Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

(BiH) IZVOĐENJE RADOVA NA IZGRADNJI POSLOVNE ZGRADE TELEKOMA SRPSKE U ISTOČNOM SARAJEVU - "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka

Izvor: Službeni glasnik BiH, 06.03.2006.


BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE" A.D.
BANJA LUKA


OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 266
RADOVI

Dio I: UGOVORNI ORGAN


I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-100
Faks: 051/211-150
E-mail: ts.office@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A

I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2.

I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.2.

I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javno preduzeće
I.5.b na entitetskom nivou

Dio II: PREDMET UGOVORA


II.1. VRSTA UGOVORA
Radovi

II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Ne

II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Nabavka 266 - Druga faza izgradnje poslovne zgrade Telekoma Srpske u Istočnom Sarajevu

II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA


Druga faza izgradnje poslovne zgrade Telekoma Srpske u Istočnom Sarajevu

II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Istočno Sarajevo

II.7. PODJELA NA LOTOVE
Ne

II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA?
(član 17. ZJN)
Ne

II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
Započinje uvođenjem u posao i završava 31. 12. 2006. godine

Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Sve ponude moraju biti propraćene osiguranjem od minimalno 2 (dva) procenta ukupnog iznosa ponude, a najmanje 2.000,00 KM

III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16 - 17. UPZ)
Osiguranje ponude mora biti u obliku bankarske garancije kao što je naznačeno u tenderskoj dokumentaciji

III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
10 (deset)% od vrijednosti ugovora, a nakon tehničkog prijema garancija će biti smanjena na 2 (dva)% od vrijednosti ugovora do isteka garantnog roka

III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA
(član 23. ZJN)
a) potvrdu da pravno lice nije predmet postupka za proglašenje stečaja
b) izjavu u skladu sa tačkom 1.8. dokumentcije
v) potvrdu da pravno lice nije osuđivano u periodu od prethodnih 5 godina za privredni prestup
g) potvrde o izmirenim porezima na promet, imovinu, lična primanja zaposlenih i dobit zaključno sa 31. 12. 2005. godine
d) potvrdu o izmirenom doprinosu za penzijsko-invalidsko osiguranje zaključno sa 31. 12. 2005. godine
e) potvrdu o izmirenom doprinosu zdravstvenog osiguranja zaključno sa 31. 12. 2005. godine

III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA
OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI
(član 24. ZJN)
a) lista podugovarača koje ponuđač namjerava angažovati sa navođenjem spiska radova iz predmjera koje će povjeriti podizvođaču
b) kopija rješenja o registraciji preduzeća sa svim prilozima
v) licenca za izvođenje traženih radova

III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I
FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
a) bilans stanja i bilans uspjeha za 2005. godinu
b) da priloži dokaz o pristupu ili raspoloživosti likvidnim sredstvima u iznosu od najmanje 50.000,00 KM

III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI
PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
a) referenc listu uspješno izvršenih projekata slične prirode i složenosti, kao i vrijednosti tih projekata za protekle tri godine, potvrđena izjavama krajnjih korisnika o uspješnoj realizaciji projekata
a) Spisak zaposlenih sa kvalifikacijama i iskustvom ovjeren od strane fonda PIO
g) spisak rukovodećeg i tehničkog osoblja koje će biti angažovano na realizaciji ugovora
d) spisak opreme i mašina kojima ponuđač raspolaže

Dio IV: POSTUPAK


IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni

IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
a) Samo najniža cijena

IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG
TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
U skladu sa odredbama Uputstva o primjeni Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH", broj 03/05) i Odlukom o obaveznom korištenju preferencijalnog tretmana domaćeg u postupku javnih nabavki ("Službeni glasnik BiH, broj 50/05 od 26. jula 2005. godine)

IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE
DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbjediti do 19. 4. 2006. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 351,00 KM.

IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
(član 8. ZJN)
Ponuda i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom koje ponuđač i ugovorni organ razmijene biće na jednom od službenih jezika u BiH. Ponuđači registrovani u inostranstvu mogu podnijeti ponude na engleskom jeziku.

IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA
ZA UČEŠĆE
19. 4. 2006. godine do 11,00 časova

IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
90 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda

IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
(član 33. ZJN, član 13. UPZ)
19. 4. 2006. godine,
na adresi navedenoj pod tačkom I.2.

Dio V: DODATNE INFORMACIJE

Tenderska dokumentacija će biti dostavljena zainteresovanim ponuđačima u roku od tri dana od prijema pisanog zahtjeva sa punim nazivom i adresom ponuđača, brojem telefona i telefaksa, poreskim brojem (poreski broj trebaju navesti samo ponuđači registrovani u BiH) i imenom i prezimenom lica koje će preuzeti dokumentaciju ili naznaku da se dokumentacija dostavi kurirskom ili preporučenom poštom. Uz zahtjev treba priložiti kopiju dokaza o uplati naknade od 351,00 KM za ponuđače registrovane u BiH ili 180,00 evra za ponuđače registrovane u inostranstvu. Iznos naknade za ponuđače registrovane u BiH sadrži PDV. Zahtjevi trebaju biti dosavljeni poštom ili telefaksom i primljeni na adresi navedenoj pod I.2. najkasnije sedam dana prije krajnjeg datuma određenog za podnošenje ponuda. Ponuđačima će nakon uplate naknade za tendersku dokumentaciju biti dostavljena poreska faktura u roku od sedam dana od primitka uplate.
U slučaju slawa tenderske dokumentacije kurirskom ili preporučenom poštom Telekom Srpske ne snosi odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj 56209900004057-60 kod Razvojne banke Jugoistočne Evrope a.d. Banja Luka, a uplate iz iznostranstva u evrima ili drugoj konvertibilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA
JUGOISTOČNE EVROPE
AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom "Tenderska dokumentacija broj 266- Druga faza izgradnje poslovne zgrade Telekoma Srpske u Istočnom Sarajevu "

V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA
U obzir će se uzeti ponude koje budu primljene na protokolu Telekoma Srpske na adresi navedenoj pod tačkom I.2. do 11,00 časova 19. 4. 2006. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće biti uzete u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.
V. 3. OSTALE ODREDBE
Zainteresovani ponuđači mogu prije donošenja odluke o otkupu pregledati tendersku dokumentaciju na adresi navedenoj pod I.2.
Ponude će moći podnijeti samo oni ponuđači koji dostave pisani zahtjev i uplate naknadu za tendersku dokumentaciju.

Aneks A

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Služba za tenderske postupke, kancelarija 8, Vuka Karadžića 6
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-120
Faks: 051/211-227
E-mail: tenders@telekomsrpske.com.
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
__________

PROCUREMENT NOTICE No. 266
SECOND PHASE OF TELEKOM SRPSKA BUSSINES BUILDING CONSTRUCTION IN ISTOČNO SARAJEVO
Works

Section I: CONTRACTING AUTHORITY


I.1. OFFICIAL NAME AND ADDRESS OF THE
CONTRACTING AUTHORITY
Organization: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Address: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Postal code: 78000
Town: Banja Luka
ID number: 1772902
Telephone: +387 51 240 100
Fax: +387 51 211 150

I.2. ADDRESS FROM WHICH FURTHER INFORMATION CAN BE OBTAINED
If different, see Annex A

I.3. ADDRESS FROM WHICH DOCUMENTATION CAN BE OBTAINED
As in I.2
I.4. ADRESS TO WHICH TENDERS/REQUEST TO PARTICIPATE MUST BE SENT
As in 1.2.

Section II: SUBJECT OF THE CONTRACT

II.4. DESCRIPTION OF THE SUBJECT OF THE CONTRACT
Second Phase of Telekom Srpska Bussines Building Construction in Istočno Sarajevo
Section III: LEGAL, ECONOMIC AND TECHNICAL
INFORMATION

III.1. AMOUNT OF TENDER SECURITY (art. 16 PPL)
Tender security shall be 2 (two) % of the tender amount, minimum 2,000 KM

III.3. AMOUNT OF PERFORMANCE SECURITY
(art. 16 PPL)
Performance Security in the amount of 10 (ten)% of Contract Price. After completion technical acceptance, amount of Performance Security will be reduced to 2 (two)% of Contract Price
III.5. CONDITIONS FOR PARTICIPATION - PERSONAL SITUATION (art. 23 PPL)
Legal entity must satisfy conditions stated in Article 23 of Law on Public Procurement and Article 13 Law on Public Enterprises. Required documents stated in tender documentation
a) Certificate that the Tenderer is not subject of the bankruptcy proceedings
b) Declaratioin pursuant to para. 1.8 of the Documentation
c) Certificate that the Tenderer has not been convicted for any economic offence in the previous 5 (five) years
d) Certificate on fulfilled obligations relating to the payment of the sales, property, income and profit tax in, concluding with 31. 12. 2005. year
e) Certificate on fulfilled obligations relating to the payment of social security and pension fund contributions, concluding with 31. 12. 2005. year
f) Certificate on paid contributions for medical insurance, concluding with 31. 12. 2005. year
III.6. CONDITIOS FOR PARTICIPATION - SUITABILITY TO PURSUE PROFESSIONAL ACTIVITY (art. 24 PPL)
a) List of Subcontractors to be engaged by Tenderer and specification of works from BiH of Quantities to be performed by the Subcontractor
b) Copy of the Certificate on Company Registration with all the appendices
c) Licence for execution of required works
III.7. CONDITIONS FOR PARTICIPATION - ECONOMIC AND FINANCIAL STANDING (art. 25 PPL)
a) Audited reports on the financial standing of the tenderer, such as profit and loss statements and balance sheet 2005 year
b) Declaration of the bank that demonstrate access to financial means amounting at least 50.000,00 KM
III.8. CONDITIONS FOR PARTICIPATION - TECHNICAL AND/OR PROFESSIONAL ABILITY (art. 26. PPL)
a) Reference list showing exccution of contracts of a similar nature and complexity as njell as the value of the contracts listed for the last three years
b) List of employees with qualification concluding with 31. 12. 2005. year
c) List of menagerial and technical staff to be engaged in realisation of project
d) List of equipment and machinery that tenderer has avilable
Section IV: PROCEDURE

IV.1. TYPE OF PROCEDURE
Open
IV.6. DEADLINE FOR SUBMISSION OF TENDERS
Tenders must be received on or before 19. 4. 2006. by 11:00 AM local time.
The tenders received after the time and date specified above will not be accepted and will be returned unopened to the tenderer.
Sealed tenders with mark: "Procurement Notice No.266 - Second Phase of Telekom Srpska Bussines Building Contruction in Istočno Sarajevo, DO NOT OPEN" to deliver at the address:
Telekomunikacije Republike Srpske a.d. Banja Luka
Sector for Procurement
Vuka Karadžića 6
78000 Banja Luka
Republika Srpska, Bosna i Hercegovina

IV.8. DATE AND PLACE OF TENDER OPENING
Tender opening is public and Tenders will be opened at the address specified in I.2. on 19. 4. 2006. by 11.00 AM in the presence of those tender`s representatives who choose to attend.

Section V: ADDITIONAL Information

V.1. TAKING OVER OF THE TENDER DOCUMENTS
Tender documents will be delivered three days after receiving of the written request containing following data: name and address of the tenderer, telepehone and fax number, VAT number (only for tenderers registered in BiH) and name of the person who will take over documents or request for delivery of documents by mail. Request should be accompanied with proof of payment of a non-refundable fee (VAT included) of 351,00 KM for the tenderers registered in BiH or 180 EUR for the tenderers registered outside the Purchaser`s country.
Request for the tender documents must be received by fax or mail on address written in para. I.2. at least seven days before tender opening. Corresponding invoices consent tender fee will be sent to the tenderer seven days after receiving of the payment.
If tender documents is dispatched by courier or registered mail, Telekom Srpske does not accept liability for its loss or late delivery.
Payment is to be made to the account of Telekom Srpske a.d. Banja Luka at:
Razvojna Banka Jugoistocne Evrope a.d. Banja Luka, account No.5620990000405760 for tenderers registered in the Purchaser`s country, and outside the Purchaser`s country,
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA JUGOISTOČNE EVROPE
AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN,
GERMANY
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
in favour of: Telekom Srpske a.d. Banja Luka
under reference: Tender Package No. 266. Second Phase of Telekom Srpska Bussines Building Construction in Istočno Sarajevo
V.2. DEADLINE FOR SUBMISSION TENDERS
Only tenders received on or before 19. 4. 2006. until 11:00 AM local time the latest will be taken in to consideration.
The tenders received after the time and date specified above will not be accepted and will be returned unopened to the tenderer.
V.3. OTHER
Prospective tenders may obtain further information from, and inspect, and acquire the tender documents at Sector for Procurement of "Telekom Srpske" a.d. Banja Luka (office No. 8), Vuka Karadžića 6, Banja Luka.
Only the Tenderers that purchase the tender documents will be eligible to submit their tenders.
Annex A

I.2. ADDRESS FROM WHICH FURTHER INFORMATION CAN BE OBTAINED
Organization: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d.
Banja Luka
Address: Sector for Procurement,
office No 8, Vuka Karadžića 6
Postal code: 78000
Town: Banja Luka
ID number: 1772902
Telephone: +387 51 240 120
Fax: +387 51 211 227
Electronic mail (email): tenders@telekomsrpske.com
Internet address (URL): www.telekomsrpske.com
(1-13-2572-06)

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: