Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(BiH) NABAVKA I MONTAŽA KLIMA UREĐAJA - Telekomunikacije Republike Srpske - Banja Luka
BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE" a.d. BANJA LUKA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI BROJ 225
ROBE
Dio I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-100
Faks: 051/211-150
E-mail: ts.office@telekomsrpske.com.
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2.
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.2.
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javno preduzeće
I.5.b na entitetskom nivou
Dio II: PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Robe
II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Ne
II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Nabavka broj 225 - Nabavka i montaža klima uređaja za bazne stanice
II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA
Nabavka i montaža klima uređaja za bazne stanice
II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II.7. PODJELA NA LOTOVE
Ne
II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA? (član 17. ZJN)
Ne
II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
18 mjeseci od dodjele ugovora
Započinje od datuma obavijesti o prihvatanju ponude, a završava tehničkim prijemom
Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Sve ponude moraju biti propraćene osiguranjem od minimalno 2 (dva) procenta ukupnog iznosa ponude, a najmanje 2.000,00 KM.
III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16.-17. UPZ)
Osiguranje ponude mora biti u obliku bankarske garancije kao što je naznačeno u tenderskoj dokumentaciji.
III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
10 (deset) % od vrijednosti ugovora, a nakon isporuke garancija će biti smanjena na 2 (dva) % od vrijednosti ugovora do isteka garantnog roka
III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA (član 23. ZJN)
Da pravno lice nema ograničenja po čl. 23. Zakona o javnim nabavkama i čl. 13. Zakona o javnim preduzećima:
1) potvrde o izmirenim porezima na promet, imovinu, lična primanja zaposlenih i dobit ne starije od tri mjeseca
2) potvrde o izmirenim doprinosima za penzijsko-invalidsko i zdravstveno osiguranje, ne starije od tri mjeseca i
3) izjava u skladu sa tačom 1. 8. dokumentacije
III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI (član 24. ZJN)
1) kopija rješenja o registraciji preduzeća sa svim prilozima
2) referenc lista projekata slične prirode u protekle tri godine, sa nazivom naručioca i vrijednostima tih projekata
III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
1) bilans stanja i bilans uspjeha za 2004. godinu i
2) da priloži dokaz o pristupu ili raspoloživosti likvidnim sredstvima u iznosu od najmanje 10.000,00 KM
III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
1) licenca za izvođenje traženih radova
2) spisak zaposlenih radnika sa kvalifikacijama, ne stariji od tri mjeseca, ovjeren od strane PIO, i
3) ovlaštenje proizvođača robe, ako ponudi robu koju ne proizvodi prema priloženom obrascu, tačka 1.6. dokumentacije
Dio IV: POSTUPAK
IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni
IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
a) Samo najniža cijena
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
U skladu sa odredbama Uputstva o primjeni Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH", 3/05) i Odlukom o obaveznom korištenju preferencijalnog tretmana domaćeg u postupku javnih nabavki "Službeni glasnik BiH", broj 50/05, od 26. jula 2005. godine)
IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbijediti do 16. 12. 2005. godine
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 100,00 KM.
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE (član 8. ZJN)
Ponuda i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom koje ponuđač i ugovorni organ razmijene biće na jednom od službenih jezika BiH. Ponuđači registrovani u inostranstvu mogu podnijeti ponude na engleskom jeziku.
IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE
22. 12. 2005. godine do 11,00 sati
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda
IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA (član 33. ZJN, član 13. UPZ)
22. 12. 2005. godine
Na adresi navedenoj pod tačkom I.2.
Dio V: DODATNE INFORMACIJE
V.1. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE
Dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom u periodu od 21. 11. do 16. 12. 2005. godine od 7,30 do 15,30 časova na adresi ugovornog organa navedenoj pod tačkom I.2. nakon plaćanja nepovratnog iznosa od 100,00 KM ili ekvivalentnog iznosa u drugoj konvertibilnoj valuti.
Dokumentacija će nakon uplate, a na osnovu zahtjeva biti odmah otpremljena kurirskom ili preporučenom poštom.
U slučaju dostave poštom ugovorni organ ne prihvata odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi dokumentacije.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj 56209900004057-60 kod Razvojne Banke Jugoistočne Evrope a.d. Banja Luka, a uplate iz inostranstva u drugoj konvertibilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA JUGOISTOČNE EVROPE AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom "Tenderska dokumentacija broj 225" "Nabavka i montaža klima uređaja za bazne stanice".
V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA
U obzir će se uzeti ponude koje budu primljene na protokolu Telekoma Srspke na adresi navedenoj pod tačkom I.2. do 11 časova 22. 12. 2005. godine
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće biti uzete u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.
V.3. OSTALE ODREDBE
Zainteresovani ponuđači mogu pregledati tendersku dokumentaciju prije otkupa na adresi navedenoj pod I.2.
(1-11-9883-G-05)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA