Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

(BiH) NABAVKA CLL TERMINALA I DODATNE OPREME - "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka

Izvor: Službeni glasnik BiH, 27.02.2006.


BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE" AD
BANJA LUKA


OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 261
ROBE

Dio I: UGOVORNI ORGAN


I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-100
Faks: 051/211-150
E-mail: ts.office@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A

I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2.

I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.2.

I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javno preduzeće
I.5.b na entitetskom nivou

Dio II: PREDMET UGOVORA


II.1. VRSTA UGOVORA
Robe

II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Ne

II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Nabavka broj 261 - "Nabavka CLL terminala i dodatne opreme"

II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA

Nabavka CLL terminala i dodatne opreme

II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

II.7. PODJELA NA LOTOVE
Ne, ponude se mogu dostavljati samo za jedan lot.

II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA?
(član 17. ZJN)
Ne

II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
60 dana od dodjele ugovra
Započinje od datuma potisivanja ugovora i završava tehničkim prijemom projekta.

Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Sve ponude moraju biti propraćene osiguranjem od minimalno 2 (dva) procenta ukupnog iznosa ponude, a najmanje 2.000,00 KM

III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16 - 17. UPZ)
Osiguranje ponude mora biti u obliku bankarske garancije kao što je naznačeno u tenderskoj dokumentaciji.

III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
10 (deset)% od vrijednosti ugovora, a nakon isporuke garancija će biti smanjena na 2 (dva) % od vrijednosti ugovora do isteka garntnog roka

III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA
(član 23. ZJN)
Da pravno lice nema ograničenja po članu 23. Zakona o javnim nabavkama i članu 13. Zakona o javnim preduzećima.
Potrebni dokazi navedeni u tenderskoj dokumentaciji

III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA
OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI
(član 24. ZJN)
1. ovlaštenje proizvođača
2. izvod iz registrcje preduzeća sa svim prilozima

III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I
FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
1. izjavu poslovne banke o pristupu likvidnim sredstvima u iznosu od najmanje 50.000,00 KM
2. bilans stanja i bilans i uspjeha za prethodnu godinu

III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI
PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
1. da dostvi referenc listu izvršenih ugovora slične prirode i složenosti sa količinama i vrijednošću tih ugovora za protekle tri godine
2. da dostavi izjavu o zemlji porijekla robe koju nudi

Dio IV: POSTUPAK


IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni

IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
b) Ekonomski najpovoljnija ponuda po pitanju niže navedenih kriterija:
1. cijena 80 bodova
2. rok isporuke 10 bodova
3. garantni rok 10 bodova

IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG
TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
Biće primijenjen preferencijalni faktor za robe proizvedene u BiH u visini od 15% prema uslovima datim u tenderskoj dokumentaciji.

IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE
DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbijediti do 10. 4. 2006. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 351,00 KM.

IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
(član 8. ZJN)
Ponuda i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom koje ponuđač i ugovorni organ razmijene biće na jednom od službenh jezika u BiH ili na engleskom jeziku.

IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA
ZA UČEŠĆE
10. 4. 2006. godine do 11,00 časova.

IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda.

IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
(član 33. ZJN, član 13. UPZ)
10. 4. 2006. godine, na adresi navedenoj pod tačkom I.2.

Dio V: DODATNE INFORMACIJE


V.1. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE
Tenderska dokumentacija će biti dostavljena zainteresovanim ponuđačima u roku od tri dana od prijema pisanog zahtjeva sa punim nazivom i adresom ponuđača, brojem telefona i telefaksa, poreskim brojem (poreski broj trebaju navesti samo ponuđači registrovani u BiH) i imenom i prezimenom lica koje će preuzeti dokumentaciju ili naznaku da se dokumentacija dostavi kurirskom ili preporučenom poštom. Uz zahtjev treba priložiti kopiju dokaza o uplati naknade od 351,00 KM za ponuđače registrovane u BiH ili 180,00 evra za ponuđače registrovane u inostranstvu. Iznos naknade sadrži PDV. Zahtjevi trebaju biti dostavljeni poštom ili telefaksom i primljeni na adresi navedenoj pod I.2. najkasnije sedam dana prije krajnjeg datuma određenog za podnošenje ponuda. Ponuđačima će nakon uplate naknade za tendersku dokumentaciju biti dostavljena poreska faktura u roku od sedam dana primitka uplate.
U slučaju slawa tenderske dokumentacije kurirskom ili preporučnom poštom Telekom Srpske ne snosi odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj 56209900004057-60 kod Razvojne banke Jugoistočne Evrope a.d. Banja Luka, a uplate iz inostranstva u evrima ili drugoj konvertibilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA
JUGOISTOČNE EVROPE AD,
BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom "Tenderska dokumentacija broj 261: Nabavka CLL terminala i dodatne opreme"

V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA
U obzir će se uzeti ponude koje budu primljene na protokolu Telekoma Srpske na adresi navedenoj pod tačkom I.2. do 11,00 časova 10. 4. 2006. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće biti uzete u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.
V. 3. OSTALE ODREDBE
Zainteresovani ponuđači mogu prije donošenja odluke o otkupu pregledati tendersku dokumentaciju na adresi navedenoj pod I.2.
Ponude će moći podnijeti samo oni ponuđači koji dostave pisani zahtjev i uplate naknadu za tendersku dokumentaciju.

Aneks A

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Sektor za nabavke, kancelarija 8, Vuka Karadžića 6
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-120
Faks: 051/211-227
E-mail: tenders@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
_______________

PROCUREMENT NOTICE No. 261
PROCUREMENT OF CLL TERMINALS AND ADDITIONAL EQUIPMENT
Supplies

Section I: CONTRACTING AUTHORITY


I.1. OFFICIAL NAME AND ADDRESS OF THE
CONTRACTING AUTHORITY
Organization: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d.
Banja Luka
Address: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Postal code: 78000
Town: Banja Luka
ID number: 1772902
Telephone: +387 51 240 100
Fax: +387 51 211 150

I.2. ADDRESS FROM WHICH FURTHER INFORMATION CAN BE OBTAINED
See Annex A

I.3. ADDRESS FROM WHICH DOCUMENTATION CAN BE OBTAINED
As in I.2
I.4. ADRESS TO WHICH TENDERS/REQUEST TO PARTICIPATE MUST BE SENT
As in 1.2.

Section II: SUBJECT OF THE CONTRACT

II.4. DESCRIPTION OF THE SUBJECT OF THE CONTRACT:
Procurement of CLL terminals and additional equipment

Section III: LEGAL, ECONOMIC AND TECHNICAL INFORMATION


III.1. AMOUNT OF TENDER SECURITY (art. 16 PPL)
Tender security shall be 2 (two) % of the tender amount, minimum 2,000 KM.

III.3. AMOUNT OF PERFORMANCE SECURITY
(art. 16 PPL)
Performance Security in the amount of 10 (ten)% of Contract Price. After completion of deliveries amount of Performance Security will be reduced to 2 (two) % of Contract Price
III.5. CONDITIONS FOR PARTICIPATION - PERSONAL SITUATION (art. 23 PPL)
Legal entity must satisfy conditions stated in Article 23 of Law on Public Procurement and Article 13 Law on Public Enterprises. Required documents stated in tender documentation.
III.6. CONDITIOS FOR PARTICIPATION - SUITABILITY TO POURSUE PROFESSIONAL ACTIVITY (art. 24 PPL)
1. Manufacturer Authorisation
2. Documents that define organisational and/or legal status, i.e. excerpt from the Register where the place of registration, onjnership structure and the activities pursued are shown.
III.7. CONDITIONS FOR PARTICIPATION - ECONOMIC AND FINANCIAL STANDING (art. 25 PPL)
1. Declaration of the bank that demonstrate access to financial means amounting at least 50.000,00 KM
2. Audited reports on the financial standing of the tenderer, such as profit and loss statements and balance sheet for 2004 and 2005 year
III.8. CONDITIONS FOR PARTICIPATION - TECHNICAL AND/OR PROFESSIONAL ABILITY (art. 26. PPL)
1. Reference list showing execution of contracts of a similar nature and complexity as njell as the value of the contracts listed for the last three years.
2. Declaration about origin of offered goods.
Section IV: PROCEDURE

IV.1. TYPE OF PROCEDURE
Open
IV.6. DEADLINE FOR SUBMISSION OF TENDERS
Tenders must be received on or before 10. 4. 2006 by 11:00 AM local time.
The tenders received after the time and date specified above will not be accepted and will be returned unopened to the tenderer.
Sealed tenders with mark: "Procurement Notice No. 261 - Procurement of CLL terminals and additional equipment, DO NOT OPEN" to deliver at the address:
Telekomunikacije Republike Srpske a.d. Banja Luka
Sector for Procurement
Vuka Karadžića 6
78000 Banja Luka
Republika Srpska, Bosna i Hercegovina

IV.8. DATE AND PLACE OF TENDER OPENING
Tender opening is public and Tenders will be opened at the address sspecified in I.2. on 10. 4. 2006 by 11:00 AM in the presence of those tender`s representatives who choose to aftend.

Section V: ADDITIONAL Information

V.1. TAKING OVER OF THE TENDER DOCUMENTS
Tender documents will be delivered three days after receiving of the written request containing following data: name and address of the tenderer, telepehone and fax number, VAT number (only for tenderers registered in BiH) and name of the person who will take over documents or request for delivery of documents by mail. Request should be accompanied with proof of payment of a non-refundable fee (VAT included) of 351,00 KM for the tenderers registered in BiH or 180 EUR for the tenderers registered outside the Purchaser`s country.
Request for the tender documents must be received by fax or mail on address written in para. I.2. at least seven days before tender opening. Corresponding invoices consent tender fee will be sent to the tenderer seven days after receiving of the payment.
If tender documents is dispatched by courier or registered mail, Telekom Srpske does not accept liability for its loss or late delivery.
Payment is to be made to the account of Telekom Srpske a.d. Banja Luka at:
Razvojna banka Jugoistočne Evrope a.d. Banja Luka, account No. 56209900004057-60 for tenderers registered in the Purchaser`s country, and outside the Purchaser`s country,
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA
JUGOISTOČNE EVROPE AD,
BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
in favour of: Telekom Srpske a.d. Banja Luka
under reference: Tender Package No. 261: Procurement of CLL terminals and additional equipment
V.2. DEADLINE FOR SUBMISSION TENDERS
Only tenderers received on or before 10. 4. 2006. by 11:00 AM local time the latest will be taken in to consideration.
The tenders received after the time and date specified above will not be accepted and will be returned unopened to the tenderer.
V.3. OTHER
Prospective tenders may obtain further information from, and inspect, and acquire the tender documents at Project implementation unit of "Telekom Srpske" a.d. Banja Luka (office No. 8), Vuka Karadžića 6, Banja Luka.
Only the Tenderers that purchase the tender documents will be eligible to submit their tenders.
Annex A
I.2. ADRESS FROM WHICH FURTHER INFORMATION CAN BE OBTAINED
Organization: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Address: Sector for Procurement, office No 8 , Vuka Karadžića 6
Postal code: 78000
Town: Banja Luka
ID number: 1772902
Telephone: +387 51 240 120
Fax: +387 51 211 227
Electronic mail (email): tenders@telekomsrpske.com
Internet address (URL): www.telekomsrpske.com
(1-11-2205-06)

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: