Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

(BiH) ADAPTACIJA POSLOVNOG PROSTORA TELEKOMA SRPSKE U GRADIŠCI - Telekomunikacije Republike Srpske a.d. Banja Luka

Izvor: Službeni glasnik BiH, 24.04.2006.


BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE"A.D.
BANJA LUKA


OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 266
RADOVI

Dio I: UGOVORNI ORGAN


I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-100
Faks: 051/211-150
E-mail: ts.office@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A

I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2.

I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.2.

I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javno preduzeće
I.5.b na entitetskom nivou

Dio II: PREDMET UGOVORA


II.1. VRSTA UGOVORA
Radovi

II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Ne

II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Nabavka broj 328 - Adaptacija poslovnog prostora Telekoma Srpske u Gradišci

II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA


Adaptacija poslovnog prostora Telekoma Srpske u Gradišci

II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Gradiška

II.7. PODJELA NA LOTOVE
Ne

II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA?
(član 17. ZJN)
Ne

II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
90 dana od dodjele ugovora
Započinje uvođenjem u posao i završava tehničkim prijemom

Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Ne traži se

III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16 - 17. UPZ)
Nije primjenljivo

III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
10 (deset)% od vrijednosti ugovora, a nakon tehničkog prijema garancija će biti smanjena na
2 (dva)% od vrijednosti ugovora do isteka garantnog roka

III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA
(član 23. ZJN)
a) potvrda da pravno lice nije predmet postupka za proglašenje stečaja
b) potvrda da pravo lice nije osuđivano u periodu od prethodnih 5 godina za privredni prestup
v) potvrde o izmirenim porezima na promet, imovinu, lična primanja zaposlenih i dobit zaključno sa 31. 3. 2006. godine
g) potvrdu o izmirenom doprinosu za penzijsko-invalidsko osiguranje zaključno sa 31. 3. 2006. godine
d) potvrdu o izmirenom doprinosu za zdravstveno osiguranje zaključno sa 31. 3. 2006. godine
đ) izjava u skladu sa tačkom 1.8. dokumentacije

III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA
OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI
(član 24. ZJN)
a) lista podugovarača koje ponuđač namjerava angažovati sa navođenjem spiska radova iz predmjera koje će povjeriti podizvođaču
b) kopija rješenja o registraciji preduzeća sa svim prilozima
v) licenca za izvođenje traženih radova

III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I
FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
a) bilans stanja i bilans uspjeha za 2005. godinu
b) da priloži dokaz o pristupu ili raspoloživosti likvidnim sredstvima u iznosu od najmanje 10.000,00 KM

III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI
PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
a) referenc listu uspješno izvršenih projekata slične prirode i složenosti, kao i vrijednosti tih projekata za protekle tri godine
b) spisak zaposlenih sa kvalifikacijama i iskustvom ovjeren od strane fonda PIO
v) spisak opreme i mašina kojima pnuđač raspolaže

Dio IV: POSTUPAK


IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni

IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
a) Samo najniža cijena

IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG
TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
U skladu sa odredbama Upustva o primjeni Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH" broj 3/05) i Odlukom o obaveznom korištenju preferencijalnog tretmana domaćeg u postupku javnih nabavki ("Službeni glasnik BiH", broj 50/05 od 26. jula 2005. godine)

IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE
DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbjediti do 23. 5. 2006. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 351,00 KM.

IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
(član 8. ZJN)
Ponuda i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom koje ponuđač i ugovorni organ razmijene biće na jednom od službenih jezika u BiH.Ponuđači registrovani u inostranstvu mogu podnijeti ponude na engleskom jeziku.

IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA
ZA
UČEŠĆE

23. 5. 2006. godine do 11,00 sati

IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda

IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
(član 33. ZJN, član 13. UPZ)
23. 5. 2006. godine, na adresi navedenoj pod tačkom I.2

Dio V: DODATNE INFORMACIJE


V.1. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE
Tenderska dokumentacija će biti dostavljena zainteresovanim ponuđačima u roku od tri dana od prijema pisanog zahtjeva sa punim nazivom i adresom ponuđača, brojem telefona i telefaksa, poreskim brojem (poreski broj trebaju navesti samo ponuđači registrovani u BiH) i imenom i perzimenom lica koje će preuzeti dokumentaciju ili naznaku da se dokumentacija dostavi kurirskom ili preporučenom poštom. Uz zahtjev treba priložiti kopiju dokaza o uplati naknade od 351,00 KM za ponuđače registrovane u BiH ili 180,00 evra za ponuđače registrovane u inostranstvu. Iznos naknade da sadrži PDV. Zahtjevi trebaju biti dostavljeni poštom ili telefaksom i primljeni na adresi navedenoj pod I.2. najkasnije sedam dana prije krajnjeg datuma određenog za podnšenje ponuda. Ponuđačima će nakon uplate naknade za tendersku dokumentaciju biti dostavljena poreska faktura u roku od sedam dana od primitka uplate.
U slučaju slawa tenderske dokumentacije kurirskom ili preporučnom poštom Telekom Srpske ne snosi odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj 56209900004057-60 kod Razvojne banke Jugoistočne Evrope a.d. Banja Luka, a uplate iz iznostranstva u evrima ili drugoj konvertibilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA
JUGOISTOČNE EVROPE
AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom "Tenderska dokumentacija broj 328 "Adaptacija poslovnog prostora Telekoma Srpske u Gradišci "

V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA
U obzir će se uzeti ponude koje budu primljene na protokolu Telekoma Srpske na adresi navedenoj pod tačkom I.2. do 11,00 časova 23. 5. 2006. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće biti uzete u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.
V. 3. OSTALE ODREDBE
Zainteresovani ponuđači mogu prije donšenja odluke o otkupu pregledati tendersku dokumentaciju na adresi navedenoj pod I.2.
Ponude će moći podnijeti samo oni ponuđači koji dostave pisani zahtjev i uplate naknadu za tendersku dokumentaciju.

Aneks A

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Služba za tenderske postupke, kancelarija broj 8, Vuka Karadžića 6
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-120
Faks: 051/211-227
E-mail: tender@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
(1-13-4817-06)

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: