Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(BiH) IZGRADNJA GRAĐEVINSKIH OBJEKATA ZA SMJEŠTAJ ATC - "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE" a.d. BANJA LUKA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI BROJ 217
IZGRADNJA GRAĐEVINSKIH OBJEKATA OD
25 m2 I 36 m2 ZA SMJEŠTAJ ATC
RADOVI
Dio I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-100
Faks: 051/211-150
E-mail: ts.office@telekomsrpske.com.
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2.
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.2.
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javno preduzeće
I.5.b na entitetskom nivou
Dio II: PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Radovi
II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Ne
II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Nabavka broj 217 - Izgradnja građevinskih objekata od 25 m2 i
36 m2 za smještaj ATC
II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA
Nabavka broj 217 - Izgradnja građevinskih objekata od 25 m2 i
36 m2 za smještaj ATC
II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II.7. PODJELA NA LOTOVE
Da, ponude se mogu dostavljati za jedan lot, nekoliko lotova i sve lotove
II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA? (član 17. ZJN)
Ne
II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
60 dana od dodjele ugovora
Započinje uvođenjem u posao, a završava tehničkim prijemom
Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Sve ponude moraju biti propraćene osiguranjem od minimalno (dva) procenta ukupnog iznosa ponude, a najmanje 2.000,00 KM
III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16 - 17. UPZ)
Osiguranje ponude mora biti u obliku bankarske garancije čiji iznos ne može biti manji od 2.000,00 KM
III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
10 (deset) % od vrijednosti ugovora, a nakon isporuke garancija će biti smanjena na 2 (dva) % od vrijednosti ugovora do isteka garantnog roka
III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA (član 23. ZJN)
- da pravo lice nama ograničenja po čl. 23. Zakona o javnim nabavkama i čl. 13. Zakona o javnim preduzećima
Potrebni dokazi navedeni u tenderskoj dokumentaciji
III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI (član 24. ZJN)
1. kopija rješenja o registraciji preduzeća sa svim prilozima i
2. referenc listu projekata slične prirode u protekle tri godine, sa nazivom naručioca i vrijednostima tih projekata
III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
1. bilans stanja i bilans uspjeha za 2004. godinu
2. potvrde o izmirenim porezima na promet, imovinu, lična primanja zaposlenih i dobit ne stariju od tri mjeseca i
3. dokaze o izmirenim doprinosima za penzijsko-invalidsko i zdravstveno osiguranje, ne starije od tri mjeseca
III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
1. licenca za izvođenje traženih radova i
2. spisak zaposlenih radnika sa kvalifikacijama, ne stariji od tri mjeseca, ovjeren od strane PIO
Dio IV: POSTUPAK
IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni
IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
a) Samo najniža cijena
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
U skladu sa odredbama Uputstva o primjeni Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH", 3/05) i Odlukom o obaveznom korištenju preferencijalnog tretmana domaćeg u postupku javnih nabavki ("Službeni glasnik BiH", broj 50/05 od 26. jula 2005. godine)
IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbijediti do 31.10. 2005. godine
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 300,00 KM.
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE (član 8. ZJN)
Ponuda i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom koje ponuđač i ugovorni organ razmijene biće na jednom od službenih jezika u BiH. Ponuđači registrovani u inostranstvu mogu podnijeti ponude na engleskom jeziku
IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE
7. 11. 2005. godine do 11,00 časova
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda
IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA (član 33. ZJN, član 13. UPZ)
7. 11. 2005. godine
Na adresi navedenoj pod tačkom I.2.
Dio V: DODATNE INFORMACIJE
V.1. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE
Dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom u periodu od 10. 10. 2005. godine do 31. 10. 2005. godine od 7,30 do 15,30 časova na adresi ugovornog organa navedenoj pod tačkom I.2, nakon plaćanja nepovratnog iznosa od 300,00 KM ili ekvivalentnog iznosa u drugoj konvertibilnoj valuti.
Dokumentacija će nakon uplate, a na osnovu zahtjeva biti odmah otpremljena kurirskom ili preporučenom poštom.
U slučaju dostave poštom ugovorni organ ne prihvata odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi dokumentacije.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj 56209900004057-60 kod Razvojne banke Jugoistočne Evrope a.d. Banja Luka, a uplate iz inostranstva u drugoj konvertibilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA JUGOISTOČNE EVROPE AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom Tenderska dokumentacija broj 217 "Izgradnja građevinskih objekata od 25 m2 i 36 m2 za smještaj ATC"
V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA
U obzir će se uzeti ponude koje budu primljene na protokol Telekoma Srpske na adresi navedenoj pod tačkom I.2. do 11,00 časova 7. 11. 2005. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće se uzeti u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.
V.3. OSTALE ODREDBE
Zainteresovani ponuđači mogu pregledati tendersku dokumenta- ciju prije otkupa na adresi navedenoj pod I.2.
Aneks A
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Projektna implementaciona jedinica, kancelarija broj 8, Vuka Karadžića 6
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051 240-120
Faks: 051/211-227
E-mail: tenders@telekomsrpske.com
nternet adresa: www.telekomsrpske.com
(1-13-7870-G-05)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA