Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(BiH) IZVOĐENJE RADOVA NA IZGRADNJI SPOJNIH PUTEVA U TK MREŽAMA, IZGRADNJI PRIMARNIH I SEKUNDARNIH PRISTUPNIH MREŽA I KABLOVSKE KANALIZACIJE - Telekomunikacije Republike Srpske a.d. Banja Luka
BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE" A.D. BANJA LUKA
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 380
RADOVI
Dio I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-100
Faks: 051/211-150
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2.
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.2.
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javno preduzeće
I.5.b na entitetskom nivou
Dio II: PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Radovi
II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Ne
II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Nabavka broj 380: Izvođenje radova na izgradnji spojnih puteva u TK mrežama, izgradnji primarnih i sekundarnih pristupnih mreža i kablovske kanalizacije
II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA
Izvođenje radova na izgradnji spojnih puteva u TK mrežama, izgradnji primarnih i sekundarnih pristupnih mreža i kablovske kanalizacije
II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II.7. PODJELA NA LOTOVE
Da, ponude se mogu dostavljati za jedan lot, nekoliko lotova i sve lotove.
II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA?
(član 17. ZJN)
Ne
II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
60 dana od dodjele ugovora
Započinje od datuma potisivanja ugovora i završava tehničkim prijemom
Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Sve ponude moraju biti propraćene osiguranjem od minimalno 2 (dva) procenta ukupnog iznosa ponuda, a najmanje 2.000,00 KM
III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16.-17. UPZ)
Osiguranje ponude mora biti u obliku bankarske garancije kao što je naznačeno u tenderskoj dokumentaciji.
III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
10 (deset)% od vrijednosti ugovora, a nakon isporuke garancija će biti smanjena na 2 (dva)% od vrijednosti ugovora do isteka garantnog roka
III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA
(član 23. ZJN)
a) potvrda da pravno lice nije predmet postupka za proglašenje stečaja
b) potvrda da pravno lice nije osuđivano u periodu od prethodnih 5 godina za privredni prestup
v) potvrda o izmirenom doprinosu za penzijsko-invalidsko osiguranje zaključno sa 31. 3. 2006. godine
g) potvrda o izmirenom doprinosu zdravstvenog osiguranja zaključno sa 31. 3. 2006. godine
d) potvrde o izmirenim porezima na dodatnu vrijednost i lična primanja zaposlenih zaključno sa 31. 3. 2006. godine
e) izjava u skladu sa tačkom 1.8. dokumentacije
III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA
OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI
(član 24. ZJN)
1. ovjerena kopija rješenja o registraciji preduzeća sa svim prilozima
2. licenca za izvođenje radova
3. spisak zaposlenh radnika sa kvalifikacijama, ovjeren od strane PIO
4. popisna lista osnovnih sredstava sa stanjem na dan 31. 3. 2006. godine
5. ovjeren spisak instrumenata kojim firma raspolaže
III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I
FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
1. izjava poslovne banke o pristupu likvidnim sredstvima u iznosu od namjanje 100.000,00 KM
2. bilans stanja i bilans uspjeha za 2005. godinu
III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI
PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
1. da dostavi referenc listu izvršenih ugovora slične prirode i složenosti u kojoj je navedena lokacija-relacija, kapacitet-dužina, investitor i vrijednost, za vrijednosti pojedinačnih ugovora veće od 50.000,00 KM
2. lista podugovarača koje ponuđač namjerava angažovati sa navođenjem elemenata ugovora iz tehničkih specifkacija koje namjerava podugovarati
Dio IV: POSTUPAK
IV.1. VRSTA POSTUPKA
Ubrzani ograničeni
IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
a) Samo najniža cijena
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG
TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
Biće primijenjen preferencijalni faktor za robe proizvedene u BiH u visini od 15% prema uslovima datim u tenderskoj dokumentaciji.
IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE
DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbijediti do 26. 7. 2006. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 351,00 KM.
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
(član 8. ZJN)
Ponuda i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom koje ponuđač i ugovorni organ razmijene biće na jednom od službenih jezika u BiH ili na engleskom jeziku
IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA ZA
UČEŠĆE
26. 7. 2006. godine do 11,00 časova
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda
IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
(član 33. ZJN, član 13. UPZ)
26. 7. 2006. godine
Na adresi navedenoj pod tačkom I.2
Dio V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija će biti dostavljena zainteresovanim ponuđačima u roku od tri dana od prijema pisanog zahtjeva sa punim nazivom i adresom ponuđača, brojem telefona i telefaksa, poreskim brojem (poreski broj trebaju navesti samo ponuđači registrovani u BiH) i imenom i prezimenom lica koje će preuzeti dokumentaciju ili nazanku da se dokumentacija dostavi kurirskom ili preporučenom poštom. Uz zahtjev treba priložiti kopiju dokaza o uplati naknade od 351,00 KM za ponuđače registrovane u BiH ili 180,00 evra za ponuđače registrovane u inostranstvu. Iznos naknade sadrži PDV. Zahtjevi trebaju biti dostavljeni poštom ili telefaksom i primljeni na adresi navedenoj pod I.2. najkasnije sedam dana prije krajnjeg datuma određenog za podnošenje ponuda. Ponuđačima će nakon uplate naknade za tendersku dokumentaciju biti dostavljena poreska faktura u roku od sedam dana od primitka uplate.
U slučaju slawa tenderske dokumentacije kurirskom ili preporučnom poštom Telekom Srpske ne snosi odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj 56209900004057-60 Razvojne banke Jugoistočne Evrope a.d. Banja Luka, a uplate iz iznostranstva u evrima ili drugoj konverbitilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA
JUGOISTOČNE EVROPE
AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom "Tenderska dokumentacija broj 380 - "Izvođenje radova na izgradnji spojnih puteva u TK mrežama, izgradnji primarnih i sekundarnih pristupnih mreža i kablovske kanalizacije"
V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA
U obzir će se uzeti ponude koje budu primljene na protokolu Telekoma Srpske na adresi navedenoj pod tačkom I.2. do 11,00 časova 26. 7. 2006. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće biti uzete u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.
V. 3. OSTALE ODREDBE
Zainteresovani ponuđači mogu prije donošenja odluke o otkupu pregledati tendersku dokumentaciju na adresi navedenoj pod I.2.
Ponude će moći podnijeti samo oni ponuđači koji dostave pisani zahtjev i uplate naknadu za tendersku dokumentaciju.
Ponuđačima koji zadovolje kvalifikacione uslove navedene u tenderskoj dokumentaciji biće upućen zahtjev za podnošenje finansijske ponude, prema predmjeru radova koji će biti dostavljen uz zahtjev za dostavljanje finansijske ponude.
Aneks A
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Vuka Karadžića 6, Sektor za nabavke, kancelarija broj 8
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-120
Faks: 051/211-227
E-mail: tenders@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
(2-23-8526-06)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA