira i transportnih kutija za telefonske račune
II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA
Nabavka i predštampa koverata, papira i transportnih kutija za telefonske račune
II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Isporuke će se vršiti sukcesivno na adresu: RJ TT Banja Luka, Mladena Stojanovića 8, 78000 Banja Luka.
II.7. PODJELA NA LOTOVE
Da, ponude se mogu dostavljati za jedan lot, nekoliko lotova i za sve lotove.
II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA?
(član 17. ZJN)
Ne
II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
12 mjeseci od dodjele ugovora
Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Sve ponude moraju biti propraćene osiguranjem od minimalno (dva) procenta ukupnog iznosa ponude.
III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16-17. UPZ)
Osiguranje ponude mora biti u obliku bankarske garancije čiji iznos ne može biti manji od 2.000,00 KM
III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
Ne traži se
III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Ne traži se
III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA
(član 23. ZJN)
- da pravno lice nema ograničenja po članu 23. Zakona o javnim nabavkama i članu 13. Zakona o javnim preduzećima (potrebni dokazi navedeni u tenderskoj dokumentaciji)
- da dostavi uvjerenje o izmirenim proeskim obavezama, ne starije od tri mjeseca od dana otvaranja ponuda
III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA
OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI
(član 24. ZJN)
- da priloži kopije originalnih dokumenata koji definišu organizacioni i/ili pravni status, tj. izvod iz registracije iz kojeg se vidi mjesto registracije, vlasnička struktura i djelatnost
III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I
FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
- da dostavi izvještaje o finansijskoj situaciji ponuđača, kao što su bilans stanja i bilans uspjeha za prethodnu godinu
- da dokaže pristup likvidnim sredstvima u iznosu od najmanje 10.000,00 KM
III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI
PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
- da prikaže uspješno izvršenje ugovora slične prirode i složenosti, kao i vrijednost prikazanih ugovora za protekle tri godine
Dio IV: POSTUPAK
IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni
IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
b) Ekonomski najpovoljnija ponuda u smislu niže navedenih kriterija:
1) cijena učešće 60%
2) kvalitet učešće 40%
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG
TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
Neće se cijeniti
IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE
DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbijediti do 22. 8. 2005. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 50,00 KM.
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
(član 8. ZJN)
Ponuda i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom koje ponuđač i ugovorni organ razmijene biće na jednom od službenih jezika u BiH
IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE
29. 8. 2005. godine do 11,00 časova
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
90 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda
IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
(član 33. ZJN, član 13. UPZ)
29. 8. 2005. godine
RJ TT Banja Luka, Mladena Stojanovića 8, tender sala u 11,30 časova
Dio V: DODATNE INFORMACIJE
V.1. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE
Dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom u periodu od 1. 8. 2005. godine do 22. 8. 2005. godine od 7,30 do 15,30 časova. Tenderska dokumentacija može se preuzeti na navedenoj adresi naručioca nakon plaćanja nepovratnog iznosa od 50,00 KM ili ekvivaletnog iznosa u drugoj konvertibilnoj valuti.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj 56209900004057-60 kod Razvojne banke Jugoistočne Evrope a.d. Banja Luka, a uplate iz inostranstva u drugoj konvertibilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA JUGOISTOČNE EVROPE AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000 USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom "Tenderska dokumentacija broj 194 - nabavka i predštampa koverata, papira i transportnih kutija za telefonske račune"
Dokumentacija će nakon uplate i na osnovu zahtjeva biti odmah otpremljena kurirskom ili preporučenom poštom, ali u tom slučaju naručilac ne prihvata odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi dokumentacije.
V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA
U obzir će se uzeti ponude koje stignu do 11,00 časova 29. 8. 2005. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće se uzeti u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.
V.3. OSTALE ODREDBE
"Telekom Srpske" a.d. Banja Luka ne snosi nikakve troškove ponuđača koje mogu imati u otvorenom postupku, te zadržava pravo da prihvati u potpunosti ili djelimično bilo koju ponudu, da bilo koju ponudu odbije, da poništi postupak nabavke u bilo kojem trenutku prije dodjele ugovora i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuđačima, niti je u obavezi objasniti razloge takve odluke.
Aneks A
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Direkcija za nabavku i magacinsko poslovanje, kanc. broj 8, Vuka Karaxića 6
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: +387 51 222-400
Fax: +387 51 221-771
E-mail: br.bjelajac@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
(1-11/4728-G-05)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA