Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

(BiH) NABAVKA I MONTAŽA SDH OPTICKIH SISTEMA STM-1 NIVOA – "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka

Izvor: Glas Srpske, 11.07.2005.


BOSNA I HERCEGOVINA REPUBLIKA SRPSKA
TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE A.D. BANjA LUKA

U skladu sa clanom 19. i 20. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine («Službeni glasnik BiH», broj 49/04) i clana 56 Statuta «Telekomunikacije Republike Srpske» a.d. Banja Luka, objavljuje:

OBAVJEŠTENjE O NABAVCI BR. 190
NABAVKA I MONTAŽA SDH OPTICKIH SISTEMA STM-1 NIVOA

I. UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
“Telekomunikacije Republike Srpske” a.d. Banja Luka
Kralja Petra I Karadordevica 93
78000 Banja Luka
Republika Srpska, Bosna i Hercegovina
Identifikacijski broj: 1772902
broj telefona: +387 51 240 100
broj faksa: +387 51 211 150
e-mail: ts.office@telekomsrpske.com
web: www.telekomsrpske.com
I. 2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE “Telekomunikacije Republike Srpske” a.d. Banja Luka
Projektna implementaciona jedinica, kancelarija br.8
Vuka Karadžica 6
78000 Banja Luka
Republika Srpska, Bosna i Hercegovina
broj telefona: +387 51 240 120
broj faksa: +387 51 211 227
e-mail: tenders@telekomsrpske.com
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA Kao pod I.2
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLjAJU PONUDE Kao pod I.2
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA Javno preduzece na entitetskom nivou.

II. PREDMET UGOVORA II.1. VRSTA UGOVORA
Nabavka i instalacija roba
II.2. ZAKLjUCENjE OKVIRNOG SPORAZUMA Nije predvideno
II.3. NAZIV POD KOJIM JE UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA Nabavka i montaža SDH optickih sistema STM-1 nivoa
II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA Nabavka i montaža SDH optickih sistema STM-1 nivoa
II.5. UKUPNA KOLICINA Kolicine su navedene u tenderskoj dokumentaciji
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA:
DDU, Banja Luka
II.7. PODJELA NA LOTOVE Nije izvršena podjela na LOT-ove
II.8. PRIHVATLjIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA Alternativne ponude nisu dozvoljene.
II.9. TRAJANjE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENjA 4 mjeseca od dodjele ugovora

III. PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNICKE INFORMACIJE
III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU
Garancija za ponudu treba biti 2% od vrijednosti ponude, a najmanje 2.000,00 KM
III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU Osiguranje ponude mora biti u obliku bankarske garancije
III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENjE UGOVORA 10 (deset) % od vrijednosti ugovora
III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARNCIJOM ZA IZVRŠENjE UGOVORA Bice u valuti ugovora ili u drugoj slobodno konvertibilnoj valuti prihvatljivoj za Ugovornog organa i bice u jednoj od sledecih formi:
a) garancija banke ili neopozivi akreditiv koji je izdala renomirana banka locirana u zemlji Ugovornog organa ili u inostranstvu, prihvatljiva za Ugovornog organa, u formi definisanoj u tenderskoj dokumentaciji i
b) blagajnicki ili ovjereni cek
III.5. USLOVI UCEŠCA – LICNA SITUACIJA Da pravno lice nema ogranicenja po clanu 23. Zakona o javnim nabavkama i clanu 13. Zakona o javnim preduzecima. Potrebni dokazi navedeni su u tenderskoj dokumentaciji.
III.6. USLOVI ZA UCEŠCE – SPOSOBNOST ZA OBAVLjANjE PROFESIONALNE
DJELATNOSTI
1) Izvod iz sudskog registra sa svim prilozima
2) Izjavu da preduzecu ili licu ovlaštenom za zastupanje i predstavljanje preduzeca nije izrecena bilo koja mjera zbog povrede:
a) poslovnih obicaja;
b) ugovornih obaveza;
v) nelojalne konkurencije
III.7. USLOVI ZA UCEŠCE – EKONOMSKA I FINANSIJSKA PODOBNOST 1) Finansijski izvještaj o poslovanju za 2004.godinu:
a) Bilans stanja,
b) Bilans uspjeha.
2) Dokaže pristup ili raspoloživost likvidnim sredstvima, neopterecenim
nekretninama ili drugim finansijskim sredstvima u iznosu od najmanje
50.000,00 KM
III.8. USLOVI ZA UCEŠCE – TEHNICKA I/ILI PROFESIONALNA SPOSOBNOST 1) Da prikaže uspješno izvršenje projekata slicne prirode i složenosti, kao i vrijednosti prikazanih projekata za protekle tri godine;
2) Podatke da ponudac, ukljucujuci proizvodace opreme ili robe, ima finansijske, tehnicke i proizvodne mogucnosti i sposobnosti potrebne za
realizaciju predmeta Ugovora;
3) Ovlaštenje proizvodaca robe, ako ponudac nudi robu koju ne proizvodi

IV. POSTUPAK
IV.1. VRSTA POSTUPKA
Ugovor se dodjeljuje putem otvorenog postupka.
IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA Izbor najpovoljnije ponude bice izvršen po kriterijumu najniže cijene tehnicki zadovoljavajuce ponude.
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMACEG Nije primjenljivo
IV.4. USLOVI ZA DOBIJANjE TENDERSKE DOKUMENTACIJE Tenderska dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom do 15.08.2005. godine od 7:30 do 15:30 na adresi Ugovornog organa navedenu kao u I.2. nakon placanja nepovratnog iznosa od 300,00 KM ili ekvivalentnog iznosa u drugoj konvertibilnoj valuti.
Uplate u KM se mogu izvršiti na racun broj: 56209900004057-60 kod Razvojne Banke Jugoistocne Evrope a.d. Banja Luka, a uplate iz inostranstva u drugoj konvertibilnoj valuti na:
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA JUGOISTOCNE EVROPE
AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN, GERMANY
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist “Telekoma Srpske” a.d. Banja Luka sa naznakom: “Tenderska dokumentacija br. 190 – Nabavka i montaža SDH optickih sistema STM-1 nivoa”. Dokumentacija ce nakon uplate i na osnovu zahtjeva biti odmah otpremljena kurirskom ili preporucenom poštom, ali u tom slucaju Ugovorni organ ne prihvata odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi dokumentacije.
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE Ponuda i svi dokumenti i korespodencija u vezi sa ponudom koje ponudac i Ugovorni organ razmjene bice za domace ponudace na jednom od službenih jezika BiH, a za inostrane ponudace na engleskom jeziku
IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA U obzir ce se uzeti ponude koje budu primljene na adresi navedenoj kao u I.2. do 11. casova 22.08.2005. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka nece se uzeti u razmatranje i bice vracene ponudacu neotvorene.
IV.7. MINIMALNI ROK VAŽENjA PONUDE KOJI JE PONUDAC DUŽAN OBEZBIJEDITI
Ponude trebaju ostati validne u periodu od 60 (šezdeset) kalendarskih dana od nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda.
IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANjA PONUDA Otvaranje ponuda ce se obaviti u prostorijama ugovornog organa na adresi navedenoj kao u I.2, dana 22.08.2005. godine sa pocetkom u 11 casova.
V. DODATNE INFORMACIJE "Telekom Srpske" a.d. Banja Luka ne snosi nikakve troškove ponudaca koje mogu imati u otvorenom postupku, te zadržava pravo da prihvati u potpunosti ili djelimicno bilo koju ponudu, da bilo koju ponudu odbije, da poništi postupak nabavke u bilo kojem trenutku prije dodjele ugovora i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponudacima, niti je u obavezi objasniti razloge takve odluke.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: