Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

(BiH) NABAVKA I IMPLEMENTACIJA SISTEMA MONITORISANJA KOJI UKLJUČUJE SISTEM ZA NADZOR SS7 SIGNALIZACIJE U FIKSNOJ MREŽI I SISTEM ZA NADZOR IP BAZIRANIH SERVISA - Telekomunikacije Republike Srpske a.d. Banja Luka

Izvor: Službeni glasnik BiH, 07.08.2006.


BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE" A.D. BANJA LUKA

OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 391
ROBE

Dio I: UGOVORNI ORGAN


I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-100
Fax: 051/211-150
E-mail: ts.office@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A

I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2.

I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.2.

I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javno preduzeće
I.5.b na entitetskom nivou

Dio II: PREDMET UGOVORA


II.1. VRSTA UGOVORA
Robe

II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Ne

II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Nabavka broj 391 - Implementacija Sistema monitorisanja koji uključuje Sistem za nadzor "SS7" signalizacije u fiksnoj mreži i Sistem za nadzor "IP" baziranih servisa

II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA

Implementacija Sistema monitorisanja koji uključuje Sistem za nadzor "SS7" signalizacije u fiksnoj mreži i Sistem za nadzor "IP" baziranih servisa, LOT 1: Sistem monitorisanja koji uključuje Sistem za nadzor "SS7" signalizacije u fiksnoj mreži i LOT 2: Sistem za nadzor "IP" baziranih servisa.

II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

II.7. PODJELA NA LOTOVE
Da, ponude se mogu dostavljati za jedan lot, nekoliko lotova i sve lotove.

II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA?
(član 17. ZJN)
Ne

II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
6 (šest) mjeseci od dodjele ugovora
Započinje od datuma obavijesti o prihvatanju ponude i završava tehničkim prijemom.

Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Sve ponude moraju biti propraćene osiguranjem od minimalno 2 (dva) procenta ukupnog iznosa ponude, a najmanje 2.000,00 KM.

III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16 - 17. UPZ)
Osiguranje ponude mora biti u obliku bankarske garancije kao što je naznačeno u tenderskoj dokumentaciji.

III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
10 (deset)% od vrijednosti ugovora, a nakon isporuke garancija će biti smanjena na 2 (dva)% od vrijednosti ugovora do isteka garantnog roka

III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA
(član 23. ZJN)
Da pravno lice nema ograničenja po članu 23. Zakona o javnim nabavkama i članu 13. Zakona o javnim preduzećima što se dokazuje slijedećim dokumentima:
1. potvrdu da pravno lice nije predmet postupka za proglašenje stečaja
2. potvrde o izmirenim porezima za koje je ponuđač poreski obveznik, ne starije od tri mjeseca
3. potvrde o izmirenim doprinosima za penzijsko-invalidsko i zdravstveno osiguranje, ne starije od tri mjeseca
4. izjavu u skladu sa tačkom 1.8. dokumentacije

III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA
OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI
(član 24. ZJN)
1. kopija rješenja o registraciji preduzeća sa svim prilozima
2. referenc listu projekata slične prirode u protekle tri godine, sa naznakom naručioca i vrijednostima tih projekata

III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I
FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
1. bilans stanja i bilans uspjeha za 2005. godinu
2. da priloži dokaz o pristupu ili raspoloživosti likvidnim sredstvima, u formi izjave poslovne banke, u iznosu od najmanje 50.000,00 KM

III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI
PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
1. licencu za izvođenje radova u telekomunikacijama; ukoliko ponuđač ne posjeduje takvu licencu, mora navesti podugovarače koji takvu licencu posjeduju, sa izjavom podugovarača da prihvata angažovanje po Nabavci broj 391 i kopijom licence podugovarača
2. spisak zaposlenih radnika sa kvalifikacijama, ne stariji od tri mjeseca
3. ovlaštenje proizvođača robe, ako ponudi robu koju ne proizvodi prema priloženom obrascu tačka 1.6. dokumentacije

Dio IV: POSTUPAK


IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni

IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
a) Samo najniža cijena

IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG
TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
U skladu sa odredbama Upustva o primjeni Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH", broj 3/05) i Odlukom o obaveznom korištenju preferencijalnog tretmana domaćeg u postupku javnih nabavki ("Službeni glasnik BiH", broj 50/05 od 26. jula 2005. godine)

IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE
DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbijediti do 18. 9. 2006. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 500,00 KM.

IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
(član 8. ZJN)
Ponuda, svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom koje ponuđač i ugovorni organ razmijene biće na jednom od službenih jezika u BiH.
Ponuđači regstrovani u inostranstvu mogu podnijeti ponude na engleskom jeziku.

IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA
ZA
UČEŠĆE

18. 9. 2006. godine do 11,00 časova

IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda

IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
(član 33. ZJN, član 13. UPZ)
18. 9. 2006. godine, na adresi navedenoj pod tačkom I.2.

Dio V: DODATNE INFORMACIJE


V.1. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE
Tenderska dokumentacija će biti dostavljena zainteresovanim ponuđačima u roku od tri dana od prijema pisanog zahtjeva sa punim nazivom i adresom ponuđača, brojem telefona i telefaksa, poreskim brojem (poreski broj trebaju navesti samo ponuđači registrovani u BiH) i imenom i prezimenom lica koje će preuzeti dokumentaciju ili naznaku da se dokumentacija dostavi kurirskom ili preporučenom poštom. Uz zahtjev treba priložiti kopiju dokaza o uplati naknade od 500,00 KM za ponuđače registrovane u BiH ili 255,00 evra za ponuđače registrovane u inostranstvu. Iznos naknade za ponuđače registrovane u BiH sadrži PDV. Zahtjevi trebaju biti dostavljeni poštom ili telefaksom i primljeni na adresi navedenoj pod I.2. najkasnije sedam dana prije krajnjeg datuma određenog za podnošenje ponuda. Ponuđačima će nakon uplate naknade za tendersku dokumentaciju biti dostavljena poreska faktura u roku od sedam dana primitka uplate.
U slučaju slawa tenderske dokumentacije kurirskom ili preporučnom poštom Telekom Srpske ne snosi odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj 56209900004057-60 kod NLB Razvojne banke a.d. Banja Luka, a uplate iz inostranstva u EURO ili drugoj konvertibilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902 NLB
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA AD,
BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom "Tenderska dokumentacija broj 391 - Implementacija Sistema monitorisanja koji uključuje Sistem za nadzor "SS7" signalizacije u fiksnoj mreži i Sistem za nadzor "IP" bazirnih servisa"

V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA

U obzir će se uzeti ponude koje budu primljene na protokolu Telekoma Srpske na adresi navedenoj pod tačkom I.2. do 11,00 časova 18. 9. 2006. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće biti uzete u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.
V. 3. OSTALE ODREDBE
Zainteresovani ponuđači mogu prije donošenja odluke o otkupu pregledati tendersku dokumentaciju na adresi navedenoj pod I.2.
Ponude će moći podnijeti samo oni ponuđači koji dostave pisani zahtjev i uplate naknadu za tendersku dokumentaciju.

Aneks A

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Vuka Karadžića 6, Služba za tenderske postupke, kancelarija broj 8
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-120
Faks: 051/211-227
E-mail: tenders@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
_________________

PROCUREMENT NOTICE NO. 391
Delivery and implementation of
SS7 signalisation network monitoring system and
Monitoring system of IP based services
SUPPLIES
Section: I: CONTRACTING AUTHORITY

I.1. OFFICIAL NAME AND ADDRESS OF THE CONTRACTING AUTHORITY
Organization: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Address: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Postal code: 78000
Town: Banja Luka
ID number: 1772902
Telephone: +387 51 240 100
Fax: +387 51 211 150
Electronic mail (e-mail): ts.office@telekomsrpske.com
Internet address (URL): www.telekomsrpske.com

I.2. ADDRESS TROM WHICH FURTHER INFORMATION CAN BE OBTAINED
See Annex A

I.3. ADDRESS FROM WHICH DOCUMENTATION CAN BE OBTAINED
As in I.2.

I.4. ADDRESS TO WHICH TENDERS/REQUEST TO PARTICIPATE MUST BE SENT
As in I.2.

Section II: SUBJECT OF THE CONTRACT

II.4. DESCRIPTION OF THE SUBJECT OF THE
CONTRACT
Delivery and implementation of SS7 signalisation network monitoring system and Monitoring system of IP based services:
LOT 1 SS7 signalisation network monitoring system
LOT 2 Monitoring system of IP based services

Section III: LEGAL, ECONOMIC AND TECHNICAL INFORMATION


III.1. AMOUNT OF TENDER SECURITY (art. 16 PPL)
Tender security shall be 2 (two) % of the tender amount, minimum 2.000 KM.

III.3. AMOUNT OF PERFORMANCE SECURITY (art. 16 PPL)
Performance Security in the amount of 10 (ten) % of Contract Price. After completion of deliveries amount o Performance Security will be reduced to 2 (two) % of Contract Price.
III.5. CONDITIONS FOR PARTICIPATION - PERSONAL SITUATION (art. 23 PPL)
Legal entity must satisfy conditions stated in Article 23 of Law on Public Procurement and Article 13 of Law Public Enterprises. Required documents stated in tender documentation:
1. Certiticate that the Tenderer is not subject of the bankruptcy proceedings;
2. Certificate on fulfilled obligations relating to the payment of the responsible taxes, not older than 3 months;
3. Certificate on fulfilled obligations relating to the payment of social security and pension fund contributions, not older than 3 months;
4. Declaration pursuant to para. 1.8 of the Documentation.
III.6. CONDITIONS FOR PARTICIPATION - SUITABILITY TO PURSUE PROFESSIONAL ACTIVITY (art. 24 PPL)
1. Copy of the Certificate on Company Registration with all the appendices;
2. Reference list showing execution of contracts of a similar nature and complexity as njell as the value the contracts listed for the last three years;
III.7. CONDITIONS FOR PARTICIPATION - ECONOMIC AND FINANCIAL STANDING (art. 25 PPL)
1. Audited reports on the financial standing of the tenderer, such as profit and loss statements and balance sheet 2005 year;
2. Declaration of the bank that demonstrate access to financial means amounting at least 50.000,00 KM
III.8. CONDITIONS FOR PARTICIPATION - TECHNICAL AND/OR PROFESSIONAL ABILITY (art. 26 PPL)
1. Licence for execution of the telecommunications works. If tenderer has no required licence, he must engage subcontractor having required licence, with declaration of the subcontractor accepting engagement relating to Procurement No. 391, with above mentioned licence attached;
2. List of employees with qualification, not older than 3 months;
3. Manufacturer Authorisation if Tenderer is not manufacturer of the offered goods, pursuant to para. 1.6 of the Documentation
Section IV: PROCEDURE

IV.1. TYPE OF PROCEDURE
Open
IV.6. DEADLINE FOR SUBMISSION OF TENDERS
Tenders must be received on or before 18. 9. 2006 by 11:00 AM local time.
The tenders received after the time and date specified above will not be accepted and will be returned unopened to the tenderer.
Sealed tenders with mark: "Procurement Notice No. 391-Delivery and implementation of SS7 signalisation network monitoring system and Monitoring system of IP based services, DO NOT OPEN" to deliver at the address:
Telekomunikacije Republike Srpske a.d. Banja Luka
Sector for Procurement
Vuka Karadžića 6
78000 Banja Luka
Republika Srpska, Bosna i Hercegovina

IV.8. DATE AND PLACE OF TENDER OPENING
Tender opening is public and Tenders will be opened at the address specified in I.2.on 18. 9. 2006. by 11:00 AM in the presence of those tenders representatives who choose to attend.
Section V: ADDITONAL INFORMATION
V.1. TAKING OVER OF THE TENDER DOCUMENTS
Tender documents will be delivered three days after receiving of the written request containing following data: name and address of the tenderer, telephone and fax number. VAT number (only for tenderers registered in BiH) and name of the person who will take over documents or request for delivery of documents by mail. Request should be accompanied with proof of payment of a non-refundable fee of 500,00 KM (VAT included) for the tenderers registered in BiH or 255 EUR for the tenderers registered outside the Purchaser`s country.
Request for the tender documents must be received by fax or mail on address written in para. 1.2 at least seven days before tender opening. Corresponding invoices consent tender fee will be sent to the tenderer seven days after receiving of the payment.
If tender documents is dispatched by courier or registered mail, Telekom Srpske does not accept liability for its loss or late delivery.
Payment is to be made to the account of Telekom Srpske a.d. Banja Luka at:
NLB Razvojna Banka a.d. Banja Luka, account No. 56209900004057-60 for tenderers registered in the Purchaser`s country, and outside the Purchaser`s country.
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: NLB RAZVOJNA BANKA
AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN,
GERMANY
SWIFTCODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
in favour of: Telekom Srpske a.d. Banja Luka
under reference: Tender Package No. 39: Delivery and implementation of SS7 signalisation network monitoring system and Monitoring system of IP based services
V.2. DEADLINE FOR SUBMISSION TENDERS
Only tenders received on or before 18. 9. 2006 by 11:00 AM local time the latest will be taken in to consideration.
The tenders received after the time and date specified above will not be accepted and will be returned unopened to the tenderer.
V.3. OTHER
Prospective tenderers may obtain further information from, and inspect and acquire the tender documents at Sector for Procurement of "Telekom Srpske" a.d. Banja Luka (office No. 8), Vuka Karadžića 6, Banja Luka.
Only the Tenderers that purchase the tender documents will be eligible to submit their tenders.
Annex A

I.2. ADDRESS TROM WHICH FURTHER
INFORMATION CAN BE OBTAINED
Organization: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Address: Sector for Procurement, office No. 8, Vuka Karadžića 6
Postal code: 78000
Town: Banja Luka
ID number: 1772902
Telephone: +387 51 240 120
Fax: +387 51 211 227
Electronic mail (e-mail): tenders@telekomsrpske,com
Internet address (URL): www.telekomsrpske.com
(1-11-10042-06)

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: