Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(BiH) NABAVKA I MONTAŽA NAMJEŠTAJA - Telekomunikacije Republike Srpske a.d. Banja Luka
BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE"A.D. BANJA LUKA
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 332
ROBE
RADOVI
Dio I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-100
Faks: 051/211-150
E-mail: ts.office@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2.
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.2.
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javno preduzeće
I.5.b na entitetskom nivou
Dio II: PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Robe
Radovi
II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Ne
II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Nabavka i montaža namještaja za Kontakt centar Prijedor
II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA
Nabavka i montaža namještaja za opremanje Kontakt centra Prijedor
II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Specifikacija tražene robe navedena u tenderskoj dokumentaciji
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
PJ Prijedor
II.7. PODJELA NA LOTOVE
Ne
II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA?
(član 17. ZJN)
Ne
II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
30 dana od dodjele ugovora
Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Sve ponude moraju biti propraćene osiguranjem od minimalno 2% vrijednost ponude, u vidu bankarske garancije čiji iznos ne može biti manji od 2.000,00 KM
III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16.-17. UPZ)
Ne traži se
III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
Potrebno je dostaviti bankarsku garanciju za dobro izvršenje posla u iznosu od 10% od vrijednosti ugovora
III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Ne traži se
III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA
(član 23. ZJN)
Da pravno lice nema ograničenja po članu 23. Zakona o javnim nabavkama i člana 13. Zakona o javnim preduzećima
III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA
OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI
(član 24. ZJN)
Da priloži izvod iz registracije preduzeća sa svim prilozima
III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I
FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
Da dostavi izvještaje o finansijskoj situaciji ponuđača, kao što su bilans stanja i bilans uspjeha za 2005. godinu
III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI
PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
Dostaviti referenc listu izvršenih ugovora slične prirode i složenosti kao i vrijednost tih ugovora za protekle tri godine
Dio IV: POSTUPAK
IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni
IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
b) Ekonomski najpovoljnija ponuda po pitanju niže navedenih kriterija:
1) cijena učešće 90%
2) rok isporuke učešće 10%
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG
TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
Primjeniće se preferencijalni faktor za robe proizvedene u BiH, u visini od 15% prema uslovima datim u tenderskoj dokumentaciji.
IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE
DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbijediti do 12. 6. 2006. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 30,00 KM.
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
(član 8. ZJN)
Ponuda i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom koje ponuđač i ugovorni organ razmijene biće na jednom od službenih jezika u BiH
IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA ZA
UČEŠĆE
19. 6. 2006. godine do 11,00 časova
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
90 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda
IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
(član 33. ZJN, član 13. UPZ)
19. 6. 2006. godine
Sektor nabavke, kancelarija broj 15, Vuka Karadžića 6, Banja Luka u 11,30 sati
Dio V: DODATNE INFORMACIJE
V.1. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE
Tenderska dokumentacija će biti dostavljena zainteresovanim ponuđačima u roku od tri dana od prijema pisanog zahtjeva sa punim nazivom i adresom ponuđača, brojem telefona i telefaksa, poreskim brojem (poreski broj trebaju navesti samo ponuđači registrovani u BiH) i imenom i prezimenom lica koje će preuzeti dokumentaciju ili naznaku da se dokumentacija dostavi kurirskom ili preporučenom poštom. Uz zahtjev treba priložiti kopiju dokaza o uplati naknade od 30,00 KM za ponuđače registrovane u BiH ili 13,00 evra za ponuđače registrovane u inostranstvu. Iznos naknade za ponuđače registrovane u BiH sadrži PDV. Zahtjevi trebaju biti dostavljeni poštom ili telefaksom i primljeni na adresi navedenoj pod I.2. najkasnije sedam dana prije krajnjeg datuma određenog za podnošenje ponuda. Ponuđačima će nakon uplate naknade za tendersku dokumentaciju biti dostavljena poreska faktura u roku od sedam dana primitka uplate.
U slučaju slawa tenderske dokumentacije kurirskom ili preporučnom poštom Telekom Srpske ne snosi odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj 56209900004057-60 kod Razvojne banke Jugoistočne Evrope a.d. Banja Luka, a uplate iz inostranstva u evrima ili drugoj konverbitilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA
JUGOISTOČNE EVROPE
AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom "Tenderska dokumentacija broj 332- Nabavka i montaža namještaja za Kontakt centar Prijedor"
V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA
U obzir će se uzeti ponude koje budu primljene na protokolu Telekoma Srpske na adresi navedenoj pod tačkom I.2. do 11,00 časova 19. 6. 2006. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće biti uzete u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.
V. 3. OSTALE ODREDBE
Zainteresovani ponuđači mogu prije donošenja odluke o otkupu pregledati tendersku dokumentaciju na adresi navedenoj pod I.2.
Ponude će moći podnijeti samo oni ponuđači koji dostave pisani zahtjev i uplate naknadu za tendersku dokumentaciju.
Aneks A
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Vuka Karadžića 6, Direkcija za nabavku i magacinsko poslovanje broj 8
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/222-400
Faks: 051/221-771
E-mail: br.bjelajac@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
(1-11-6212-06)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA